LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Na vanmorgen weer eens gebeld te hebben met Tele 2met de afdeling die zich customer service noemt. Wederom Een loze belofte dat om 1800 uur vandaag de aansluiting weer hersteld zou zijn. Toch nog maar eens gebeld na 1800 uur, de financiële afdeling bij Tele2 is niet in staat om na 28 dagen een betaling te controleren.
Ga nooit in zee met T2 is mijn advies
Ga nooit in zee met T2 is mijn advies
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Sorry, even wat tegengas geven.
Al jaaaren klant bij Tele 2 (internet) en zeer tevreden (en niet duur)
Al jaaaren klant bij Tele 2 (internet) en zeer tevreden (en niet duur)
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
BL2 Wacht maar tot het ergens mis gaat.
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Wat is er precies gebeurd? Het komt op mij over alsof er zelf geld is overgemaakt met verkeerde betalingskenmerken en wellicht een achterstallige betaling . Maar verder blijft het natuurlijk giswerk met de summiere gegevens uit de OP
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Ik wil graag BL2 bijspringen.
Ik heb al jaren internet via Tele2 en ik ben zééér tevreden
Vergeet niet mensen, dat bij zaken als internetverbinding, dat als het goed gaat je geen problemen kent maar dat er altijd die enkeling is of meerdere enkelingen zijn die veel pech hebben met dit soort zaken. Wees altijd kritisch bij een keuze voor een provider en kies niet altijd goedkoop maar ook eens voor kwaliteit
Ik heb al jaren internet via Tele2 en ik ben zééér tevreden
Vergeet niet mensen, dat bij zaken als internetverbinding, dat als het goed gaat je geen problemen kent maar dat er altijd die enkeling is of meerdere enkelingen zijn die veel pech hebben met dit soort zaken. Wees altijd kritisch bij een keuze voor een provider en kies niet altijd goedkoop maar ook eens voor kwaliteit
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
waarom moet er in vredesnaam een tweede topic geopend worden? Als ts in de communicatie met tele2 net zo duidelijk is als hier, kan ik me voorstellen dat er problemen ontstaan.
als ik bovenstaand verhaal samenvoeg met het begin van dit topic, kom ik er eigenlijk op uit dat tele2 de betaling dus nog niet heeft gecontroleerd of de betaling überhaupt nog niet zichtbaar heeft.Vaza schreef:Na terugkomst van onze vakantie wachten onze dochter een verrassing, haar telefoon was afgesloten
Na een belletje met Tele 2 bleek dat er een foutje was gemaakt met een automatische incasso of we het bedrag van 23 euro zelf wilde overmaken. na betaling zou het 5 werkdagen duren voordat zij weer zou worden aangesloten. Dat was op 30 september. Na 5 dagen nog steeds afgesloten weer bellen met de "klantenservice" er was wat mis gegaan het zou nog het 10 werkdagen duren voordat de aansluiting weer zou worden hersteld. Na 10 dage geen verandering in de situatie.
Weer bellen werd uitermate onbeschoft behandeld heb niet echt het gevoel een klant te zijn.
De klant is bij Tele 2 geen koning maar wordt behandeld als een stuk vuil.
Het zou nog zeker 10 dagen duren voordat we weer kunnen bellen.
Vandaag nog maar een keer gebeld wederom een toezegging deze keer dat de aansluiting zeker vandaag 21 september uiterlijk 22 september de aansluiting hersteld zou zijn.
Twee keer om een mondelinge bevestiging gevraagd en dit is twee keer toegezegd.
U raad het al vandaag nog niet kunnen bellen weer in de telefoon geklommen nu zou het geregeld moeten zijn op 28 oktober zijn we bijna een mand verder. Ik mag daarna een klachten formulier invullen joepie.
Was ik maar nooit weggegaan bij T Mobile.
Mijn advies ga nooit in zee met Tele 2
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Dat is een algemene handelswijze aan het worden. Je klacht op zo veel mogelijk forums, gezichtsboek en andere digitale media plempen om de boosdoener zo hard en veel mogelijk te treffen.berndv schreef:waarom moet er in vredesnaam een tweede topic geopend worden?
