LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rafaela
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2008 19:35

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door rafaela »

Hoi, ik ben in het bezit van de Orange spv e650 en die kan niet met de T mobile instellingen overweg. Ik kon dit testen met een nokia phone en werkt perfect met t-mobile. Ik heb vanochtend de klanterservice gebeld en het probleem uitgelegd en volgens mij weten zij dit en heb tot december korting op mijn abonnement. Daarop heb ik vriendelijk gevraagd terug te mogen worden gezet op het orange netwerk, en dat is uitgevoerd. Nu maar hopen dat ik tot december op het orange netwerk kan blijven totdat de problemen over zijn.

edje_01
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 okt 2008 18:01

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door edje_01 »

Whahaha ok niet goed gelezen dan.
Misschien als je eens wat vriendelijker tegen de servicedesk doet, dat je dan sneller en beter geholpen wordt.
Denk echt niet dat dat helpt hoor :P

Vandaag een brief in de bus gehad met de nieuwe datum, met de tekst.
"Mocht deze datum verder in de toekomst liggen dan u had verwacht, dan kan dit veroorzaakt zijn door een opzegtermijn bij uw oude operator."

Is dit niet 1 bedrijf?????

Dus maak 2e brief je open...... blablablabla orange en t-mobile zijn sinds vorig jaar oktober 1 bedrijf.

Snappen jullie dit want ik ben het al kwijt.

Naja nu maar hopen dat het 11-11-08 goed gaat.
Suc6 voor de mensen die ook deze datum in de brief hebben staan.

ericmacmini
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2008 08:54

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door ericmacmini »

Oh jee,
sinds de omzetting van KPN -> T-Mobile ben ik alleen maar bereikbaar door gebruikers op het T-Mobile netwerk. Gebruikers op andere netwerken krijgen een afsluit toon. Het lijkt erop dat mijn nummer op andere netwerken nog bekend gemaakt moeten worden.

En nu maar duimen dat dit probleem niet terecht komt in de administratieve draaimolen van zo'n groot bedrijf.

Vandaag moet ik een pre-paid kopen.

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Ook ik heb nu de brieven gehad die Edje heeft gehad, en moest om de zelfde regels lachen. Ik snap dat deze brieven versturen allemaal automatisch gaat, maar het zo toch fijn geweest zijn als er nog een excuses brief of iets dergelijks er achter aan was gekomen. Laten we maar hopen dat het de 11e inderdaad opgelost is, en dat de toegezegde vergoedingen ook verrekend worden. ( bij mijn Orange abonnement was dat deze maand in ieder geval nog niet zo...)

Frans77
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:24

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Frans77 »

Vandaag maar weer eens met de klanteservice gebeld.
Nadat me afgelopen donderdag was vertelt dat t zeker begin volgende week zou zijn gegeregeld.
Maaaar weer wat nieuws ze hadden nu met spoed geprobeerd het nummer overtezetten en dit dus handmatig gedaan.
En nu komt het mijn nummer was nu vast komen te staan vanaf Orange het is nu een IT probleem.
Ze kunnen dat prima oplossen...geloof het of niet..
Het duurt alleen 5 tot 10 werkdagen zoals alles dat daar duurt.
Heb nu wel een compensatie gekregen van mijn abonnementsgeld(mocht ze eigenlijk niet doen) ja ja.
Dus we wachten maar weer af

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Dat vastlopen was mij in september al medegedeeld, dat dat toen was gebeurd, en dat ze ze nu allemaal handmatig moeten overzetten. En doordat er zoveel klanten "overstappen" van Orange naar T-Mobile, is er nog meer vertraging opgelopen zeggen ze. Maar ja, ik heb ook al aardig wat verschillende verhalen gehoord. Volgens mij moet je in ieder geval in het bezit zijn van de papieren waarop definitief staat wanneer je overgaat ( niet die van de 1e keer dus, maar nu van de 2e keer), en dan komt het hopelijk in orde.... Ik juich nog niet te vroeg....

crazymans
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:56

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door crazymans »

Ik probeer vreemd genoeg mijn nummer te porteren van Orange naar T-Mobile zonder succes.

4 Maanden geleden heb ik mijn Orange abo opgezegd. Op 10/11 zou mijn contract worden beeindigd.

3 weken geleden een nieuwe GSM gekocht met abo van ..... T-Mobile. Nummerportering aangevraagd: Schriftelijk bericht van Orange en T-Mobile dat ik volgend jaar in januari zou worden geporteerd.

