LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rodenstein
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2009 11:00

tele2

Ongelezen bericht door rodenstein »

Eind november 2008 hebben we ons abonnement bij tele2 schriftelijk opgezegd. In februari, maart en april is alsnog geld van onze rekening afgeschreven. Wij hebben in de afgelopen maanden minstens 15 keer met tele2 gebeld om ons geld terug te krijgen. Het abonnementsgeld van februari is inmiddels teruggestort. Tele2 geeft haar fout toe, maar toch is wederom 2 maal geld afgeschreven, dat we natuurlijk onmiddellijk hebben gestorneerd. 3 Weken geleden belde er een medewerker van Tele2 om zijn excuses aan te bieden voor de verkeerde gang van zaken en het dossier zou worden gesloten. Ik heb hem erop gewezen dat we nog steeds geld moesten krijgen, maar tot op heden niets. Op 21 september een brief gestuurd en daarin tele2 gesommeerd om het geld binnen 8 dagen te storten. Kan iemand mij een tip geven wat we nu nog kunnen doen om ons geld terug te krijgen?

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Rodenstein,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

coen1976
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2009 22:50

Re: tele2

Ongelezen bericht door coen1976 »

Ik word in mei van dit jaar gebeld door iemand van Tele 2. Degene die ik aan de lijn heb verteld dat ik kan overstappen van een KPN abonnement naar een Tele 2 abonnement voor mijn vaste telefonie. Ik had een maand daarvoor een huis gekocht en zou in september gaan verhuizen en ook mij abonnement wilde opzeggen. Volgens de medewerker van Tele 2 was dit geen probleem want als je gaat verhuizen en zeker ook naar een andere regio, dan was dit een reden om je abonnement kosteloos op te zeggen.

In augustus heb ik dus keurig een opzegbrief gestuurd en gezegd dat ik van m'n abonnement af wil. Nu krijg ik een rekening van 190 euro, voor de 12 maanden die hun nu nog tegoed zouden hebben. Uiteraard ben ik het hier niet mee eens, want telefonisch zeggen ze iets anders dan wat nu blijkt. Helaas kunnen ze geen voicelog overleggen en ben ik verplicht gesteld om te betalen, omdat ze anders een deurwaarder gaan inschakelen. (heb inmiddels de 2e herinnering gehad)

Als je ze mailt krijg je dit soort reacties terug:
"De informatie welke u is meegedeeld tijdens de aanmelding van het abonnement is inderdaad onjuist geweest. Helaas wordt u wel aan de voorwaarden gehouden ondanks de onjuiste informatie. Dat houdt in dat de informatie welke mijn collega in de e-mail d.d. 3 oktober heeft meegedeel juist is. Ook ik wil u daarom vriendelijk verzoeken factuur met factuurnummer: ******* te voldoen zoals deze is opgemaakt. Na het voldoen van deze factuur heeft u voldaan aan de voorwaarden van het abonnement."

Ze geven dus wel toe dat je foutief geïnformeerd bent, maar je moet je wel aan hun voorwaarden houden omdat ze anders in hun recht staan.

Heeft iemand een idee of hier nog iets aan te doen valt?

Alvast bedankt

Coen

jlthkoch2
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 okt 2009 18:00

Re: tele2

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

coen1976 schreef: Als je ze mailt krijg je dit soort reacties terug:
"De informatie welke u is meegedeeld tijdens de aanmelding van het abonnement is inderdaad onjuist geweest. Helaas wordt u wel aan de voorwaarden gehouden ondanks de onjuiste informatie. Dat houdt in dat de informatie welke mijn collega in de e-mail d.d. 3 oktober heeft meegedeel juist is. Ook ik wil u daarom vriendelijk verzoeken factuur met factuurnummer: ******* te voldoen zoals deze is opgemaakt. Na het voldoen van deze factuur heeft u voldaan aan de voorwaarden van het abonnement."
Het zoveelste voorbeeld van een bedrijf dat zijn klanten"service" laat afhandelen door de eerste de beste scholier of student omdat men niet veel wenst te investeren aan een goede service aan de klanten. Er is ook totaal geen controle op deze medewerkers door iemand die wel ter zake kundig is. Ziggo is hier ook inmiddels berucht om.

Het beste is om niet te betalen (en eventuele incasso's te storneren) en wellicht dat er eens iemand die wel ter zake kundig is bij Tele2 (if any) naar de zaak kijkt en anders zul je tzt wel bericht krijgen van een incassobureau. Het bedrag is echter wel zo hoog dat ik het (als ik u was) tot het einde "uit zal vechten" mocht men er echt werk van gaan maken. Maar wellicht probeert men maar wat en zal het zover niet komen....

