Support Youfone lost probleem niet op

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kattenkopje-Fred
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2024 14:05

Support Youfone lost probleem niet op

Ongelezen bericht door Kattenkopje-Fred »

Hoi,

Al maanden ben ik via de email bezig om een aantal problemen met 2 van de 3 Youfone abonnementen te laten oplossen.
Ik heb inmiddels 50+ mails gestuurd en steeds waarbij ik mijn 2 cases ongeveer 5 keer helemaal heb uitgelegd en voorzien van screenshots met bewijs en steeds maar weer lossen het niet op. Telkens weer wordt om dezelfde informatie gevraagd en als ze dan inhoudelijk reageren (wat meestal niet gebeurd) interpreteren ze de informatie fout of ik hoor later nog van ze.
Het gaat om een data-aanvuller die niet gebruikt kon worden omdat het data-plafond ingreep en deze data blokkeerde en om korting op het eerste jaar abonnement die niet wordt gegeven.
Response duurt vaak meer dan een week en bestaat vaak uit de vraag naar meer gegevens. Maar een oplossing heb ik nog niet gekregen. Ik krijg de indruk dat de helpdesk niet meer doet dan pappen en nathouden.

DeZevendeHenk
Berichten: 804
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Support Youfone lost probleem niet op

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Dan maar escaleren naar de geschillencommissie, veel meer oplossingen voor weinig zijn er niet.

Plaats reactie