LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile wat een bende
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 jan 2013 18:51
t-mobile wat een bende
Heb sedert 28-12-2011 een zakelijk abonnement bij t- mobile. De eerste drie maanden waren gratis, daarna moest er 35 euro per maand voor de belbundel betaald worden. Echter, tot op heden heb ik nog niet kunnen bellen. Kreeg geen simkaart en de nummerportering is niet doorgevoerd. Door t-mobile is meerdere keren mondeling en schriftelijk aangegeven dat dit opgelost zou worden. Na ruim een jaar eindelijk te horen gekregen dat op 28-02-2013 eindelijk gebeld kon worden. Kpn kwam netjes haar woord na en sloot het oude abonnement af. Echter, de simkaart van t-mobile kon ik niet activeren. Bleek dat er een forse achterstand was in telefoonnota's. (Waaronder een nota van 08 februari 2013)Na betaling zou binnen twee uur de blokkade opgeheven worden. W e zijn inmiddels twee dagen verder(na betaling) en nog steeds geen deblokkering. Het betreft hier een zeer belangrijke pikettelefoon waar veel voor gebeld wordt voor spoedeisende gevallen. Zelfs juridische zaken gebeld. Konden ook geen contact krijgen met de desbetreffende afdeling. Ben nu 14 maanden verder, veel geld minder (twee contracten) en 47 telefoongesprekken, brieven en emailverkeer. Niemand wil gewoon reageren. Gezien het spoedeisende karakter, ben namelijk sedert 2 dagen niet meer bereikbaar, hedenmiddag advocaat opdracht gegeven kort geding te starten.waarschijnlijk zal dit al binnen drie werkdagen afgehandeld worden. Diep triest deze Duitse grundlichkeit, snel weer terug naar KPN...update 01.02.2013; nette mevrouw belde, bood excuses aan en alle onkosten worden vergoed...
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: t-mobile wat een bende
@Kakariki65
Fijn om te lezen dat de kosten worden vergoed. Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Fijn om te lezen dat de kosten worden vergoed. Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Re: t-mobile wat een bende
waarom je post?
onzinnig en geen stijl. Getuigt niet van empathie en is reden voor een exit-gesprekje. Ga je melden bij je teamleider
onzinnig en geen stijl. Getuigt niet van empathie en is reden voor een exit-gesprekje. Ga je melden bij je teamleider
-
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15
Re: t-mobile wat een bende
Plus de Noord-Koreaanse toestanden dat je eerst aan moet melden voor het T-mobile Forum zodat ze alles in eigen beheer kunnen houden.
Want ooohh wee als je op een openbaar forum een probleem goed wil oplossen dat zou je toch niet willen laten zien aan de buitenwereld.
Want ooohh wee als je op een openbaar forum een probleem goed wil oplossen dat zou je toch niet willen laten zien aan de buitenwereld.
Re: t-mobile wat een bende
Ik heb zelf ook hele slechte ervaringen met de t-mobile helpdesk, hoor dit van meer mensen.