LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schade aan kpn kabel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
addertje
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 feb 2007 20:02

schade aan kpn kabel

Ongelezen bericht door addertje »

Heb wederom de Click lijn gebeld en ze om details gevraagd vanaf de hoofdleiding naar het ISRA punt. Ze geven me aan dat de hoofdleiding 2 meter vanaf de achtergevel ligt op 75 cm diepte en vanaf daar lopen de aftakkingen naar het isra punt. Nu heeft de aannemer aan de voorzijde van de woning door de spouwmuur geboord en dus de kabel geraakt. Er is zelfs nog iemand van de KPN geweest die mij de tekening door de brievenbus heeft gegooid.
Ze hebben me zelfs de technische gegeven gegeven:
info uit hun SCAN N IN CANVAS
Stappennet 5868

Nu heb ik deze info weer aan de technisch medewerker van de KPN doorgegeven en ik had hun erbij moeten halen voordat de aannemer het gat had geboord ?? Je kunt blijkbaar dus niet uitgaan van de info die je van de KPN en Click krijgt !

Wie weet of de KPN wel kabels door mijn spouwmuur mag leggen en de kabels zijn ook nog eens voor de aansluiting van de buurman .. mijn aansluiting werkt dus gewoon nog.
Volgens diverse bedrijven moeten de kabels in de kruipruimte gelegd worden of ze moeten ze onder de grond leggen.

Wie o wie kan mij een duidelijk antwoord geven.

De KPN geeft aan dat de aannemer aansprakelijk gesteld moet worden en de aannemer zegt dat er nooit en te nimmer kabels door een spouwmuur gelegd mogen worden en de tekeningen + info van de KPN klopt dus niet !

Bedankt alvast

Gesloten