LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleiding omtrent entreekosten.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Theunissen. T.J.M.

misleiding omtrent entreekosten.

Ongelezen bericht door Theunissen. T.J.M. »

Heb in september 2001 3 toestellen met actiekorting gekocht.Nadat de verkoper mij verzekert had dat er geen verdere kosten aan verbonden waren,ben ik tot ondertekening van het contract gegaan.Groot was mijn verbazing toen de "welkomstbrief" van debitel op de mat viel,de actie klopte wel maar de eerste regel van de brief ging over entreekosten.(fl.105.- p.st.)Ben meteen terug naar BCC gegaan en verhaal gehaald over die entreekosten.
Zij gaven hun fout toe en vergoedden 1 toestel.
E.e.a. uitgelegd aan debitel(gaven toe dat de verkooppunten door hun worden opgeleid.)maar tot op heden geven ze niet toe.Op het ondertekende contract wordt helemaal niet vermeld dat er nog entreekosten bij komen.Dit is volgens een geraadpleegde advocaat op z`n minst een gerechtelijke dwaling.Wie heeft dit nog meer aan de hand gehad? Willen jullie dit meenemen in het programma?

Gesloten