LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prepay telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tonny

prepay telefoon

Ongelezen bericht door Tonny »

Ook ik heb een mobieltje en zit bij K.P.N.Gebruik hem alleen als wij op vakantie gaan ,zo,n 7 x per jaar .
En omdat wij dan naar Duitsland gaan willen we bereikbaar zijn . Door ziekte kunnen wij nu niet Maar nu kom ik erachter dat ik alles kwijt ben zo nongeveer € 20
Ook mijn nummer ben ik kwijt , dus zou ik een nieuwe sim kaart moeten kopen €16 dan weer opnieuw beltegoed kopen
Dat K.P.N. financieel in de problemen zit ,moeten wij nu voor bloeden .dieven zijn het ,er zullen wel heel veel van deze gevallen zijn

Annemiek

Re: prepay telefoon

Ongelezen bericht door Annemiek »

Hier heb ik dus ook last van. Gelukkig ontdekt voor ik de telefoon met 20 euro heb opgewaardeerd. Maar nu kan ik dan ook helemaal niet meer mobiel bellen. Ik vind het echt belachelijk dat ze een tijd geven aan het opmaken van een beltegoed. Dit is volgens mij ook al eens een discussie geweest over kadobonnen. Die zijn nu onbeperkt geldig. Dit zou met een beltegoed ook zo moeten zijn. Ik hoop dat hier een grote actie op komt. Ik zat dus ook bij KPN

Fred S.

Re: prepay telefoon

Ongelezen bericht door Fred S. »

Kijk eens op de pagina's van onder andere www.gsmstunter, www.bestelmaar.nl en nog veel meer van dergelijke voor een jaar lang bellen, gemiddeld zo'n 60 tot 150 minuten per maand. Op deze manier spek je de KPN niet maar alleen je zelf !!

Eva

Re: prepay telefoon

Ongelezen bericht door Eva »

Mijn man heeft 3 herseninfarcten gehad met alle gevolgen van dien. Als hij met zijn invalidescooter onderweg is heeft hij zijn GSM bij zich om in noodgeval 112 te kunnen bellen. Nu had hij niet in de gaten dat het beltegoed op was. Wij hebben een huistelefoon en zelf heb ik de beruchte Siemens 35 I. Zonder één berichtje heeft men bij de KPN het nummer afgesloten.
3 jaar geleden heeft hij voor dit nummer ca fl 100,00 betaald. Is dit nu DIEFSTAL of niet.

Richard

Re: prepay telefoon

Ongelezen bericht door Richard »

KPN heeft de geldigheids duur van het beltegoed verkort naar 6 maanden, daarna raak je het beltegoed kwijt en heb je nog een maand de tijd om op te waarderen, doe je dit niet dan vervalt je nummer.

KPN heeft dit gedaan omdat niet of weinig bellers alleen maar geldt kosten en dan zouden ze de mensen die vaker bellen teveel moeten laten betalen voor de niet/weinig bellers...en dat is ook niet eerlijk....

Dit is al meer dan een jaar geleden landelijk bekend gemaak en is volop in de media geweest.

Je ontvangt een sms-je waar in je gewaarschuuwd wordt dat je beltegoed opgewaardeerd moet worden, en je nummer na een maand komt te vervallen als je dit niet doet.
Je kunt dit ook zelf controleren door *101* (beltegoed) en *106* (geldigheid) te toetsen
Maar als je de telefoon lange tijd niet gebruikt dan weet je dat niet natuurlijk....

richard

Re: prepay telefoon

Ongelezen bericht door richard »

P.S. Vodafone/libertel is de enige waar je beltegoed nog 12 maanden geldig is, en dan raak je het niet kwijt, het wordt bevroren.
Je krijgt het weer terug als je binnen 3 maanden opwaardeerd, zo niet dan ben je ook je nummer en je tegoed kwijt.

Gesloten