LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
cdekriek
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2011 17:05

Slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door cdekriek »

Hallo,

Ik heb klachten over T-mobile. In april 2010 heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile, omdat er geen andere aanbieders waren die de Iphone aanboden. Bij de T-mobileshop in Utrecht heb ik nadrukkelijk gevraagd hoe het zat met het exclusieve contract wat T-mobile had met Apple. De verkopen verzekerde mij dat dat nog enkele jaren zou duren. Bijna direct na het afsluiten kwamen er ook andere aanbieders die de Iphone gingen aanbieden.
Mijn vrees om bij T-mobile een contract aan te gaan is waarheid geworden. Ik woon in het midden van het land en heb vaak geen bereik.

Ik heb een klacht ingediend en gevraagd om een voorstel om het 2 jarige abonnement om te zetten naar een 1 jarig abonnement. Ik heb zelfs aangegeven hiervoor te willen betalen. In mijn ogen hoeft dit niet moeilijk te zijn, omdat ten tijde van het afsluiten het abonnement ook voor 1 jaar kon worden afgesloten.

Een reactie van de klantenservice is erg laf:"we kunnen u geen aanbod doen. Ten tijde van aanschaf had de verkoper de informatie waarschijnlijk nog niet en heeft hij u dus naar alle waarheid ingelicht. Voor de netwerkproblemen sturen wij u een formulier toe"

Ik vind het erg jammer dat dit zo loopt. Mijn werkgever is onlangs ook opgestapt bij T-mobile door de slechte service. Het zou T-mobile sieren als zij meer flexibiliteit zouden tonen. Als mijn achternaam "van t Hek" was geweest hadden ze waarschijnlijk een stuk harder gelopen. Het is jammer dat ze hier niet van geleerd hebben.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

En jij ging er van uit dat een gewone medewerker in een shop op de hoogte is van besprekingen tussen Apple en T-Mobile en tussen Apple en andere providers?

Enige reden waarom je misschien je contract kunt ontbinden is als ze constateren dat je op je huisadres geen bereik hebt.
Anders zit je er gewoon voor je contractstermijn aan vast.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door atesli »

Zie dat je ook op het T-Mobile forum hebt gepost.
Heb je de juiste weg bewandeld om je dekkingsprobleem kenbaar te maken?
Als je het formulier op de T-Mobile site invult dan wordt je binnen 5 werkdagen terug gebeld om te kijken naar een oplossing.

De I-phone 4 is pas sinds begin november legaal bij de andere telco's te verkrijgen.
Dus niet bijna direkt na april 2010.

ATESLI

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: Slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Waarom heb je toen dan niet voor een 1 jarig contract gekozen, omdat je Iphone natuurlijk flink werd gesponsord, die verkopers vertellen alles wat je wilt horen om maar een abo te verkopen!!!

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste cdekriek,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten