LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben/klantenservice/dekking

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hans Muller

Ben/klantenservice/dekking

Ongelezen bericht door Hans Muller »

medio december 2001 telefoon+abo van Ben aangeschaft t.b.v.mijn dochter Claudia, die minderjarig is. Dus abo moest op mijn naam. Claudia is gehandicapt, zit in een rolstoel en gaat naar school en woont door de week op Werkenrode in Groesbeek. Ben heeft daar geen dekking, dit is bevestigt door TD Ben. Ben stelt zich nu op het standpunt dat op mijn postcode wel dekking is, dus jammer niets aan te doen. Brief werd inderdaad niet beantwoord, na bellen: volgende week wordt ie behandeld, weer niets.
Weer bellen: Ben beantwoord geen brieven "als" mensen willen weten wat de reactie is moeten ze klantenservice bellen!!
Lijkt toch vanzelfsprekend dat als je een brief schrijft ook een reactie wilt!! Hoog tijd dat dat frisse non-conformistische imago van Ben eens aan de kaak wordt gesteld.

Gesloten