LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Actie flip cover cadeau bij Samsung telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Barbara J
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2013 15:21

T-Mobile Actie flip cover cadeau bij Samsung telefoon

Ongelezen bericht door Barbara J »

Ik heb een Samsung telefoon besteld bij T-Mobile en de actie is: flip cover cadeau.
Echter ............... niet bij aflevering. Gemaild en gebeld. Schijnt een actie te zijn van Samsung (wat er niet bij stond op de site) en na een half uur e.e.a. ingevuld op het formulier op de Samsung site.
Echter ......................... je komt pas in aanmerking voor het cadeau ALS JE HET JUISTE NUMMER op de doos hebt staan. En die van mij staat er niet tussen.
Wéér gemaild en gebeld. Eerst moest ik maar een ander nummer aankruisen maar vanmorgen teruggebeld door Samsung dat dit toch niet mocht. Ik heb gezegd dat ze op het formulier NIET vragen om een kopie van dit nummer en dat ik het cadeau gewoon verwacht.
Dit uiteraard wel gemeld bij T-Mobile en dat ik zo'n actie misleidend vind voor de consument. Je verwacht bij een actie dat je het ook gewoon krijgt en niet dat je bij de fabrikant alle kleine lettertjes moet lezen en dan nog maar moet afwachten of je de zending met het juiste (actie) nummer krijgt.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: T-Mobile Actie flip cover cadeau bij Samsung telefoon

Ongelezen bericht door dhc »

Ik vind dit een vreemde gang van zaken.
Kun je vinden maar je voldoet simpelweg niet aan de voorwaarden.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: T-Mobile Actie flip cover cadeau bij Samsung telefoon

Ongelezen bericht door bokkel »

Barbara J schreef:Ik heb een Samsung telefoon besteld bij T-Mobile en de actie is: flip cover cadeau....
Ik vind dit een vreemde gang van zaken.
Samsung schreef:Voordeel: flip cover ter waarde van €29,95,- cadeau bij aankoop van een blauwe Samsung Galaxy S4 in combinatie met een MTV Mobile abonnement bij T-Mobile of The Phone House
Lezen?

Gesloten