Drie kwartier bij Orange aan de lijn gehangen, maar er was niks aan te doen, Ik kon er ook niet meer vanaf! In de T-Mobile winkel verhaal gehaald (die konden in elk geval uitleggen wat er blijkbaar fout was gegaan):

Stel dat ik nu hier een nieuw contract afsluit, mijn oude nummer over 10 dagen afloopt, wanneer zou mijn huidige nummer dan geporteerd kunnen zijn??

Nou meneer in 5 dagen!!!

Verteld u mij dan eens waarom het bij mij 3 maanden moet duren???


Na wat heen en weer gebel werd gezegd dat er een fout was gemaakt door de aanvrager (in dit geval een webshop) daarin werd 3 maanden opzegtermijn vermeld maar die zijn al verlopen. Enigste oplossing was als de aanvragende partij het verzoek tot portering zou intrekken en opnieuw met de juiste opzegtermijn van 0 zou doen. Dit is gebeurd, en er werd gezegd dat ik alsnog op 10/11 over zou gaan.

Toen ik een week later (een paar dagen voor de nieuwe porteringsdatum) nog even informeerde bij T-Mobile klantenservice werd mij verteld dat dit verzoek was geweigerd en dat ik alsnog volgend jaar pas geporteerd zou worden. Advies was om de Orange 'servicedesk' te bellen, maar daar begin ik niet meer aan. T-Mobile zal nu op mijn verzoek opnieuw bij Orange (T-MOBILE=ORANGE!!!) opnieuw een porteringsaanvraag doen ....
Even geinformeerd bij de webshop (waar ik niks kwaads over kan vertellen). Deze hebben zelf ook info opgevraagd bij (Orange/T-Mobile) en melde mij dat er "een paar weken vertraging" waren opgetreden.

Ondertussen heeft Orange vandaag weer doodleuk abonnementsgeld afgeschreven terwijl ik zwart op wit heb dat mijn contract op 10/11 afloopt .....

Gek wordt je ervan! :twisted: Waar kan ik hierover klagen??

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Tja, het wordt toch nog steeds gezien als 2 aparte bedrijven, dat heb ik inmiddels ook wel gemerkt.
Hierbij nog even ter afsluiting van mijn verhaal, ik zou vandaag eindelijk omgezet worden ( dit had 22 september al moeten gebeuren), en dat is nu ook gebeurd. Ik had nog even gebeld tussen de middag omdat ik bang was dat het weer niet ging lukken, toen bleek dat het toch was geregeld. De medwerker zag ook meteen de korting staan die bij mijn tweede faktuur er afgehaald zou worden, vanwege de problemen, dus als het goed is is het nu verder allemaal geregeld. Edje, ik hoop dat het bij jou inmiddels ook geregeld is, en voor iedereen die nog problemen heeft, ik hoop dat het toch snel opgelost zal worden.

edje_01
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 okt 2008 18:01

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door edje_01 »

Ja ook bij mij was het om een uur of 14.00 geregeld (telefoon piepte, "geen netwerk").
Bel morgen even om te checken of ze bij mij ook nog de korting gaan verwerken. Zo niet, m'n zaak is dan toch al lopende bij de SGC, want ben het toch niet eens met de data 11-11-08 en een aantal gang van zaken bij t-mobile.

Mogen wel eens excuus maken naar alle klanten. Werk zelf in een telefoonwinkel waar we t-mobile abo's verkopen, en ik kan je zeggen dat ik de afgelopen tijd niet zo lovend was over het bedrijf naar klanten toe en geen excuus betekend dat ik dit dan ook zal blijven doen.

Als ik nieuws heb over de zaak bij SGC zal ik het hier ook vermelden.

Frans77
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:24

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Frans77 »

Jaaa mensen,

het is gelukt ben gisteren 10-11 overgezet.
Had 15 september moeten gebeuren.
Heb voor het ongemak een duosimkaartpakket gekregen. (kosten 18 Euri)
En een maand abbonementsgeld ter compensatie.

Mensen waar het nog niet gelukt is succes nog!!

WmL1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2008 10:37

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door WmL1982 »

Mijn telefoonnummer zou vandaag geporteerd worden, maar de website van t-mobile meldt (als ik mijn oude orange nummer) intyp dat dit op de 19e zal gebeuren. Omdat er al flink wat problemen waren heb van tevoren tot tweemaal toe met t-mobile gebeld en de 13e(vandaag) werd tot tweemaal toe bevestigd. Mijn orange-contract loopt vandaag af. Ik ga er vanuit dat er vandaag geen wonder zal gebeuren. Ben ik nu morgen niet meer op mijn oude vertrouwde nummer bereikbaar?:(

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Als het gaat zoals bij mij, kun je morgen nog wel gewoon bellen met je Orange abonnement. Ik hoop dat het meevalt, en dat je zo snel mogelijk overgezet wordt.

