LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t mobil ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dmvhouten

t mobil ?

Ongelezen bericht door dmvhouten »

hoi ik heb bij ben mijn kontrakt verlengt.
heb dus ook een nieuwe sony\ericsson
en kan per 25-02-03 niet meer bellen.
na 6 euro telefoon kosten hoor ik van de operator dat ik mijn kontrakt heb op gezegdt.maar hij is dus verlengt dat vertel ik haar en zegt dus weer alleen maar u kontrakt is opgezegt.ik vraag of ze wel begrijpt dat ik dus net een nieuw toestel heb gehad van jullie{ben} ,zegt alleen maar weer uw kontrakt is opgezegt en hangt me vervolgens op,
en laat ik nu door omstandig heden juist nu mijn telefoon nodig hebben .dus ik bel terug zeg tegen mevr SITER dat ik het niet netjes vond en zij hangt me vervolgens weer op met de mededeling dat mijn kontrakt is op gezegt , dat vindt ik geen vooruitgang van tmobele .kan ik dit nu ook hard maken.w

niet duidelijk

Re: t mobil ?

Ongelezen bericht door niet duidelijk »

Hallo,

Je bent niet echt duidelijk. De kans dat medewerkers op een klantenservice zomaar ophangen lijkt mij erg klein, zal waarschijnlijk meer aan uw eigen gedrag te wijten zijn. teven is de klantenservice van T-Mobile (0800-7111)voor abo. GRATIS, dus die 6 euro kosten is onzin. Als je met de klantenservice belt, kunnen zij je abo. weer activeren binnen een half uur. Ik raad je dan wel aan een beetje vriendelijk en redelijk te zijn, anders zal een medewerker inderdaad NIKS doen.

Mvg.
S.

Gesloten