LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kastje naar muur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Alan Bakx

kastje naar muur

Ongelezen bericht door Alan Bakx »

Na veel wikken en wegen besloten om een abonnement te nemen bij Ben. VOORAF!!! door T for Telecom laten checken of bereik op het te gebruiken adres afdoende is. Nadat groen licht is gegeven door zowel Ben als door T for t. accoord gegeven.Ook met wetenschap dat ik binnen 8 dagen contract kon ontbinden. Daarna kreeg ik het gebruikelijke antecedenten onderzoek.Waar ik moest bekenen dat ik als 14 jarige ooit een keer een appel had gejat. (hoewel begrijpelijk,.. ook ik zal kritisch kijken naar evt toekomstige klanten ivm de heersende problematiek van onzorgvuldig gebruik mobile telefonie en de daaruit voortvloeiende rekeningen die de klant niet kan of wil betalen). HOI HOI ik mocht een abonnement krijgen. Bakx get tot the point!!!! Oke op het te gebruiken adres GEEN bereik. Naief als leek, denkende zal wel tijdelijke storing zijn. Helaas ook de volgende dag geen bereik .Ik contact met Ben waar ik vriendelijk te woord werd gestaan. Reactie,.Tja de computer zegt dat het moet kunnen. Na weerwoord dat ik toch echt niets kan ontvangen danwel zenden. Gevolg een welles nietes spelletje waar de wijste van ons tweeen(IK) het besloot te doorbreken door voor te stellen dan zelf (en dat voor een twee daags lopend contract van Euro 15,- vanuit Den Haag naar het prachtige Vlissingen) langs te komen om een en ander te constateren. Ik wilde inmiddels van dit contract af.Wat blijkt uitgerekend op het adres waar ik kom te wonen en waar ik ivm verbouwing ed gebruik wil maken van contract Ben,....een zogenoemde Black spot. Kan helaas contract niet ontbinden omdat huidig woonadres (wat ik prijs heb moeten geven tijdens het kruisverhoor om contract te bemachtigen)wel bereik heeft. Deze gehele periode heeft ongeveer een maand geduurd waarin ik zo wijs als ik pretendeer te zijn geen gebruik heb gemaakt van telefoon. Al die tijd te woord gestaan door personeel welke geen bevoegdheid heeft hierin een beslissing te nemen. Zowel door het vriendelijke doch weinig geschoolde Gestappo(denk aan mijn kruisverhoor) personeel bij T for t. Als door de Zakcentje bijverdienende studentes die de twijfelachtige eer hebbben deze klaag telefoontjes te ontvangen terwijl zij duidelijk aan handen en voeten gebonden zijn. Jammer dat beide partijen geen gehoor geven op mijn redelijke vraag wie ik dan moet of kan spreken om dit in mijn ogen peanut geschil op te lossen.
Wat NU???

Mvg.
Alan Bakx

ps; dit lucht in elk geval iets op

Allez Chill

Re: kastje naar muur

Ongelezen bericht door Allez Chill »

Hai Alan,

Heb je de dekking op je woonadres of op je gebruik adres laten checken voordat je het abo. afsloot ? Op het moment dat je namelijk op je woonadres waar je toen je het abo. afsloot dekking had is er bij de meeste providers geen mogelijkheid het abo. te ontbinden. Als je na een verhuizing of op een adres waar je je vaak bevind geen bereik hebt is dit geen reden voor ontbinding.

Bekijk het zo : Stel, je koopt een TV. Thuis heb je kabel en je kijkt lekker naar alle zenders. Dan verhuis je naar een adres waar je geen kabel hebt, maar alleen een antenne. Dan kan je ook niet naar de winkel om je TV terug te brengen.

Dat winkel je (adres) informatie nodig heeft voor het aanlsuiten van een kontrakt is toch ook logish ? Ik begrijp dat de hoeveelheid nagatieve opmerkingen in je post voornamelijk voortkomt uit het feit dat je niet kan bellen op het adres waar je je vaak bevind, maar verlies niet uit het oog dat Nederland van alle landen in de wereld al het best gedekt is en dat je 6 jaar gelden nog niet eens van een mobieltje gehoord had. Nu verwacht iedereen in de kleinste gehuchten in het donkerste hoekje van de kelder te kunnen bellen, maar dat zal een mooie droom blijven. De MOBIELE telefoon doet wat hij zegt. Je bent MOBIEL berijkbaar. Het is geen vervanging van de vaste aansluiting, ook al verwachten mensen dit wel.

Ik raad je aan een brief te schrijven naar Ben waarin je het probleem uiteen zet.

Mvg.
Allez Chill

Gesloten