@ Edje, laat me inderdaad nog weten of er in ieder geval over die begindatum van het contract nog wat veranderd kan worden, dat is waar ik eigenlijk ook nog mee zit, en waar ik nog over in discussie wil gaan.

Anna27
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2008 14:15

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Anna27 »

Drama drama en nog eens drama. Vandaag heb ik alle verhalen hier gelezen, het lijkt of bij de meeste mensen het probleem verholpen is.

Dat is helaas bij mij niet het geval. (bijna 3 maanden verder)

Ik zit nu ongeveer al zo'n 3 maanden te bellen, bellen en nog eens te bellen met T-Mobile Baggerservice. 1 ding is zeker, ik maak dit jaarcontract af en daarna NOOOOOOOOOOOOIT meer T-Mobile!! wat een vergissing.

3 september j.l. had ik besloten een nieuwe telefoon aan te schaffen. Zat voorheen bij Orange, met een Music 35 abonnement. Nooit problemen gehad, maar mijn telefoon had het naar 2 jaar begeven en ik had recht om een nieuwe telefoon uit te zoeken. Ik kreeg het verzoek vanuit Orange om naar een T-mobile winkel te gaan en daar een nieuw toestel + een nieuw abonnement van T-mobile ivm fusie. Daarbij een verzoek gedaan om mijn oude orange nummer mee te nemen naar T-mobile. Geen Probleem zegt de verkoper. Vanuit Orange was er geen sprake om mijn abonement schriftelijk op te zeggen. Ik dacht prima DOEN....want wie kan er tegenwoordig nog zonder telefoon??? Nobody...

Anyway eenmaal mijn nieuwe telelefoon aangeschaft, ging ik helemaal happy naar huis. Zou binnen 5 dagen gebruik kunnen maken van mijn nieuwe t-mobile simcard en mn oude nummer. Tot die tijd gewoon mn orangesim erin, afwachtend op een sms van Orange, or whatever... 10 dagen later......niets.....

Stap 1: Bellen met orange: Orange medewerker zegt het volgende: Neeeeeeeee u kunt niet zomaar overstappen mevrouw; u moet dit eerst schriftelijk opzeggen. (dit verhaal in tegenstelling van haar collega die mij vertelde dat ik gewoon een nieuw abonement kon afsluiten bij T-mobile en dat de klant niet de gevolgen op zich krijgt ivm fusie blabla) 2 totaal verschillende verhalen. Ik dacht bij mezelf...hier begint het gedonder...heb ik straks 2 lopende abonnementen lopen (PRIVE) .

Stap 2: 2 uur later van stap 1: T-mobile bellen: Mevrouw u hoeft het abonement niet op te zeggen bij Orange, dat gaat allemaal vanzelf, want wij gaan samen...Stja, dus als klant hoor ik 3 verschillende verhalen. U krijgt deze week nog een brief met daarop de datum van overzetting nummer, etc etc. Tot die tijd moest ik gewoon mn orangesimcard gebruiken...niets aan het handje!! ok ok ok...adem in adem uit.

Stap 3: Nog even zitten zeuren in de winkel zelf....tot 3 keer aan toe...niets, niets...ze wisten geen eens van het probleem....(zeggen ze)

2 weken later- geen verandering.....nietsss.....

Stap 4: bellen, bellen, bellen...wordt aan gewerkt, storing bla bla...ok!! als klant denk je: zolang je geen extra kosten maak en mijn nummer is nog steeds bereikbaar PRIMA!!!! We zien wel...

Half oktober ontvang ik vervolgens een brief met de mededeling dat mijn nummer per 8-9 omgezet zou worden??? 8-9???? het is toch al oktober??? foutje???

Stap 5: Weer bellen.....weer het zelfde verhaal, we doen osn best, we gaan u nu doorverbinden met de afdeling nummerbehoud. Krijg iemand te spreken...heel vriendelijk ja we gaan het nu echt echt oplossen. Even geduld...Grrrr....ok!

Eind oktober: Krijg een smsje van T-mobile. Excuses voor het ongemak, binnen 2 weken zal u nummer worden omgezet...ik dacht wauw eindelijk.... :shock:

Vorige week: half NOVEMBER: werk veel extern, merkte ik opeens dat ik niet meer kon bellen en netwerk niet meer beschikbaar is....dus ik met een ander nummer mezelf bellen....Orange nr helemaal uit de lucht.

