LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange deblokkeren betalen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nancyo
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2007 23:03

orange deblokkeren betalen?

Ongelezen bericht door nancyo »

ik heb pas geleden mijn telefoon laten blokkeren,omdat ik dacht dat ik deze verloren was.de medewerker van orange verzekerde mij dat ik alleen mijn rijbewijs moest laten zien bij eventuele deblokkering,als ik de telefoon nog terug zou vinden/krijgen.Ik vond de telefoon ook terug en bij de tel-shop liet ik mijn rijbewijs zien, De medewerker belde met Orange en vertelde mij dat ik 25 euro deblokkeringskosten moest betalen.Ik was verb
baasd en geergerd.Ik heb de site nog eens nagekeken en er staat duidelijk dat dit gratis is.De medewerker vertelde trouwens ook,dat hij dit nog niet eerder had gehoord.Bij Orange vertelde ze dat dit al lang het geval is.Ik ben echt niet van plan dit te betalen.Wie heeft dit ook meegemaakt?Tips?

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: orange deblokkeren betalen?

Ongelezen bericht door Shine »

Misschien toch even beter de voorwaarden van Orange lezen....
De Simkaart wordt automatisch geblokkeerd bij het opeenvolgend intoetsen van drie verkeerde pincodes. Om de Simkaart te deblokkeren, dient de Eindgebruiker zijn pukcode te gebruiken volgens de door de fabrikant van het Toestel bepaalde modaliteiten. Zo nodig geeft Orange het Bedrijf opnieuw de pukcode, na een procedure tot vaststelling van de identiteit van het Bedrijf. Orange kan het Bedrijf hiervoor kosten in rekening brengen. Orange is in geen geval aansprakelijk indien een derde erin zou slagen misbruik te maken van deze identificatieprocedure en de bekendmaking zou verkrijgen van de pukcode.

5.8.
In geval van verlies of diefstal van de Simkaart dient het Bedrijf de Orange klantenservice daarvan onmiddellijk op de hoogte te stellen zodat Orange de Aansluiting kan blokkeren. Tot het moment van melding is het Bedrijf aansprakelijk voor de kosten die verband houden met het gebruik van de Simkaart. De blokkering van de Aansluiting leidt tot opschorting van de Aansluiting. Indien het Bedrijf de als verloren of gestolen aangegeven Simkaart terugvindt, kan opnieuw indienststelling worden verkregen via een schriftelijk verzoek van het Bedrijf aan de Orange klantenservice. Hiervoor kan Orange kosten in rekening brengen.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: orange deblokkeren betalen?

Ongelezen bericht door Quark »

Is mij ook overkomen bij orange, ik was mijn telefoon verloren.

Het is veel geld maar goed ik let nu wel beter op

nancyo
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2007 23:03

Re: orange deblokkeren betalen?

Ongelezen bericht door nancyo »

zijn dit de voorwaarden van 2005?

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: orange deblokkeren betalen?

Ongelezen bericht door ehltech »

alle netwerken hanteren volgens mij geld voor deblokkeren

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: orange deblokkeren betalen?

Ongelezen bericht door Yme »

Dat is niet waar.

Toen ik in december mijn telefoon dacht kwijt te zijn (ik had 'm bij een vriendin laten liggen...) heb ik bij T-Mobile kosteloos de kaart laten blokkeren en later weer deblokkeren.

Maickel
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2007 11:39

Re: orange deblokkeren betalen?

Ongelezen bericht door Maickel »

deblokkeren en een nieuwe simkaart kost volgens mij altijd geld !
deblokkeren zonder een nieuwe simkaart is in de meeste gevallen gratis als dit binnen 5 werkdagen gedaan wordt ...volgens mij is dat al jaren zo .... :roll:

Gesloten