LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Erwin_R
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 10:14

T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Erwin_R »

Goedendag,

Hier mijn ervaringen met T-Mobile:

Een maand geleden heb ik op de website een Apple Iphone besteld met een daarbij behorend abonnement, voor de Iphone moest ik 89,95 euro betalen en voor het Iphone-300 abonnement 44,95 p.m.
De betaling voor de Iphone heb ik direct voldaan d.m.v. Ideal.....dus dat leek allemaal goed te gaan.

2 weken geleden kwam er een bericht van de koerier dat de Iphone thuisbezorgd zou worden.
Zou mn droom dan eindelijk waar worden?????? :D
Vorige week dinsdag was dus die bewuste dag, ze zouden tussen 9:00 en 11:00 uur langskomen....maar nee hoor, er kwam helemaal niemand.
Om 12:00 zelf het koeriersbedrijf maar gebeld, daar kreeg ik te horen dat de bestelling was geannuleerd, maar ze wisten zelf niet waarom, dat moest ik maar aan T-Mobile vragen (ok....lijkt me logisch)

T-Mobile gebeld: Dan moet je eerst een mobiel nummer van T-Mobile invoeren voordat je uberhaupt iemand kan spreken, hoe moet ik nu een nummer invullen als ik er geen heb???? Beetje raar..
3x geprobeerd met willekeurige nummers, de 3e keer deed ie het zowaar een kreeg ik een medewerker aan de lijn.
Ze verteld me dat mijn bestelling was geannuleerd in het systeem (maar ze wist ook niet waarom...en -nog gekker- helemaal niemand wist het daar)
Ik kreeg als advies dat ik maar een nieuwe bestelling moest plaatsen en maar weeeeeer 8 weken moest wachten, want Iphones hadden nu 8 weken levertijd.
Ok, ik had m al zitten, maar goed.....plaats maar een nieuwe bestelling zei ik dan.

Toen kreeg ik te horen dat het toestel nu opeens 149,95 i.c.m. met hetzelfde abonnement kost.
Ik zei dat ik dat te duur vond en ik het geld terugwilde, maar dat was niet mogelijk in het systeem.
Toen ben ik zo ontzettend kwaad geworden en de hoorn er opgefl**kkerd.

Conclusie:
- die 89,95 euro ben ik nu kwijt en willen ze ook niet teruggeven.
- Geen Iphone
- Wil ik wel een Iphone dan moet ik nog een keer 60 euro bijbetalen.

T-MOBILE BEDANKT!!!!!!!!!!

Wat kan ik nu doen?

Op de website kun je onmogelijk contact met ze opnemen als je geen klant bent, want steeds wordt gevraagd naar een t-mobile mobiel nummer.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door mich24 »

Benader ze eens op een rustige en correcte manier.

Is de order bevestigd? Zo ja, wijs ze daar dan op en eis levering, ongeacht de duur eventje op dit moment.

Geven ze niet mee, eis dan bijvoorbeeld 2 maanden gratis abbo kosten om die 60 euro ze compenseren.

Maar raar dat hij geannuleerd is, heb je daar de reden bvan opgevraagd? en die 90 euro die je betaald heb, heb je als het goed is een bewijs van,dus die ben je heus niet kwijt, dan zou dan diefstal zijn.

Erwin_R
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 10:14

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Erwin_R »

De order is bevestigd zowel via e-mail als een brief die ik destijds gekregen heb.
Ook heb ik een bewijs van betaling (via Ideal)

Ik heb ze meerdere malen op een rustige en nette manier naar de reden van annulering gevraagd maar er is niemand die de reden daarvan weet, en ze kunnen dan ook niets voor me doen omdat het in het systeem als "geannuleerd" staat.

Het enige wat ik volgens hun kan doen is de bestelling opnieuw laten uitvoeren, met de meerprijs van 60 euro.

Welke stappen zou ik kunnen nemen zodat ik de bestelling opnieuw kan laten uitvoeren, maar dan voor 89,95??

Alvast bedankt

Erwin

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@erwin

t-mobile reageert alleen maar op brieven van advokaten aan hun kantooradres.
dan ineens wordt eerst alles teruggedraaid en daarna krijgt de advokaat een reactie "waar heeft u het over?"

Erwin_R
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 10:14

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Erwin_R »

ha ha.....

zo'n zielig bedrijf heb ik nog nooit gezien ;-)
Willen ze geen klanten ofzo?

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door mich24 »

Maar heb jij je 90 euro terug? het lijkt me heel sterk als men dit niet teruggeeft.

En trouwens,als jij accoord gaat met de annulering,want dat ben je na te bellen blijkbaar gegaan,aangezien je niet doorgegaan met ze over de reden van annulering, kan je nu niet in ene eisen dat men die 150 nu moet bijstellen naar 90.

