LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Caiway-modems

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rinareijerink
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2020 15:43

Problemen met Caiway-modems

Ongelezen bericht door rinareijerink »

Goedemiddag,
Ons modem ging op vrijdag 24 01-20 kapot.
Gebeld met Caiway en ze stuurden gelijk een nieuw modem op.
Deze hebben we op zaterdag ontvangen.
Ik heb e.e.a. geïnstalleerd op zondag. Vanaf die tijd gaat het mis.
Vanaf die zondag hebben we geen vaste aansluiting meer voor de telefoon.
Maandag gelijk gebeld.
Het modem dat we ontvangen hadden bleek uit een verkeerde range te zijn.
ik moest het terug sturen en we heb een nieuwe ontvangen.
Het modem opnieuw geïnstalleerd. Daarna geen internet en geen bellen.
Zelf al een aantal keren de stroom er af en opnieuw opstarten. Geen verbetering.
Weer gebeld. Ze zouden het oplossen. Ze zijn er mee bezig enz.enz….
In de tussentijd nog een monteur gehad, deze meneer heeft er wel voor gezorgd dat we weer internet hebben.
Hij zei dat het probleem met het bellen een paar dagen zou duren. Dit is ondertussen ook al weer 2,5 week geleden.
En zo gaan gaat het maar door.
Elke belpoging loopt op niks uit. Ze zeggen iedere keer dat ze er aan werken maar het wordt niet opgelost.
Je komt niet verder dan de klantenservice.
We zijn morgen 6 weken verder. We hebben een eigen bedrijf, niemand kan ons bereiken.
heeft iemand hier ook klachten over?? Of hetzelfde mee gemaakt??
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Rina Reijerink

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Problemen met Caiway-modems

Ongelezen bericht door berndv »

eigenlijk nooit problemen met caiway gehad en ben inmiddels toch al een aantal jaar klant. Tussendoor 1 jaar bij een andere provider gezeten, dat was een verschrikking, alleen maar storing en haperingen met tv. Bij caiway eigenlijk niets van dat alles.
rinareijerink schreef:
05 mar 2020 16:03
We hebben een eigen bedrijf, niemand kan ons bereiken.
heeft u een zakelijke of een particuliere aansluiting? Als dit namelijk bij een zakelijke aansluiting is, dan is het wel heel schandalig, voor particuliere aansluitingen is 6 weken ook te lang, maar die hebben over het algemeen heel andere SLA's.

Frankhof
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 jun 2019 21:20

Re: Problemen met Caiway-modems

Ongelezen bericht door Frankhof »

Ik ben zelf geen klant van Caiway, maar ik hoor er van vrienden wel positieve ervaringen over. Als je als bedrijf afhankelijk bent van je aansluiting dan het het wel aan te raden dat je ook een zakelijk abonnement hebt. Met een particulier abonnement ligt de prioriteit van storingen oplossen iets lager. Maar dit mag dan uiteraard ook geen weken duren.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Problemen met Caiway-modems

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik zou als je als bedrijf niet zonder kunt gewoon zelf een modem kopen, dan is het binnen uurtje opgelost.

Caiway leverde een consumenten versie en volgens mijn past op elke aansluiting , VDSL of Coax maakte nauwelijks iets uit en als je in de winkel de goede juiste kocht binnen 1 dag opgelost....
www.helpmij.nl is leuk forum waar je juiste type kunt vragen.

Gesloten