LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Henk25 »

Bij aankoop van een nieuwe gsm krijg je 15 euro beltegoed, althans dat is de belofte van T-Mobile. Als je een prepaidpakket koopt staat er 5 euro op de simkaart en moet je je aanmelden ( wat heel veel werk is bij T-Mobile, bij andere providers is het veel eenvoudiger ) om de resterende 10 euro te ontvangen. Echter na een week hoor je nog niets van T-Mobile. Op het forum van T-Mobile staan veel klachten. Mocht je ook nog steeds wachten op je beltegoed mail dan naar Radar : [email protected] of ga naar de site Consuwijzer Dit is een link .
Laatst gewijzigd door Henk25 op 08 jun 2009 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Dragoon »

Als je registreert op de T-mobile website krijg je spaarpunten.
De spaarpunten die je krijgt bij registratie kun je omwisselen voor de €10 euro beltegoed.

Heb je dit ook gedaan?

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Henk25 »

Ja, mijn punten blijven op 000 staan. Op het forum van T-Mobile staan meerdere klachten maar die worden kennelijk niet opgelost. Ik weet niet waarom het zo lang moet duren.

FFF
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 jul 2008 08:51

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door FFF »

Mijn ervaring is inderdaad dat het soms iets langer duurt als de aangegeven 3 dagen.

Ik zou zeggen een week na de registratie even kijken of je de punten ontvangen hebt...
Vergeet niet dat je jezelf ook aan moet melden voor T-Mobile speciaal als je de logijn per sms ontvangen hebt.

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Henk25 »

Ik wacht al meer dan een week, vandaar mijn klacht. Op het ( alleen voor klanten toegankelijke ) T-Mobile forum lees ik dat andere klanten hetzelfde probleem hebben. Misschien helpt het als Radar er aandacht aan geeft. Dus voor die mensen die het ook niet ontvangen hebben: stuur even een mailtje naar de Tros of neem contact op met Consuwijzer.
Alvast bedankt daarvoor en voor jullie reacties.

FFF
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 jul 2008 08:51

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door FFF »

Heb je al contact gehad met de klantenservice of een t-mobile shop?

Als je de 10 euro na 1 week niet hebt ontvangen wordt daar normaliter coulant mee omgegaan...

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Henk25 »

Nee, ze konden niets voor mij doen. Ik moet wachten tot de storing is opgelost (die overigens niet op de site van T-Mobile staat). Mijn eerste indruk is dat ze niet erg hard voor de klanten lopen.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Spy21 »

Meer dan 10 jaar klant van T Mobile... Oke af en toe gaat het wat minder snel...maar je krijgt zeker je beltegoed...

Als men zegt dat er een STORING is dan moet je gewoon wachten,
daar kunnen zij ook niks aan doen. Ze hebben een reden..
Ze zeggen niet dat je je beltegoed niet ontvangt, of begrijp ik het verkeerd? waarom klagen we om kleine dingen?


Veel succes...Gewoon de klantenservice bellen..

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Henk25 »

Ik zou zeggen koop eens een prepaidpakket en ontdek zelf eens hoe het werkt. Bij andere providers heb ik nog nooit zoiets meegemaakt.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Spy21 »

Heb ik ook gedaan, maar voordat T Mobile Orange overnam, vanaf die datum begint de ellende voor de klant volgens mij...


Je hebt gelijk, maar 10 euro krijg je heus wel, en waarom zo ongeduldig? koop gewoon beltegoed totdat je die 10 euro krijgt...

Lijkt me verstandiger.... het kan inderdaad langer duren...

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

gortworst
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2009 14:37

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door gortworst »

ik heb me ook al een paar keer aangemeld voor t-mobile special. maar elke keer als ik weer opnieuw op de site kom staat er weer hetzelfde hokje dat je je aan kunt melden voor t-mobile special. maar ik neem aan dat er toch hoort komen te staan dat je je al aangemeld hebt en dat je binnen 3 dagen bericht krijgt? zou het gewoon een storing zijn op de website en moet ik even geduld hebben of moet ik naar de winkel en vragen wat er aan de hand is?

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Dit heb ik ook meegemaakt met de GSM van mijn dochter.
Het aanmelden voor de punten voor 10 euro beltegoed wilde maar niet lukken. Vervolgens gebeld met de helpdesk.
Ik ben in dat gesprek heel vriendelijk en uiterst correct geweest. En zowaar heeft de medewerker haar aangemeld en de punten direct omgezet in beltegoed. Na dit gesprek meteen gecontroleerd en jawel, het beltegoed was al bijgeschreven.
Ik denk dan ook dat met vriendelijkheid meer te bereiken is dan met het het schrijven van een nutteloos stukje op een internet forum.
Maar misschien ben ik de enige die zo denkt :)

stofzuigertje

Re: T-Mobile geeft niet de beloofde 10 euro beltegoed.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je geen Internet Explorer hebt maar Firefox ( ik gebruik linux) dus moest ik een andere PC lenen omdat het ook niet lukte, dus controleer waarmee je de aanmelding verstuurde.

Het komt bij meerdere voor dat alles lukt behalve het geld omdat ze niet een goed systeem hebben volgens de WWW normen.
Apple bezitters hebben hier ook last van en juist zij verkopen de I Phone!

Gesloten