Erwin_R
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 10:14

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Erwin_R »

Nee ik heb de 90 euro niet terug en ik ben bovendien helemaal niet akkoord gegaan met de annulering.
Want ik wil de eerst van hun de reden horen, (die ze niet weten)

anzi
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2010 12:14

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door anzi »

Ik heb een 2 jaarig Iphone 3G contract afgesloten bij T-mobile in Juni 2009, ik heb de headset nooit gebruikt om mee te bellen omdat ik een Bluetooth had, nu ik mijn Iphone Headset wil gebruiken als handsfree, blijkt dat de speaker op de headset het niet doet, ik heb TM KlantenService gebeld en die sturen mij een envelopje om de headset op te sturen voor reparatie, heb ik gedaan en 10 dagen geleden, gisteren kreeg ik een mail van "Solid Vision" met een bijlage:

"Enige tijd geleden heeft u uw mobiele telefoon voor reparatie naar T-Mobile gestuurd. Op basis van een
grondige analyse blijkt dat uw klacht het gevolg is van een defect aan uw toestel dat niet gedekt wordt door
de garantievoorwaarden van de fabrikant. De reden hiervan is: De garantie termijn is verlopen.
Reparatie omschrijving: Omruil accessoire
De kosten om dit toestel te repareren bedragen: € 59,64 (inclusief BTW).
Indien u deze prijsopgave wenst te accepteren, dient u deze brief binnen 2 weken voor akkoord retour te
sturen. U ontvangt dan binnen enkele dagen uw toestel gerepareerd retour. Het reparatiebedrag dient
voldaan te worden in de T-Shop of aan de koerier indien u voor aflevering via (aangetekende) post heeft gekozen.
Indien u deze prijsopgave niet accepteert, kunt u ons dit laten weten zodat wij uw toestel niet-gerepareerd
retour kunnen sturen? Bij geen reactie wordt uw toestel eveneens na 2 weken retour gestuurd.
O Ja, ik accepteer de prijsopgave van € 59,64 (inclusief BTW).
O Nee, ik wil mijn toestel niet laten repareren en ontvang het toestel niet-gerepareerd retour." -Solid Vision.

Ik heb KlantenService gebeld om te vragen waarom Solid Vision vindt dat de garantie termijn van mijn "nog niet afbetaald" toestel+accesoire verlopen is.
De eerste medewerker die ik aan de lijn krijg zegt dat ik bij "solid Vision" moet zijn. Ik bel Solid Vision en die zeggen dat ik bij T-mobile moet zijn. Prima...

Ik heb de KlatenService vandaag gebeld, om 11:13 een mevrouw begon te schreeuwen en toen ik vroeg of ze rustig wil praten zei ze letterlijk: "weet u wat u met de headset moet doen, stop m maar in je reet"

Ik heb daarna gebeld om te vragen of een supervisor het gesprek (die opgenomen moet zijn) kon achterhalen maar ik krijg geen supervisor aan de lijn en de collega kon niks betekenen nadat ze een supervisor heeft gevraagd of die mij wil te woord staan, die weigert en toen ik vroeg wat de naam van de supervisor is begon ze over privacy beleid en wetten, en ik vroeg me dus meteen af waarom "Solid Vision" mijn gegevens heeft??? Tmobile zegt dat ze in hetzelfde systeem kunnen kijken en dus alle gegevens hebben van de klanten van T-mobile...huh privacy???

Ik weet inmiddels wat ik met mijn headset moet , alleen hoop ik nog dat iemand bij T-mobile dit leest en de moeite neemt om het gesprek te traceren en deze persoon achterhalen.

Gesprekstijd: 11:13
Gespreksduur: 1 to 2 min

Erwin_R
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 10:14

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Erwin_R »

Tssss...... wat een verhaal zeg ;-)

Overigens kun je ze ook stalken op Twitter, ben er nu ook mee bezig.
Hier lijkt wel gereageerd te worden:

http://twitter.com/tmobile_webcare

Succes

Erwin

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

@ Anzi
Meeste accesoires zit maar garantie van een half jaar op.

Erwin_R
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 10:14

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Erwin_R »

Via Twitter weten ze wel hoe het moet en krijg je het wel voor elkaar.
Voor iedereen dus een tip.

Kijk maar eens op http://twitter.com/tmobile_webcare en wat ze naar mij @erwinraasveld hebben gestuurd.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door mich24 »

Ja,en dan betaal je 149,00.

Jammer de Pammer...

Erwin_R
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 10:14

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door Erwin_R »

mich24 schreef:Ja,en dan betaal je 149,00.

Jammer de Pammer...
Daarover ben ik nu nog met ze bezig ;-)

lievemoeder
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2009 19:23

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door lievemoeder »

Ook ik ben niet gerust op wat komen gaat van t-mobile.

Op 18 aug. iphone besteld (3GS 8GB+web&walk gratis 2jaar)Relax 25 a€19,95.
Keurig bevestiging gekregen.
Het toestel werd pas half oktober geleverd en mn abbo zou ingaan op 1 november.
Op 1 november doe ik mn simkaart erin, en zie dat ik €0,20 cent sta bij overige kosten. Vervolgens wordt dat €1.18, en ik heb nog geen telefoontje gepleegd.
Ik bel naar klantenservice en vertellen mij dat ik een Abbo heb genomen van €25,00.
Uitgelegd dat ik op 18 augustus heb besteld voor €19,95 incl internet 2jaar.
Ze kon me hier niets over zeggen en zei wacht maar af.
Op de vraag waarom ik €1,18 heb bij overige kosten vond ze vreemd, maar kon hier niets aan doen.

Ik ben niet gerust hierover. kan ik mijn contract laten ontbinden binnen de 7 dagen/ Want ik heb echt geen zin om 2 jaar vast te zitten aan een bedrijf waar ik nu al geen vertrouwen meer in heb.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-Mobile, wat een #$#%$# bedrijf!

Ongelezen bericht door berndv »

dat van die belstatus is al vaker gezegd hier op dit forum. Als je iets wijzigt of als je net begint kan die belstatus van hun wel eens incorrect zijn, maar als het goed is, zie je dat op de factuur niet terug.

Gesloten