LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms uitschakelen (blokkeren)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
M. vd. Bos

sms uitschakelen (blokkeren)

Ongelezen bericht door M. vd. Bos »

Een tijdje geleden kreeg ik een reclame sms'je. De dag er na weer, en na een aantal keren ben ik KPN gaan bellen of er ook een manier was om sms-berichten te blokkeren en dus nooit meer een sms'je te ontvangen. Dit was niet mogelijk volgens de telefoniste, zij waren verplicht om de berichten door te sturen. Vreemd opzich, want ik gebruik het niet en wil er ook niet mee worden lastig gevallen. Ik kan op de brievebus een sticker plakken dat ik geen ongeadresseerde reclame wil ontvangen dat moet toch ook kunnen bij je provider?

Ik snap hun wel, zij hebben zelf een belang erin dat er zoveel mogelijk berichten worden bezorgd. Maar ik blijf het niet klantvriendelijk vinden. Voor zover ik heb kunnen navragen doen alle telecom aanbieders hetzelfde, waarschijnlijk dus weer afgesproken. Galisch wordt ik hiervan.

Gesloten