LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pro-Assist en Belcompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Pro-Assist en Belcompany

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Beste mensen,

Ik heb op 29 april 2011 een abbonementverlenging gedaan met een Samsung Galaxy I9000. Ik heb nooit aandacht gegeven aan de telefoon doordat er brand bij het appartementencomplex woedde en je dus snel weg moest. Dus geen tijd om de telefoon uit te proberen. Echter kwam ik er begin oktober achter dat de trilfunctie nooit gewerkt heeft en er storingen waren met apps en systeem software. Heb op 29 april gelijk een verzekering bij pro-assist genomen dacht het is een dure telefoon laat ik maar het zekere voor het onzekere doen.

In oktober is ie opgestuurd naar pro-assist, zou een gelijkwaardig toestel krijgen op zijn minst een galaxy I9000 is mijn beloofd bij het afsluiten van de verzekering bij Belcompany in Barneveld. Pro assist gebeld in Oktober nou meerdere malen, een keer of 10 na minimaal 30 minuten aan de telefoon gezeten te hebben zeker wel voor ik iemand te pakken had. Nou afhaal afspraak gemaakt en werd mij verteld tussen de 4 en 6 weken kwijt te zijn, komen ze met een samsung mini vertellen ze dat het 8 tot 10 weken kan duren bij ophalen van de I9000, geen gelijkwaardig toestel vind ik, maar goed. Nou ja ik moet het maar goed vinden denk ik dan. Nou al snel bleek dat de bluethooth stuk was, er zaten al beschadigingen op. Dus gelijk weer gebeld weer minimaal 30 minuten bellen voor je iemand aan de telefoon krijgt, nou uitgelegd morgen komen ze met een andere telefoon ik zeg is dat dan wel vergelijkbaar ja is vergelijkbaar. Staat er iemand aan de deur is het een windows 7 telefoon die niks kon dus geen gelijkwaardig toestel, na een boel overlegd zei hij zelf al ik raad je deze niet aan het is geen vergelijkbaar toestel. Dus hup weer mee. Dacht moet ik het nog 10 weken doen met dit toestel, na de eerste week begonnen er meer kuren op te treden hij viel steeds uit iedere keer accu eruit en er weer in voor het toestel misschien 5 minuten deed. Nou kan ik niet nog eens 9 weken mee leven. Weer voor de 19e keer pro-assist gebeld weer een half uur minimaal aan de telefoon, voor de 3e maal een afhaalpoging voor een andere toestel, kwam die chauffeur aan zonder vergelijkbaar toestel, ik zeg ik verwacht het vergelijkbare toestel die ik ingeleverd heb en dat ik dat er ook mee kan doen. Dat kan ik eisen. Nou hij denken en piekeren hij maakte mij bijna als leugenaar, me pa kwam er bij en die vertelde hem even de waarheid van wil je dit meisje zo beledigen en doen als leugenaar, nou meneer draaide direct bij en kwam ineens misschien heb ik een nokia waar zo ie zo whatsapp op kan, en ja hoor dacht nou ja als deze het verder de komende weken blijft doen dan denk ik van oke. Nou heb wel gevraagd of er achter me eigen telefoon spoed kon omdat er meerdere beloftes gedaan werden die niet nagekomen zijn. Die woensdag werd ik gebeld voor een afleveradres van mijn eigen telefoon dacht hehe eindelijk, afspraak gemaakt tussen 9 en 1 uur op de dag, komen ze half 2 i.p.v dat ze bellen dat ze uitlopen ik had een afspraak om half 2 die ik niet af kon zeggen. Dat betekend te laat op sollicitatie. Geen beoftes die ze waargemaakt hebben qua tijd. Maar goed dacht alle ellende nu voorbij met de telefoon, na anderhalve week begon het gezeur weer, navigatie reageert helemaal niet meer, toestel valt gemiddeld 6 tot 10 keer per dag uit, loopt vast. Echt een ergenis van problemen, nu krijg ik pro-assist helemaal niet meer te pakken na minimaal 30 minuten aan de telefoon te hangen, terug gegaan naar de telefoonwinkel waar ik hem vandaan heb die kunnen niet anders dan alleen opsturen, en ook die hebben beloftes gedaan die niet nagekomen zijn. Vorige week vroeg Belcompany Barneveld wat ze kunnen doen om de klant weer tevreden te stellen. Ik zeg coulance zodat de klant weer tevreden is over de winkel en verzekering zodat de klant weer vertrouwen krijg.
Ik ben er op dit moment rustig onder maar van binnen kook ik, na die vele valse beloftes.

Ik zeg ik zou graag dat ik weer vertrouwen in jullie krijg een goede oplossing te vinden en een andere telefoon met bijbetaling van mijn kant. Want in de reparatie tijd ook nog es 3 telefoons gehad te hebben is toch niet normaal. Ik wil graag een iphone 4s of een htc desire HD en nooit maar dan ook nooit geen samsung meer. Heb ook samsung gebeld met de klachten en of hun kunnen zien waar het toestel ter reparatie aangeboden is maar nee service ver onder de maat. Bij Pro-assist en Belcompany Barneveld krijg ik ook niks te horen wat er met het toestel aan de hand geweest is.

Echt Belcompany en Pro-Assist nooit aan beginnen, service slecht.

Gesloten