En raakt een topic wat onder het stof, dan maak je gewoon een nieuwe aan.....
Daardoor lijken klachten zeer veel voor te komen, maar eigenlijk zijn het enkelingen welke de boel opblazen, terwijl er honderduizend tevreden klanten zijn bij Tele 2, zo als wij bijvoorbeeld.
Laatst gewijzigd door BL2 op 29 okt 2016 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
BL2 schreef:, terwijl er honderduizend tevreden kalnten zijn bij Tele 2, zo als wij bijvoorbeeld.
En dat terwijl er ook velen klachten met tele 2 hebben, laat TS zelf beslissen of iets wel of niet op internet komt.
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Maar de tevreden gebruikers van in dit geval Tele2 plaatsen geen berichten !ciske schreef:En dat terwijl er ook velen klachten met tele 2 hebben.....
De zeer weinige complimenten aan bedrijven verdwijnen vaak binnen een dag al naar de achtergrond, zo ook op Radar. De vele zogenaamde klachten geven dus, zeker als je uit gaat van berichten op internet, een zeer vertekend beeld van de werkelijkheid.
Er zijn geen relevante gegevens beschikbaar over het aantal klachten tegenover het aantal tevreden klanten van Tele2, dus elke stelling daarin is een aanname welke berust op ideeën.
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
BL2 schreef:Maar de tevreden gebruikers van in dit geval Tele2 plaatsen geen berichten !ciske schreef:En dat terwijl er ook velen klachten met tele 2 hebben.....
.
Wat let je om een topic te openen over de goede dingen van tele 2 nee.
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
IK heb zojuist mijn bestelling geannuleerd( besteld op13-9)
na een probleem met de levering omdat de ter naam stelling van de bankpas niet overeen kwam met mijn ID
na een afspraak te hebben gemaakt met een medewerker van de "klantenservice"?? voor een nieuwe levering met duidelijke afspraak dat ik niet weer achter in de wachtlijst zou komen ,krijg ik 2 dagen later een email dat ik dus wel achter in de rij sta
na een paar telefoontjes naar tele2 niks wijzer geworden ze kunnen mij niet helpen ondanks dat zij een fout hebben gemaakt die zij moeten oplossen ik ga niet nog eens 4 of meer weken wachten
ik zou niemand aanraden om een contract met tele2 aan te gaan ,volgens mij zijn ze niet te vertrouwen ze komen niet de afspraken na .
na een probleem met de levering omdat de ter naam stelling van de bankpas niet overeen kwam met mijn ID
na een afspraak te hebben gemaakt met een medewerker van de "klantenservice"?? voor een nieuwe levering met duidelijke afspraak dat ik niet weer achter in de wachtlijst zou komen ,krijg ik 2 dagen later een email dat ik dus wel achter in de rij sta
na een paar telefoontjes naar tele2 niks wijzer geworden ze kunnen mij niet helpen ondanks dat zij een fout hebben gemaakt die zij moeten oplossen ik ga niet nog eens 4 of meer weken wachten
ik zou niemand aanraden om een contract met tele2 aan te gaan ,volgens mij zijn ze niet te vertrouwen ze komen niet de afspraken na .
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
Bij aflevering wordt gecontroleerd of de naam op de bankpas dezelfde is als op de aanvraag staat. Als die niet overeenkomen is dat toch niet de schuld van het bedrijf, alleen van degene die de aanvraag ingevuld heeft. U dus.andries k schreef:na een probleem met de levering omdat de ter naam stelling van de bankpas niet overeen kwam met mijn ID
Re: Tele 2 ga hiermee nooit in zee
andries k schreef:omdat de ter naam stelling van de bankpas niet overeen kwam met mijn ID
Dit begrijp ik niet, hebben zij andere gegevens aan de koerier gegeven dan wat u hebt aangeleverd? Zo nee, hoe kan dit in vredesnaam de fout van tele2 zijn?andries k schreef:ze kunnen mij niet helpen ondanks dat zij een fout hebben gemaakt die zij moeten oplossen