LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mira77
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 aug 2010 14:24

Slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Mira77 »

Zeer slecht te spreken over de klanten service van T- Mobile.
Al 1,5 aangegeven slecht beriek te hebben in onze wijk.
Steeds aan het lijntje gehouden dat ze met een mast bezig zijn en dat het probleem spoedig opgelost zou zijn.
Nou niet dus.
Blijkt dat T- Mobile al 2 jaar lang op de hoogte is dat in onze wijk het bereik slecht is.
Uiteindelijk het contract op kunnen zeggen maar het beltegoed wat mijn vriend en ik nooit op hebben kunnen maken van € 300 ben je kwijt en ook de telefoons moeten ingeleverd worden.
Er viel niet over te praten om bv telefoons te houden en T- Mobile het beltegoed.
Erg slecht en zeer teleurgesteld en klant onvriendelijk!
Ook de toon waarop men spraak, stond mij niet aan :evil:

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: Slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Logisch dat je de telefoon moet inleveren als je je contract eerder dan de looptijd stop zet. De aanschafkosten van de telefoon zijn verwerkt in het abo-prijs en die maak je niet af. Je krijgt ook geen brood mee bij de bakker als maar de helft van de gewone prijs betaald. Belminuten meenemen kan zowiezo al niet en dat staat in de Algemene Voorwaarde (AV) en daar heb je zelf voor getekend. Alles wat jou verhaal aangaat had je zelf dus terug kunnen lezen in de Algemeene Voorwaarde (AV) dus beetje zinloze topic dit.

Mira77
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 aug 2010 14:24

Re: Slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Mira77 »

Klopt dat dat in het contract staat maar waar het mij om gaat is de manier waarop wij 1,5 lang aan het lijntje zijn gehouden terwijl bij hun al bekend was dat in onze wijk geen bereik is.
Daar door is het beltegoed zo hoog opgelopen.
De toon waarop hun ons te woord stonden was niet bepaald klantvriendelijk en zij hebben wel 1,5 abo geld opgestreken terwijl ze wisten dat er geen bereik was.
Het was wat klantvriendelijker geweest als ze ons tegemoet gekomen waren door eerder toe te geven v/h slechte bereik of om de kosten te delen bv. wij telefoon houden en zij het beltegoed.

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: Slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Tuurlijk ben het helemaal met je eens en is ook niet klandvriendelijk maar helaas hoeft T-Mobile daar dus geen gehoor aan de geven omdat dat ook
in de AV staat en T-Mobile zal dat aangrijpen want er staat ergens het woordje onvoorkomelijkheid (zoiets) en daar zullen zich op beroepen.
Ben dus erg bang dat je niks kunt , je bel-te-goed is weg en je telefoons moet je echt terug sturen anders een gepeperde rekening , BlackBarry's zijn niet goedkoop.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door olaf79 »

Wolter32 schreef:Tuurlijk ben het helemaal met je eens en is ook niet klandvriendelijk maar helaas hoeft T-Mobile daar dus geen gehoor aan de geven omdat dat ook
in de AV staat en T-Mobile zal dat aangrijpen want er staat ergens het woordje onvoorkomelijkheid (zoiets) en daar zullen zich op beroepen.
Ben dus erg bang dat je niks kunt , je bel-te-goed is weg en je telefoons moet je echt terug sturen anders een gepeperde rekening , BlackBarry's zijn niet goedkoop.
Ik ben het niet eens met je conclusie. Je bent helemaal niet verplicht je telefoon in te leveren, deze telefoon is je bezit en daar heeft Tmobile niks meer over te zeggen. T-mobile is verplicht een goed werkend netwerk te onderhouden en als door achterstallig onderhoud of slechte planning dat niet gebeurd is dat niet het probleem van de klant. Het cancelen van het contract is zeker een recht dat je hebt als de provider keer op keer nalaat een goed werkend netwerk te leveren. Je hebt immers een abbonnement om te kunnen bellen. Als je dat niet lukt, is het abonnement waardeloos.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door olaf79 »

Wolter32 schreef:Logisch dat je de telefoon moet inleveren als je je contract eerder dan de looptijd stop zet. De aanschafkosten van de telefoon zijn verwerkt in het abo-prijs en die maak je niet af. Je krijgt ook geen brood mee bij de bakker als maar de helft van de gewone prijs betaald. Belminuten meenemen kan zowiezo al niet en dat staat in de Algemene Voorwaarde (AV) en daar heb je zelf voor getekend. Alles wat jou verhaal aangaat had je zelf dus terug kunnen lezen in de Algemeene Voorwaarde (AV) dus beetje zinloze topic dit.
Zeker geen nutteloos topic. Veel mensen kampen met hetzelfde probleem. Algemene voorwaarde zijn leuk, maar zeker niet altijd bindend als die voorwaarden onredelijk zijn of de klant duperen.
De prijs van de telefoon zit niet 1 op 1 verwerkt in je abonnement. Providers maken (afhankelijk van het merk) vaak winst op de telefoon want een losse telefoon en simonly is vaak voordeliger. Je kunt dus niet zondermeer stellen dat je de telefoon koopt middels je abonnement.

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: Slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Ohw jawel in de AV van je contract staat dat de telefoon eigendom blijft van T-Mobile tot de piriode van het contract voorbij is pas daarna is de telefoon je eigendom. Goed lezen in de voorwaarden van T-Mobile voor je reacties geeft maar das bij jou wel vaker he Olaf.

Gesloten