LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS van onbekend bedrijf

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MariekeT

SMS van onbekend bedrijf

Ongelezen bericht door MariekeT »

Beste mensen,

Onlangs ontving ik op mijn mobiel onderstaande sms van het voor mij onbekende nr: 6625055:

'Wij delen u met plezier mee dat u, als gewaardeerde klant, een prijs heeft gewonnen op u mobiele nummer ter waarde van 500 EURO. Bel nu 0906 0400030 euro 0.8 /'

Mag een bedrijf dit zomaar doen? ik heb dat nr niet gebeld, maar mag een bedrijf beweren dat je geld hebt gewonnen terwijl dit eigenlijk niet waar is?

Groeten, Marieke

!!!!

Re: SMS van onbekend bedrijf

Ongelezen bericht door !!!! »

Wanneer het een gratis smsje is mag het helaas nog wel.
Vaak is het achterliggende bedrijf ook niet te traceren en kunnen ze er weinig tegen doen.

coolcom

Re: SMS van onbekend bedrijf

Ongelezen bericht door coolcom »

Marieke,

Tja lastig met zon afzender. Heb wel een idee welk bedrijf er achter zit (ze doen dit wel vaker op deze maniet) maar wil niemand vals beschuldigen.

Het nummer wat je geeft heb ik nagetrokken (er van uitgaande dat het NIET een 0900 of 0909-nummer was wat je op je sms kreeg) en is van

BT Nederland
Telefoon: 020-2038000
Hoogoorddreef 15 1101BA Amsterdam Zuidoost

Zij weten vast aan wie ze dit nummer hebben verhuurd en wie er achter de smsjes zit of dien een klacht in dat een klant van hun mensen jou ongevraagd smsjes stuurt om dat nummer te bellen.

Veel succes!

boffers

Re: SMS van onbekend bedrijf

Ongelezen bericht door boffers »

Helaas weet BT Nederland dat niet.. Heb al eens contact opgenomen, het nummer is al enige tijd afgesloten. Kijk even op SMSafzeggen, daar staan vele berichten over de 'spammer' nosms.com waarvan het bericht afkomstig is.

Obistyle

Re: SMS van onbekend bedrijf

Ongelezen bericht door Obistyle »

Ik heb precies het zelfde alleen niet via de mobiel, maar via het vaste telefoon netwerk.

Ik krijg een bandje die mij dit verteld. En ik moet terug bellen op het nummer 0909-2658740

Degene die die spreekt, zegt dat ze margret evers heet ofzo, en het bericht moet van een bedrijf genaamd T.E.T. afkomen

coolcom

Re: SMS van onbekend bedrijf

Ongelezen bericht door coolcom »

Hallo,

Tja dat TET schijnt nog al dubieus te zijn met heel veel bedrijfjes met de zelfde naam en in oprichting en opgeheven bedrijfjes vooral in het oosten van het land.

Het nummer wat je noemt en de werkwijze is opzicht heel nieuw en interessant. Wellicht kan je zelf op pad gaan.

De eigenaar van het nummer is:

Van der Madeweg 12-14a
P.O. Box 94014
1090 GA Amsterdam

t +31 20 888 2020
f +31 20 888 2010
e [email protected]

Rotterdam
Conradstraat 28
P.O. Box 29165
3001 GD Rotterdam

t 0800 COLT 118
f 0800 COLT 111
e [email protected]


Succes met je speurtocht

Gesloten