LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Primafool Zoetermeer

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Isabel

Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door Isabel »

Heb zo'n 4 jaar geleden een telefoontoestel bij Primafoon gekocht. Nu is er 1 knopje, nummer 3, dat niet meer werkt. Dus ik naar de Primafoon. Een medewerker zei dat er wellicht geen contact kon worden gemaakt bij het indrukken. Hij spoot er wat spul op en zei dat ik het thuis nog es moest proberen. Maar nee, die ene knop deed het niet en bellen kan dus niet als er een 3 in een nummer voor komt. Weer terug. Zegt die mevrouw dat er geen garantie meer op het toestel is en als ik het laat repareren het veel te duur zou worden. Vroeger ging een toestel toch zo'n 20 jaar mee en die kosten in verhouding met nu toch stukken goedkoper. Maar van service heeft de Primafoon niet gehoord : Koop maar een nieuw toestel bij ons als je wilt bellen met ons netwerk !
Thuis gekomen zelf maar het toestel opengemaakt. Er zat toch geen garantie meer op en ik kon hem toch weggooien.
Blijkt dat de plaat even schoon moest worden gemaakt onder knopje 3 ! Ook dat spul wat er was opgespoten door die sukkel van Primafoon heb ik eraf geveegd (wattestaafje en wat nagellak-remover). En hij doet het weer. Nou ja, nou die antenne nog die ik er niet meer opgeschroefd krijg.
Behalve wat ruis kan ik in ieder geval weer bellen...
Zo technisch ben ik niet en toch dat ding weer aan de praat gekregen. Dus hoe achterlijk en hersendood moet je zijn om voor Primafoon te werken en niet even een knopje kunnen herstellen of laten herstellen zodat we weer verder kunnen bellen ? NEE : koop maar weer een nieuw toestel voor 150 euro! Koop geen KPN toestel meer !

kpnertje

Re: Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door kpnertje »

Helaas zit er standaard 3 jaar garantie op een toestel en in de prakijk blijkt dat het opsturen en reparen meer kosten met zich meebrengen dan een toestel dan nog waard is, dit is helaas de harde realiteit, en zelf vind ik dat de medewerker goed heeft gehaald want hij heeft nog geprobeert je te helpen, ookal heeft dat niet het gewenste effect gehad.
wat je eventueel nog kunt proberen is contact oo te nemn met de fabrikant, misschien kunnen zij nog het knopje van de 3 leveren.
Als je mij zegt wat het merk van het toestel is kan ik nakijken wat de fabrikant is, want bij kpn hebben de toestelen allemaal een eigen naam van kpn.

Isabel

Re: Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door Isabel »

Kan wel zien dat je een kpnerdje bent ... en lees nog maar es wat er staat : het knopje doet het alweer staat er toch ?! En die fijne collega van je heeft met dat spul wat hij erop had gespoten de halve printplaat besmeurd. Andere knopjes deden het ook niet meer door die troep. En als ze nou zo behulpzaam in de winkel waren, want hier bij Radar een beetje de Sinterklaas uithangen en je onhandige, commercieelzuchtige nerd collega's beschermen vind ik nog walgelijker. Zodra het op tv komt of bij een bekend programma, ja dan moet je eens zien hoe behulpzaam we worden. Contact opnemen met de fabrikant ? Dat toestel is van kpn !!!

kpnertje

Re: Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door kpnertje »

Helaas als je niet tevreden bent zoek het dan zelf maar uit, enne toestellen worden verkocht onder een eigen naam van kpn maar hebben allemaal een fabrikant!!!

Michielvd

Re: Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door Michielvd »

Gossie, dus als ik het goed begrijp probeert ene Isabel garantie te krijgen op een toestel waarvan de garantietermijn al is verlopen? En als een medewerker dan toch nog probeert om haar te helpen is het nog niet goed?

En dan de onbeschofte manier er nog bij waarmee ze 'kpnertje' benadert .... En de onbeschofte manier waarover ze het over de KPN medewerker heeft ...

Moet iemand zo'n klacht serieus nemen?

Isabel

Re: Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door Isabel »

Zeker ook KPN aandelen ? Pfff.
Gelukkig zijn er nog humans die het wel serieus nemen ... ja gelukkig wel.

Ro

Re: Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door Ro »

Isabel, Isabel, de klant is koning maar jij bent maar een onderdaantje... Jammer dat je telefoon het niet meer doet maar de garantie is verlopen...helaas. Als je het niet eens bent met de garantieperiode van het toestel had je het niet moeten kopen. Hoe afschuwelijk dom ben je dan zo'n bericht te posten op deze site? Dacht je dat radar of welk consumentenprogramma dan ook je maar 1 poot zal geven om op te staan? Nee, ze zullen denken "weer zo'n klant die ècht denkt dat hij koning is".

Isabel

Re: Primafool Zoetermeer

Ongelezen bericht door Isabel »

Hoe afschuwelijk veel stront heb je in je kop Ro om op
zo'n ondertoontje te reageren. Ik ben gewend van normale mensen
dat ze je niet belazeren. Missing the point dat je niet iedere klant moet proberen te naaien voor F 300 ,- omdat de garantie weer net is verlopen ? Een telefoon hoort langer dan 4 jaar mee te gaan vind ik.Als het je overkomt (hopelijk een soortgelijke situatie) dan hoor ik je wel. Tot die tijd : slaap lekker.

Gesloten