Voor nu is het in ieder geval van belang dat u (afdrukken van) alle correspondentie over deze zaak (zeker inclusief de door u aangehaalde mail) goed bewaart, want ze hebben dan "geen poot om op te staan" want hun vordering is onterecht.

Misschien hoeft het echter zo ver niet te komen, want wellicht reageert hier binnnenkort een medewerker van "Webservice Tele2"........

(Mijn eigen ervaring met Tele2 (prepay mobiel) : Sinds men is overgeschakeld van het KPN-netwerk naar het "meest geavanceerde" netwerk van T-Mobile heb ik zeer slecht ontvangst, dus binnenkort ga ik naar een andere aanbieder: ben benieuwd of ze mijn nummer willen vrijgeven)

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: tele2

Ongelezen bericht door edith59 »

Op het moment zit ik in tranen achter mn computer (ben al 50!) door de onbeschofte, klantonvriendelijke behandeling bij Tele2. Na jarenlang een tevreden klant bij KPN te zijn geweest werd ik 's avonds door een aardige jongen overgehaald naar Tele2 over te stappen..had ik dat maar nooit gedaan! In April kreeg ik trammelant met mn vaste telefoon; kabels kapot, ipv gerepareerd nog meer kabels kapot, tig keer aan de lijn gehangen en een maand zonder telefoon. Ik was ten einde raad, de dames die ik aan de telefoon kreeg reageerden ronduit onbeschoft of herhaalden steeds beledigd: kan ik toch niks aan doen... Maar uiteindelijk kreeg ik een beschaafde, capabele meneer aan de lijn die me geholpen heeft; Ik weigerde natuurlijk de rekening te betalen die hoog was opgelopen door dat ik alles mobiel had moeten regelen (ook alle telefoontjes naar Tele 2 en die kosten zijn met mobiel extra duur!! Zie hier een wrange grap!) Omdat ik deze ellende niet nog eens wou maar de meneer wilde bedanken besloot ik alleen met vaste telefoon over te stappen en mn mobiel bij tele2 te laten. De KPN heeft mij papieren opgestuurd, die heb ik ingevuld en klaar leek kees... Tot ik mn afschriften kreeg...ondanks de papieren, ondanks de overdracht via KPN, ondanks dat men kon zien dat er niet meer gebeld werd bleef men mn abonnement plus zichtbaarheid van mn rekening halen. Toen ik uit eindelijk belde kreeg ik opnieuw een onbeschofte dame aan de lijn met uitspraken als: dat is afgesloten daar praten we niet meer over(toen ik refereerde aan mn ellende van enkele maanden daarvoor), wil u nou dat ik u help of niet, laat u me uitspreken (terwijl ik er geen woord tussen kreeg). Haar conclusie was dat ik geen brief had geschreven omdat zij die niet terug kon vinden..!!!(..mijn ervaring is niet dat het een nauwkeurig werkend bedrijf is...voorbeeld:.1.. ik belde met de eerste storingsproblemen, men zei dat er een monteur kwam, die kwam niet,..dat is een aantal keren zo gegaan.maar men belde wel dat men blij was dat de storing was verholpen, Voorbeeld.2: de kabels waren doorgesneden en toen er uiteindelijk iemand kwam sneed hij de rest van de kabels ook door!!!).Deze brief was extra omdat de papieren van de KPN voldoende dienden te zijn. Verder concludeerde ze dus dat het eerder afgenomen geld dus verloren was maar dat zij vanaf nu het abonnement niet zou berekenen!!! Wat een vreselijk bedrijf!! wat een onbeschofte mensen en wat een ongelooflijke slechte service..als daar al sprake van is! Mijn enige mogelijkheid was KPN bellen die bevestigde dat de papieren en opzegging goed terecht waren gekomen... het gaat hier dus eigenlijk om diefstal! Het enige dat ik nu kan doen is de rekening blokkeren net zolang tot ik mn 60 euro terug heb...wat een ellende!!! Edith van der Horst Oldenzijl

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte edith59

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

jlthkoch2
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 okt 2009 18:00

Re: tele2

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

@ Webservice Tele2

Coen1976 willen we dus niet helpen?

coen1976
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2009 22:50

Re: tele2

Ongelezen bericht door coen1976 »

Misschien helpt het als ik de hele mail op het forum zet.
Dan kan degene van Tele 2 de betreffende medewerkster vertellen dat het niet heel handig is om een mail te versturen waarin staat dat Tele 2 foutieve info vermeld heeft.

