LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile zakelijk :: problemen dekking en niet oplossen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
cornebalemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:57

T-mobile zakelijk :: problemen dekking en niet oplossen

Ongelezen bericht door cornebalemans »

Wij ondervinden veel problemen met onze spraak-data abon bij T-mobile. Op verzoek hebben wij de nodige zaken aangeleverd maar volgens T-mobile is er niets aan de hand... maar wij konden / kunnen niet bellen....

Het gevolg is dat we middels vaste telefonie moeten gaan bellen terwijl we een mob abo hebben waarin onderling bellen is afgekocht.

Bij navraag aan T-mobile is er niets aan de hand.... zelf niet na 8 meldingen. Ik krijg het gevoel dat er "met onze voeten wordt gespeeld"

Aub een reactie hoe we die mannen aan de tand kunnen voelen en volgens mij zijn er meerdere zakelijke afnemers die met dit probleem te maken hebben.

Indien gewenst kunnen wij de stukken die per mail aangedragen zijn aan T-mobile aan jullie doorgeven.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: T-mobile zakelijk :: problemen dekking en niet oplossen

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Wij hebben ook enorm veel last van problemen met de dekking en zijn al enorm veel tijd kwijt geweest om van t-mobile af te komen maar ze weigeren het contract te ontbinden terwijl T-mobile ons bedrijf zeker wel enkele tienduizenden euro's heeft gekost. Echt schandalig gewoon! En al eerder hebben wij veel problemen met T-mobile gehad, bij de overgang van orange naar T-mobile werd onze telefoon geblokkeerd terwijl we in amerika waren, de tijd die we kwijt zijn geweest aan dat onkundige gedoe is enorm. Het is echt niet normaal hoe slecht de service van T-mobile is.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: T-mobile zakelijk :: problemen dekking en niet oplossen

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

waarom stap je niet nu gelijk over?
die resterende maanden abonnement kosten minder dan de schade die je hebt (gehad).

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: T-mobile zakelijk :: problemen dekking en niet oplossen

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Wij zijn nu een rechtzaak tegen T-mobile aan het voorbereiden, de afkoopsom die T-mobile eist gaat nml. helemaal nergens over met oog op de slechte dienstverlening.

Gesloten