LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] O2 voor de rechter

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marga

O2 voor de rechter

Ongelezen bericht door Marga »

Wie wil met mij nadenken over iets wat ik al een tijdje van plan ben?
Ook Joris van dit forum heeft het aangestipt: O2 voor de rechter slepen.
Maar dan het liefst met vele honderden ontevreden klanten.
Want we moeten wel sterk staan.
Wie durft?
Wie kent de mogelijkheden en de onmogelijkheden?
Wie woont bij mij in de buurt (Breda) zodat we ook eens in person kunnen overleggen?

Ik hoor graag van jullie,

Marga

bianca gerrits

Re: O2 voor de rechter

Ongelezen bericht door bianca gerrits »

Hoi ik doe er aan mee ik woon in Eindhoven als je wilt lezen hoe het bij mij is gegaan moet je kijken bij het onderwerp O2 oftewel Telfort daar staat mijn reactie ook bij.
we moeten hier wat aan gaan doen!!!

Bianca

Saar

Re: O2 voor de rechter

Ongelezen bericht door Saar »

Beste Marga,

Gezien de overstelpende hoeveelheid berichten over O2 op dit Forum, denk ik in principe weinigs nieuws te melden te hebben.

Ik wilde eigenlijk alleen zeggen dat ik het klasse vind dat je O2 gaat aanklagen, want ze maken veel van hun klanten helemaal gek/gestoord/dolgedraaid/onpasselijk met alles wat ze doen en vooral NIET doen.

Veel succes,

Saar

Wouter

Re: O2 voor de rechter

Ongelezen bericht door Wouter »

Hoi!

Ik ben Wouter en heb een tijdje geleden de reparatie van mijn toestel besproken op dit forum.
Ik kreeg mijn toestel met spermasporen thuisgestuurd, waarna een oververhitte welles/nietes discussie op dit forum ontstond.
Aan die discussie ga ik verder niet meer deelnemen, maar wil wél heel graag bijdragen aan een rechtszaak tegen O2.
Who joins the club?

Wouter

Roderick

Re: O2 voor de rechter

Ongelezen bericht door Roderick »

You can always try, behalve dat je het niet wint. Ik zou het maar mooi laten lopen want het kost je toch alleen maar geld. "met honderden ontevreden klanten" KOM OP ZEG dat is misschien 0.1 procent van 02's klantenbestand. Ik denk niet dat ze er bang van worden.

Harold

Re: O2 voor de rechter

Ongelezen bericht door Harold »

Ach, kom nou, Roderick,

Al die negatieve aandacht vindt O2 vast niet leuk.
Het kost ze hun klanten en hun imago, waaraan ze zo hard hebben gebouwd, haha, zie al die bubbels op je TV, lijkt soms wel op mijn wasmachine!
Groetnis,

Harold uit Fryslan

ex o2

Re: O2 voor de rechter

Ongelezen bericht door ex o2 »

Marga je bent een vrouw met ballen mag ik wel zeggen, alleen o2 ligt echt niet wakker van dergelijke uitingen.Weet je waarom niet omdat o2 zich indekt via de Algemene Voorwaarden en omdat de Opta verdomd weinig uitvoert. Nu hebben ze eindelijk eens een boete opgelegd voor het intrekken van subsidies nou holadijee. De Opta moet ten eerste meer bevoegdheden krijgen en kwaliteit van de dienstverlening beter toetsen. Zolang dat niet gebeurt voelt geen enkele provider zich geroepen om verbetering aan te brengen. Opta stelt in wezen weinig voor met de bevoegdheden die ze momenteel hebben.

Gesloten