Dan word mij klacht wel niet opgelost, maar dan leert xxxx er misschien wat van.
Geachte heer ****

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De informatie welke u is meegedeeld tijdens de aanmelding van het abonnement is inderdaad onjuist geweest. Helaas wordt u wel aan de voorwaarden gehouden ondanks de onjuiste informatie. Dat houdt in dat de informatie welke mijn collega in de e-mail d.d. 3 oktober heeft meegedeel juist is. Ook ik wil u daarom vriendelijk verzoeken factuur met
factuurnummer: ******* te voldoen zoals deze is opgemaakt. Na het voldoen van deze factuur heeft u voldaan aan de voorwaarden van het abonnement.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog meer vragen, dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 (lokaal tarief), wij zijn maandag t/m zaterdag geopend van 08:00 tot 20:00 uur. Voor algemene informatie over
Tele2 kunt u terecht op onze website http://www.tele2.nl. Wanneer u antwoordt op deze e-mail, willen wij u vragen niets te verwijderen uit de onderstaande tekst.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Tele2 Nederland BV
Voor de open en eerlijkheid en ook dus voor de duidelijkheid is dit een reactie op deze mail:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mail.

Zoals ik in mijn brief van 09/09/2009 ook al heb aangegeven is mij in mei
2009 telefonisch verteld dat wanneer ik zou verhuizen ik het contract om die reden ook zou kunnen beëindigen. In mei wist ik namelijk allang dat ik ging verhuizen, want ik heb mijn koopcontract in april getekend.

Als ik expliciet aan uw collega vraag of verhuizen een reden tot beëindiging is en hier wordt een positieve reactie op gegeven, dan ga ik er van uit dat ik goed wordt voorgelicht. Blijkbaar is dat dus niet goed gegaan en ben ik dus onjuist voorgelicht.

Tot op heden ben ik altijd een tevreden klant geweest (ook mobiel heb ik jarenlang een abonnement via Tele 2 gehad, maar de slogan "Born to be cheap" is dus helaas voor mij niet van toepassing. Ik snap dat wanneer je een contract van 18 maanden hebt, dat je dan wel voordelig kan bellen, maar zoals al eerder gememoreerd, had uw mannelijke collega dit moeten zeggen, zodat ik niet voor deze nare verrassing ben komen te staan. Een verhuizing kost al een heleboel geld en is al een hele hoop geregel en als je dan door je telefoonprovider zo "gepakt" wordt, dan word ik hier niet bijzonder vrolijk van. Ik hoop dat u die mening kunt delen.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik.

Met vriendelijke groet
[bericht aangepast door Moderator (persoonsgegevens)]

angeliquevw
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2009 12:21

Re: tele2

Ongelezen bericht door angeliquevw »

Geachte heer/ mevrouw van tele2,

Graag wil ik mijn klachten bij u kwijt!!! Sinds eind aug. ben ik klant bij jullie met een totaalpakket , vanaf dat moment heeft nog niets na behoren gewerkt! Vandaag had ik iemand van jullie servicedesk aan de telefoon, laat ik eerst even melden dat ik sinds mijn 5 uur telefonisch contact pas 1 x iemand aan de lijn heb gehad die het woord service in de mond mag nemen. Eerst deed mijn internet het niet, volgens jullie servicedesk lag het aan mijn computer, natuurlijk had deze het al die tijd normaal gedaan. Ik moest maar terug naar de fabrikant??!!! Het bleek een vrij simpele instelling te zijn in outlook, waar ik zelf achterkwam want ik werd niet verder geholpen. ( misschien handig om het draaiboek even te updaten!!! )
Daarna ging er van alles fout met mijn telefoon, mijn oude nummer zou binnen 4 dagen werken….in 3 weken zitten idd 4 dagen maar ook nog 17 andere helaas!!! Ik kon dus niet gebeld worden. Mededeling van tele2….ik moest het tijdelijk nummer maar doorgeven..wat een onzin zeg!
Uiteindelijk na 3 weken een hele dag zonder telefoon gezeten omdat zowel mijn oude nummer als nieuwe nummer niet werkte!!!!!
En dan mijn tv. Wat zal ik zeggen……deze deed het in het begin goed…maar er schijnt al 3 weken een storing te zijn??!!!!! Gemiddeld 6 x op een avond loopt mijn tv vast en heb ik stilstaand beeld…..de decoder kan alleen door afsluiting netstroom uitgezet worden en moet opnieuw opstarten..echt heel plezierig als je een spannende film zit te kijken.
Vorige week sprak ik de persoon waar ik het al eerder over had van jullie service desk, dat ik behoorlijk klaar ben met tele2! Hij had gezien mijn opgebouwde historie van 1 maand hier volledig begrip voor. Vandaag die dame aan de lijn, nee hoor contract tot 26 augustus 2010. Dan wil ik iemand anders spreken, kan niet! Dan wil ik een nummer of adres van een klachtenlijn…die hebben we niet. Het enige wat ik kan doen is u een fijn weekend wensen…verbinding verbroken. Asociaal werkelijk, ik ben nog nooit zo belabberd en onaangenaam geholpen, ik ben boos, woest en teleurgesteld en helemaal klaar met tele2!

