LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
"Verzekering GSM telefoon

"Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Ongelezen bericht door "Verzekering GSM telefoon »

Forum:
verzekeraars
| nieuw onderwerp | reageer |



geplaatst door Luc Fiekers op 22-04-2002 om 20:32



Luc Fiekers

"Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t for telecom"

Ik heb 25 februari mijn Nokia 8210 Dual voor reparatie opgestuurd naar Harmony Service Center BV, Postbus 21460, 3001 AL te Rotterdam. Ik kreeg de telefoon 16 maart terug maar hieraan was naar mijn idee niets aan gedaan want de klachten waren nog precies als voorheen. 24 maart heb ik het toestel weer naar Harmony Service Center ter reparatie verstuurd met het verzoek om een leentoestel te sturen, want ik ben All Risk verzekerd en zou volgens de polis recht hebben op een leentoestel. 5 April heb ik gebeld hoe het met mijn telefoon was en de telefoniste antwoorde dat ik hem de volgende week zou ontvangen. 12 april maar weer eens gebeld waar mijn telefoon bleef en ik kreeg als antwoord, vreemd u had de telefoon al moeten hebben , maar ik ga er achter aan en u hebt hem a.s. maandag hebt u hem in huis, anders moet u maar weert eens bellen. Een week later dinsdag 16 april maar weer eens gebeld, volgens de telefoniste was het toestel waarschijnlijk zoek, maar de telefoniste had contact gehad met de supervisor en deze zou diezlfde dag nog zorgen dat ik mijn telefoon zou krijgen of bericht zou ontvangen. Weer niets gehoord of gezien dus woensdag 17 april maar weer eens gebeld en ik kreeg telefoniste Lorna aan de lijn met de mededeling morgen hebt u echt de telefoon in huis. Dus niet. 18 april weer gebeld met Lorna en weer hetzelfde antwoord morgen hebt u de telefoon in huis. Niet dus. 19 april met telfoniste Marianne gebeld en ik kreeg als antwoord, ik ga ervoor zorgen dat het probleem vandaag nog wordt opgelost. Dus niet. Ook heb ik aan Marianne gevraagd of zie mij de 3S verzendcode kon geven van de zogenaamde aangetekende verzending, dat ging niet want zij kreeg de betreffende afdeling niet te pakken. op mijn vraag waarom ik dan nog steeds geen leentoestel had gekregen, omdat ik daatvoor verzekerd ben kreeg ik als antwoord hiervoor had u moeten vragen, dat had ik dus al middels twee brieven en via e-mail gedaan. Maandag 22 april maar weer eens gebeld, ddor mijn vrouw want ik k hartinfarct als ik zelf bel en nu kreeg zij Mark Visser aan de lijn die zou het probleem wel even oplossen en vandaag nog voor 16.00 uur zou hij ons terug bellen. Mijn vrouw zei nog ik geloof er niets van maar hij beweerde jawel mevrouw ik help u persoonlijk en bel u echt waar terug. Niet dus!

Wie kan mij verder helpen want deze firma bedonderd de boel wel héél erg en denkt met een stelletje idioten van doen te hebben.

Luc Fiekers




geplaatst door Vivian op 06-05-2002 om 16:26



Vivian

Wij hebben een vergelijkbare ervaring met Harmony Service, verzekering afgesloten bij T for Telecom. Duurt te lang om hele verhaal nu te vertellen, maar ik ken alle namen van de medewerksters, zou al tig keer worden terug gebeld. Kreeg na lang aandringen supervisor Mark of Mike Visser, die ook zou terug bellen..noppes....Na weer enkele keren bellen (heeft me inmiddels ruim €7 en heel veel tijd gekost)zou ik dan terug gebeld worden door schade afdeling....maar tot op heden niets!!! Toestel is op 3 april opgestuurd, het blijkt onmogelijk er achter te komen hoe het met de reparatie staat...of waar het toestel is.
Bij melden van schade werden alle gegevens gevraagd en aard van de schade en werd verteld dat ik het moest opsturen met kopie certificaat. Toen ik na 10 dagen ging bellen om naar stand van zaken te vragen bleek verzekering totaal onbekend!!! Inmiddels zijn de gegevens ingevoerd in systeem nadat ik op verzoek certificaat heb gefaxt.....Ik kom niet verder dan die medewerksters en beloftes dat ik terug gebeld zal worden. Kortom: ook een zeer slechte ervaring en onbekend of we het toestel ooit nog terug zien!




geplaatst door J.J. op 23-05-2002 om 20:52



J.J.

