LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kadootje voor o2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ben blij met BEN (T-mobil

kadootje voor o2

Ongelezen bericht door Ben blij met BEN (T-mobil »

Ik heb al allemaal klachten op de site zien staan over o2 maar ik heb er ook nog een:

Ik heb op 12 augustus via de site van o2 een toestel met abonnement besteld. Achteraf misschien een beetje dom maar ik heb toen direct het geld (€56,-) overgemaakt via telebankieren, zal wel goed gaan dacht ik.
Alles uitgeprint, papieren gekopieerd, ingevult en opgestuurd. Krijg ik een aantal weken later het bericht van o2 dat ze niet accoord gaan met mijn gegevens en dat het geld zo spoedig mogelijk teruggestord wordt. Mooi niet dus!!! Ik heb inmiddels, een half jaar later, nogsteeds geen geld gezien! Ik bel en mail constant maar ik krijg niets!

Ben ik de enige of zijn er nog meer mensen met dit probleem, en wie..... Heeft de gouden tip om dit aan te pakken???

Leontien

joep

Re: kadootje voor o2

Ongelezen bericht door joep »

Leontien,

Allereerst zou ik dat soort dingen nooit online kopen, maar gewoon naar een fatsoenlijke zaak gaan.
Ikzelf heb een soortgelijk probleem gehad met O2. Heb na veel telefoontjes een aangetekende brief aan de "grote baas" gestuurd t.a.v. de direktie en hen gevraagd de ontvangst van mijn brief serieus te nemen.
Binnen 2 weken was mijn geld binnen.

Succes, Joep

Jasper

Re: kadootje voor o2

Ongelezen bericht door Jasper »

Kadootje voor O2????

Knoop ze liever op!!!!

Gesloten