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Coen1976, angeliquevw,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

angeliquevw
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2009 12:21

Re: tele2

Ongelezen bericht door angeliquevw »

Kijk, hier wil ik dan toch even op terug komen. Ik heb vanmiddag mijn boze brief gepost. Binnen 2 uur werd ik gebeld door een vriendelijke meneer van tele2. Hopelijk wordt alles snel opgelost. Maar vind het wel geweldig dat er zo snel actie wordt ondernomen. Ik kon in ieder geval mijn verhaal even kwijt!! Top!

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: tele2

Ongelezen bericht door edith59 »

Het vriendelijke verzoek mijn link, gegevens en mail te sturen naar de tele2 werknemer heb ik ingewilligd en ik kan me voorstellen dat als deze werknemer mij kan helpen dat daar wat dagen overheen gaan..Echter...de rekening is sneller! Eerst ontving ik een brief, afgelopen zaterdag!, dat men het jammer vond dat ik wegging maar dat mijn verzoek wordt ingewilligd per......en dan zonder datum!!! Wat is dat voor een brief?? Vandaag kreeg ik een rekening van ruim 43 euro (men is mij dus nog 60 verschuldigd) en dus heb ik deze rekening laten terugboeken. De belangrijkste reden dat ik dat gedaan heb is dat dat vorige keer geresulteerd heeft in het contact opnemen van tele2 met mij...en dat nadat ik weken lang van het kastje naar de muur ben gestuurd.

vrgr

Edith van der Horst

coen1976
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2009 22:50

Re: tele2

Ongelezen bericht door coen1976 »

angeliquevw schreef:Kijk, hier wil ik dan toch even op terug komen. Ik heb vanmiddag mijn boze brief gepost. Binnen 2 uur werd ik gebeld door een vriendelijke meneer van tele2. Hopelijk wordt alles snel opgelost. Maar vind het wel geweldig dat er zo snel actie wordt ondernomen. Ik kon in ieder geval mijn verhaal even kwijt!! Top!
Ik heb tot op heden alleen maar een leesbevestiging ontvangen.
Maar hoop dat de mail verder duidelijk was, zodat ze het nog aan het uitzoeken zijn. Maar helaas is me nog niet bevestigd dat ze er mee bezig zijn.

Ik houd u op de hoogte.

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: tele2

Ongelezen bericht door edith59 »

Gisteren was er een boodschap in mn mobieltje gesproken; een vriendelijke dame beloofde me te bellen! Natuurlijk kon ik dat niet geloven maar ik heb vandaag de hele dag mn mobieltje bij me gehouden en net ging hij af... De vriendelijke dame van Tele2 had goed nieuws, luisterde geduldig naar mn verhaal, had zich kennelijk verdiept in wat er gebeurd was en beloofde alles in orde te maken. Zo kon ik de rekening (die ik geblokkeerd had) als niet verzonden beschouwen en zou men het resterende bedrag (keurig naar boven afgerond naar 60 euro) van de volgende rekening aftrekken. Ongelooflijk dat een mailtje op dit forum heeft kunnen resulteren in het snel en goed oplossen van mn probleem. De dame die me geholpen heeft: heel hartelijk dank en ook de heer Mijer (ik was zn naam vergeten) die mij bij de vorige ellende zo goed te woord heeft gestaan en geholpen.

VRgr
Edith van der Horst

rodenstein
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2009 11:00

Re: tele2

Ongelezen bericht door rodenstein »

Keurig mijn gegevens naar de medewerker van Tele2 gemaild, echter helemaal niets vernomen. Is het dossier te moeilijk misschien? Ik vind dit niet netjes, wel als eerste reageren, maar vervolgens stilte. Hoop nu op spoedig antwoord.
Rodenstein

coen1976
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2009 22:50

Re: tele2

Ongelezen bericht door coen1976 »

coen1976 schreef:
angeliquevw schreef:Kijk, hier wil ik dan toch even op terug komen. Ik heb vanmiddag mijn boze brief gepost. Binnen 2 uur werd ik gebeld door een vriendelijke meneer van tele2. Hopelijk wordt alles snel opgelost. Maar vind het wel geweldig dat er zo snel actie wordt ondernomen. Ik kon in ieder geval mijn verhaal even kwijt!! Top!
Ik heb tot op heden alleen maar een leesbevestiging ontvangen.
Maar hoop dat de mail verder duidelijk was, zodat ze het nog aan het uitzoeken zijn. Maar helaas is me nog niet bevestigd dat ze er mee bezig zijn.