Stap 6: BELLEN: KWAAD!!! Wat nu, wat nu....ja Orange heeft u nummer uit delucht gehaald....mmmm ja en??? heb ik geen boodschap aan...ik moet bellen, mensen moeten mij ook bellen....werk?? Klanten??Hopeloos...Meneer van de klantenservice zegt: u kunt met het tijdelijk nummer gebruik maken van het nieuwe abonnement (T-mobile simcard) en dan zorg ik ervoor dat uw oude orange nummer binnen 2 dagen actief is. NOT NOT NOT....ik ben nu weer 5 dagen verder.....en NIETS NIETS NIETS.,.. :twisted: Vanmorgen weer bebeld....moet weer 10 dagen wachten! Waarom 10 dagen zeg ik?? ik wacht al bijna 3 maanden...ik verwacht een duidelijk antwoord...maar nee hoor...Technisch gezien werkt dat zo??? Hahaha.....grapjas.

Met andere woorden ben er echt klaar mee...Ik denk dat dit verhaal nog lang niet afgelopen is....en alleen nog maar mooier gaat worden!! Misschien tips voor acties???

Excuus voor alle typfouten...ff snel mn frustratie typen @ work!

crazymans
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:56

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door crazymans »

Geen idee. Ik wacht al 5 weken op nummerportering terwijl het max. 10 dagen mag duren. Ik heb zojuist een klacht gemeld bij de opta (consuwijzer).
http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... _klacht_in

Dat lost het probleem niet op, maar signaleert wel de problemen.

ConsuWijzer is het informatieloket voor consumenten van de Nederlandse overheid. Het is ontstaan uit een samenwerking tussen de drie toezichthouders die onder het Ministerie van Economische Zaken vallen; de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA). En dat is in úw voordeel. Want ConsuWijzer registreert iedere vraag en klacht. Uw signaal komt dus rechtstreeks bij deze toezichthouders terecht.

Meer tips op de site van consuwijzer:

1) Dien een schriftelijke klacht in bij de aanbieder
Stuur een schriftelijke klacht naar de aanbieder waar u naartoe gaat. Als de betreffende aanbieder wederom geen nummerportabiliteit verleent, ga naar stap 2.

2) Ga naar de geschillencommissie
Schakel de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) in.

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... 86#faq5286

WmL1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2008 10:37

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door WmL1982 »

Nou, het zou vandaag echt moeten gebeuren. Zojuist hebben ze m'n oude Orange abonnement eruit geknald, nu hopen dat het nummer vandaag nog gaat functioneren op mijn nwe t-mobile sim. Ik hoop niet dat het gaat lopen zoals bij jou Anna, anders dan mag ik ook gaan leuren bij die gasten...

crazymans
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:56

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door crazymans »

Gisteren maar weer eens een belronde gedaan :evil: :evil: :evil:

T-Mobile gaf aan dat ze 10 dagen geleden op mijn verzoek opnieuw (3e keer!) nummerportering hebben aangevraagd bij hun vrienden van Orange. Omdat het PAS 10 dagen geleden is en zij nog geen antwoord hebben moeten zij wachten tot as. vrijdag want dan is het 14 DAGEN geleden en dan kunnen zij eskaleren. Dan wacht ik al 6 WEKEN op nummerportering ...... Wettelijke periode is 10 dagen
Vrijdag ga ik een aangetekende brief versturen en door naar de geschillencommissie. Ik wordt hier zo ziek van ....

:?: Zou ik mijn nieuwe telefoon incl. abonnement niet kunnen weigeren en terugsturen naar de winkel omdat ik het niet kan gebruiken?

Ook bij concurrent KPN loopt het niet soepel. Mijn partner is eergisteren geporteerd van Orange naar KPN. Alles leek zomaar volgens afspraak te verlopen echter .... Zelf bellen of SMS-en is niet meer mogelijk sinds de portering. Gisteren en eergisteren maar liefst 7x gebeld en mijn verhaal uitgelegd ruim 2,5 uur in de wacht gestaan en maar liefst 4x verbroken bij het zogenaamd doorverbinden. Ondertussen werkt het nog steeds niet. Erger nog: Er is ook nog eens NIEMAND bezig met het oplossen ervan.

