Problemen met Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WilTilburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2023 14:44

Problemen met Simyo

Ongelezen bericht door WilTilburg »

Simyo gaf aan dat ik vanwege KPN thuis dubbele data zou krijgen. Juist daarom heb ik voor Simyo gekozen. Bij activeren contract (2 oktober) werd duidelijk dat de dubbele data pas 1 november actief werden. Waardoor ik nu al een aantal keer Mb’s heb moeten bijkopen en zelf voor de kosten moet opdraaien. Simyo geeft aan dat ik bij de order had moeten aanvinken dat ik KPN thuis was en het dan meteen werd geactiveerd. Dit heb ik echter gewoon gedaan dus dat verhaal gaat niet op. Ik ben hier inmiddels over in contact met mijn rechtsbijstand. Mijn tip, ga NOOIT met deze partij in zee!!

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Problemen met Simyo

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik heb al jaren Simyo en nooit problemen mee. Dus ik heb een goede ervaring en jij niet. Wat is nu het eindoordeel over Simyo?

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Problemen met Simyo

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb je je datalimiet niet te krap gesteld? Ik heb overigens ook geen enkel probleem met Simyo.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Problemen met Simyo

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Bij activeren contract (2 oktober) werd duidelijk dat de dubbele data pas 1 november actief werden.
Gaat dat per kalendermaand?
WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Waardoor ik nu al een aantal keer Mb’s heb moeten bijkopen en zelf voor de kosten moet opdraaien.
In 25 dagen al een aantal keer moeten bijkopen? Dat klinkt meer als een te kleine bundel of teveel verbruik.
WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Simyo geeft aan dat ik bij de order had moeten aanvinken dat ik KPN thuis was en het dan meteen werd geactiveerd. Dit heb ik echter gewoon gedaan dus dat verhaal gaat niet op.
Staat dat ook in de bevestigingsmail met overzicht die u ontvangen heeft?
WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Mijn tip, ga NOOIT met deze partij in zee!!
Mijn tip: als je na 1 klacht direct al besluit nooit met die partij in zee te gaan, dan kunt met geen enkel bedrijf in zee gaan. Geen idee hoe u uw boodschappen doet, maar zelfs over alle supermarkten zijn klachten te vinden. Het gaat er om hoe het opgelost word.

Plaats reactie