Ik houd u op de hoogte.
Gisteren ben ik gebeld door een medewerkster van Tele2 die alle begrip voor de situatie had en het hele probleem samenvatte en meteen met de oplossing kwam:

"U Krijgt de kosten zo spoedig mogelijk terugestort op uw rekeningnummer"

Zo kan het dus blijkbaar ook !!!

Ik ben daarom ook zeer content met de oplossing en gelukkig werken er dus ook mensen bij Tele 2 die wel met de klanten meedenken.

Bedankt voor de oplossing!!
Met vriendelijke groet,

Coen

coen1976
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2009 22:50

Re: tele2

Ongelezen bericht door coen1976 »

Probleem opgelost.

Zaterdag is de onterecht betaalde factuur teruggestort door Tele 2.

Bij deze is het probleem nu in zijn geheel opgelost!

Nogmaals dank voor de oplossing
Coen

milco66
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2009 09:01

Re: tele2

Ongelezen bericht door milco66 »

Kort geleden zijn wij verhuisd. OP 20-10 heb ik een sms gekregen van Tele 2 dat de verhuizing 6-11 gerealiseerd zou worden. 6 november in de ochtend kreeg ik een sms dat internet en telefonie na 19.00 uur zou werken. Rond 20.00 heb ik Tele 2 gebeld, ik had geen internet en telefonie. Er werd gekscherend gezegd dat na 19.00 uur ook kon betekenen dat het 24.00 uur zou worden. Zaterdag wederom gebeld, De verhuizing was inderdaad nog niet doorgevoerd, zou binnen 24 uur gebeuren. Zondag weer gebeld, zlefde verhaal. Maandag ben ik gebeld door iemand van Tele 2 met de mededeling dat de verhuizing niet gelukt was doordat er een nog werkende lijn zou zijn die, volgens KPN, door de bewoners niet opgeheven mocht worden. Zelf weet ik van niets, ik ben de enige bewoner. De medewerker van Tele 2 kon mij vertellen dat Tele 2 zo spoedig mogelijk de verbinding zou opleveren. In het geval van Tele 2 is zo spoedig mogelijk begin december, getuige een telefoontje van Tele 2 afgelopen dinsdag. Het feit dat ik door een fout bij Tele 2 niet thuis kan werken, geen tentamen opdrachten kan doen, en geen vaste telefoon heb, vinden ze jammer en ze begrijpen mijn probleem. Maar een oplossing hebben ze niet. Wel hoef ik voor de periode dat ik geen internet en geen telefoon heb geen abonnementskosten te betalen, ook hoef ik geen verhuiskosten te betalen. Dat is natuurlijke zeer coulant van de schaapjes bij Tele 2, zeker gezien het feit dat ik niet eens kán bellen en internetten, ook is de verhuizing niet tot stand gebracht. Als ik overstap naar bijvoorbeeld Ziggo heb ik binnen 10 dagen internet....... Tele 2 kan een verhuizing in 3 weken niet in orde maken. Tele 2 doet dus niet wat ze beloven! Toch zou ik bijna € 90,- afkoopkosten aan Tele 2 moeten betalen als ik overstap!!

Er zou een goede herder moeten komen die de schapen bij Tele 2 eens flink onder de arrogant kont schopt. Cheap........ Ik had het kunnen weten!!!

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: tele2

Ongelezen bericht door fuiduif »

Bij elke provider had je exact hetzelfde probleem gehad, namelijk dat de oude lijn nog bezet wordt gehouden door KPN. Erg vervelend, maar het had je dus bij elke provider kunnen gebeuren. Wel had het netjes geweest als ze je gratis hadden laten annuleren (al had je bij de volgende provider weer moeten wachten).
Kunnen ze je niet aanbieden om gebruik te maken van mobiel internet? Dat verkopen ze sinds kort ook.

milco66
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2009 09:01

Re: tele2

Ongelezen bericht door milco66 »

Dat heb ik zelf voorgesteld aan Tele 2, maar de bijbehorende USB sticks worden alleen met een abonnement geleverd(!). Enige flexibiliteit daarin kan niet, het is een andere afdeling(!). Het komt op mij over dat het voor Tele 2 het minste moeite kost om mij drie weken te laten wachten.

Gesloten