JaneR
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:39

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door JaneR »

T-Mobile is een organisatie van veel beloven en toezeggen maar weinig doen.
Na de enorme problemen om mijn nummer van Orange naar T-Mobile geporteerd te krijgen en de urenlange telefoongesprekken werd ik dus verblijd met een zogenaamd spookcontract. Ze schrijven dus rustig iedere maand automatisch van je rekening af en ik draai dat dus plichtmatig elke maand weer netjes terug dus ontstaat er in hun ogen een achterstand op een niet bestaand contract. Na alle vruchteloze telefoontjes dus maar een klachtenbrief gestuurd en jawel ik werd 3 weken terug op een zondagmiddag door de klantenservice van T-Mobile gebeld met een hele lading excuses voor het ongemak en alles zou direct hersteld worden en voor de ellende kreeg ik € 50 beltegoed extra. Ik dus blij maar het abonnementsgeld van augustus kon ik dus niet meer terugdraaien en had ik dus nog tegoed. Afijn ook dat zou worden goedgemaakt. Wat schetst mijn verbazing dat ik dus afgelopen week weer een aanmaning met de nodige dreigementen in de bus kreeg. Dus maar weer gebeld. Die administratie van T-Mobile moet echt een puinhoop zijn want wat klantenservice had toegezegd was nergens bekend. Weer uren aan de telefoon gehangen en het mooiste was dta het bedrag van augustus dus was verrekend met september dus ik had nu minder schuld op een niet bestaand contract en dan is het ook nog moeilijk om aan die niet luisterende mensen aan de andere kant van de lijn uit te leggen dat er dus iets kroms in hun uitleg zit om wel iets te verrekenen wat ten onrechte betaald was op een in hun ogen dus nog wel bestaand contract. Domheid ten top daar. Afij dus maar weer opnieuw een klacht gedeponeerd maar nu met een ultimatum. Zal mij benieuwen. Wordt vervolgd

Legalruler
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 10:52

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door Legalruler »

Hier de zelfde problemen. Had geen nummerbehoud aangevraagd, maar het nieuwe nummer is wel afgesloten en het oude nummer niet over gezet. 'k Heb nu al 2 maanden geen bereik en kan niet bellen of gebeld worden.

Dikwijls naar de T-winkel geweest en ze beloven dat ze de boel voor je in de gaten houden, maar ik moet toch iedere keer zelf er achter aan gaan.

Laatste keer gaven ze aan dat er problemen waren met het overzetten van Orange klanten naar T-mobile en dat het in plaats van 3 dagen, 11 dagen duurt. inmiddels zijn er al weer 13 dagen verstreken en nog niets...

Iemand ervaring met het vragen van een vergoeding of een lager abonnement?

crazymans
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:56

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door crazymans »

Vorige week maar weer eens in de winkel langs geweest. Eigenlijk moet ik nog tot volgend jaar wachten volgens Orange maar T-Mobile ging me nu echt matsen. Even een 3e porteringsaanvraag ingetrokken, status op direct gezet door iemand aan de telefoon, en een 4e opnieuw gedaan. Komt allemaal goed meneer, over 5 dagen is het geregeld! Dat is vandaag, terwijl Sinterklaas echt op 5 December komt. En daar geloof ik in!

Daarnaast werd me nu weer andere smoes om de oren gegooid die ik nog nooit eerder gehoord of gezien had.

T-Mobile shop:

Nummerportering moet 6 maanden duren omdat u weliswaar 4 maanden geleden uw abonnement heeft opgezegd, maar u heeft verzaakt in de opzegbrief naar Orange te vermelden dat u in de toekomst mogelijk ooit bij een andere provider van plan bent nummerbehoud aan te vragen. Dan gaan er opnieuw 3 maanden wachttermijn in. Alle providers doen dat zo.

edje_01
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 okt 2008 18:01

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door edje_01 »

Dit is ff een update op eerdere gesprekken hier in dit forum.
Na de orange/ t-mobile ellende, heb ik vandaag m''n 1e t-mobile rekening ontvangen en je raad het al.

T-***** zegt: "Ja hoor bij de eerst volgende factuur worden de kosten gecompenseerd".

M'n REET :evil:

Zie geen terugbetaling van gelden die ik te veel aan ze had betaald toen orange music 35 uitgedund werd tot een alleen bellen,sms en mms abo.

Denk dat ik ze maar weer eens ga bellen. :!: :!: :!:

Zoals regelmatige bezoekers weten heb ik een zaak tegen T-mobile lopen bij de geschillencommissie, helaas jongens nog geen nieuws. Hou jullie zeker op de hoogte.

Gesloten