Heeft iemand ook problemen met de telefoonverzekering van HSC betreft gestolen toestellen? HSC vermeldt dat zij alleen uitkeren wanneer de telefoon onder bedreiging van geweld wordt gestolen, en niet bij diefstal uit tas of broekzak. Is dit een normale gang van zaken en staan zij in hun recht?




geplaatst door Myra op 01-10-2002 om 13:42



Myra

Het is mij inderdaad verteld dat alleen uitgekeerd kan worden als onder bedreiging de telefoon gestolen wordt (dat is natuurlijk als je het nog na kunt vertellen).
Het is een schande dat dit soort bedrijven nog hun gang kunnen gaan om consumenten zo 'te tillen'.

Het wordt namelijk bij het afsluiten van de verzekering nimmer verteld!!! Als dit wel het geval zou zijn, zoals het hoor!, dat zou niemand hiermee accoord gaan.

Ik zal hierover uiteraard naar de consumentenbond stappen.






| nieuw onderwerp | reageer |




terug

R.Meskers

Re: "Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Ongelezen bericht door R.Meskers »

ook heb heb problemem met Harmony Service Center van t for telecom. het gaat om te veel betaalde premie. het bedrijf is geloof ik 2 x over genomen. zit nu nog te tobbe om mijn geld terug te halen. maar volgens Harmoney gaat dit vrij moeilijk omdat het bedrijf 1x faihit is geweest/is ?.

Arjan Terhell

Re: "Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Ongelezen bericht door Arjan Terhell »

Verzeker nooit!!!!!! je telefoon bij harmonie Service je betaald achterlijk veel premie per maand, en inderdaad ben ik overvallen in de metro van londen, maar omdat niet duidelijk staat in de aangifte, welke je daar ter plaatse trouwens zelf moet invullen, krijg ik niets,.echter schrijven ze nog steeds elke maand premie van mijn rekening, welke ik elke maand weer netjes terug laat storten ,...
Laat je niet foppen en neem geen verzekering bij dit stelletje ,...

keessie

Re: "Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Ongelezen bericht door keessie »

even een reactie op Harmonie,
op de achterkant van de polis staan de voorwaarden, bij ondertekening wordt er verwacht dat je daar kennis van hebt genomen. wat beroving betreft, verbaal of non-verbaal is het zelfde. de verzekering is officieel ook per maand opzegbaar, mocht je per direct een andere telefoon willen neem dan een diamond ! Er wordt veel te vaak misbruik van dit soort verzekeringen gemaakt.
Het is raadzaam om bij een afwijzing in beroep te gaan.
k

j.de bruin

Re: "Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Ongelezen bericht door j.de bruin »

vervelend bedrijf.Mijn telefoon is al 2 maanden weg
Ze nemen de telefoon niet op ,en reageren niet als ik mijn nummer achterlaat in de voicemail.Ik ga aangifte doen van diefstal.

Marcel

Re: "Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Ongelezen bericht door Marcel »

Heb in de afgelopen drie jaar twee keer bij Harmony geclaimd, maar geen problemen gehad. Ik heb wel, zoals ik altijd doe als ik een kontrakt afsluit, de voorwaarden bekeken. Zag er normaal uit. Heb op mijn reisverzekering wel eens achter het net gevist! Dus gewoon eerst goed lezen. Prima verzekering verder dus. Pech voor jullie.

Marcel.

Jan

Re: "Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t f

Ongelezen bericht door Jan »

Tip vraag naar Carolien Rozenburg. Dat is tenminste iemand die verstand van zaken heeft. 1 van de weinige in dat bedrijf. Wat zij beloofd komt ze na.

Ons probleem heeft ze in ieder geval perfect opgelost.

Gesloten