Aps downloaden lukt niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Goede avond allemaal.
Ik heb een telefoon van de zaak.
Het is een Iphone.
Er staan verschillende apps op.
Zo heb ik laatste ING app gedownload.

Ik wil een app downloaden, en ik ben er nu al 2 dagen mee bezig.
Het lukt maar niet.
Het is de app van Bitvavo.
Ik heb hulp gevraagd aan collega's maar die vinden het ook vreemd dat het niet lukt.
Ik heb er weinig verstand van, maar als ik de app download dan draait die cirkels en na 30 min stopt het.
Weten jullie wat er aan de hand is?
Kan het zijn dat een bepaalde instelling van de telefoon verkeerd is?
Alles is welkom!

PGros
Berichten: 1139
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door PGros »

De app is niet geschikt voor iedereen en daarom installeert hij bij bepaalde personen niet. Een soort waarschuwing dat de crypto omgeving niet geschikt is voor je.

Hommer
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 dec 2020 11:39

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Hommer »

Kijk eens bij instellingen en algemeen naar software update. Zit je op de meest recente versie en welk model telefoon heb je? Dat laatste kun je zien bij instellingen>algemeen>info.
Mogelijk gaat er qua compatibiliteit wat mis. Een andere optie is dat je internetverbinding niet goed genoeg is op het moment dat je de app probeert te downloaden.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Dagkoers schreef:
23 okt 2023 22:28
als ik de app download dan draait die cirkels en na 30 min stopt het.
Weten jullie wat er aan de hand is?
Ja. Het is een soort van cryptische omschrijving dat het niet werkt.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien downloadt u hem op een tijdstip dat het erg druk is. Hier werkt het gewoon.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door kuklos »

Dagkoers schreef:
23 okt 2023 22:28
Ik heb een telefoon van de zaak.
Contact opnemen met de IT afdeling dus.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Er zullen door systeembeheer bepaalde beperkingen zijn ingesteld.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik ben echt trots op jullie.
Ik heb gekeken bij Algemeen en software updates.
Die stond aan!
Maar ik werkte met een oude versie.
Iets van 15 nu heb ik versie IOS 17.03
Bedankt iedereen.
De app is inmiddels gedownload.
(Model is iPhone SE)

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Kunnen we nu rechtstreeks eten via u bestellen?

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door BL2 »

Waar zou je zijn zonder Radar !

En denk er verder aan, beste Dagkoers, dat je je bezittingen bij dit soort instellingen moet opgeven in Box 3 van je belastingaangifte.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Je hebt gelijk en dat weet ik, maar ik zit gelukkig onder die grens van 50000 E!

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door rwolters »

Dagkoers schreef:
23 okt 2023 22:28
Goede avond allemaal.
Ik heb een telefoon van de zaak.
Zit er MDM op vanuit de werkgever (of van de partij die de telefoons levert aan je werkgever)?

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Dat weet ik niet, maar ik ben geholpen!

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dagkoers schreef:
24 okt 2023 00:14
Je hebt gelijk en dat weet ik, maar ik zit gelukkig onder die grens van 50000 E!

Wat is daar “gelukkig” aan? Toch niets mis mee om meer dan € 50.000 te bezitten?

De grens is trouwens per 1-1-23 € 57.000.

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Als extra tip Dagkoers, begin er niet aan
App downloaden terwijl die 99% zeker al aangaf dat het niet kon omdat je een oude versie van de iPhone software hebt geeft al aan dat de technische wereld niet helemaal je ding is
Binance is investeren in digitale munten, hier kan je gigantisch veel geld verliezen als je niet weet wat je aan het doen bent. Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten maar je maakt hier al topics aan over de aanschaf van beddengoed, waarom dan je geld ergens in stoppen waar best veel diepe kennis van nodig is?

Rendament gezien kan je veiliger je geld in een bank stoppen die nog 3%+ rente geeft die wekelijks uitbetaald.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Dagkoers »

HADES2001 schreef:
24 okt 2023 10:17
Als extra tip Dagkoers, begin er niet aan
App downloaden terwijl die 99% zeker al aangaf dat het niet kon omdat je een oude versie van de iPhone software hebt geeft al aan dat de technische wereld niet helemaal je ding is
Binance is investeren in digitale munten, hier kan je gigantisch veel geld verliezen als je niet weet wat je aan het doen bent. Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten maar je maakt hier al topics aan over de aanschaf van beddengoed, waarom dan je geld ergens in stoppen waar best veel diepe kennis van nodig is?

Rendament gezien kan je veiliger je geld in een bank stoppen die nog 3%+ rente geeft die wekelijks uitbetaald.
Bedankt voor de tip.
Ik koop cryptomunten voor de langere termijn.
Ik vergelijk wat verschillende experts zeggen en zo doe ik mijn onderzoek.
Ik had ooit 1000E in de munt PundiX gestoken en die werd 50x zo veel waard.
Ik maakte van 1000E op dat moment 50000E.
Ik verkocht alles en kocht van dat geld weer andere munten.
Nu is er door de oorlog nog maar 30000 E van over.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Dagkoers, ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik ben momenteel ook aan het kijken hoe ik de erfenis straks goed kan beleggen. En dat is nog wel een dingetje. Ik weet van mezelf dat ik kan fantaseren over torenhoge rendementen, WA de superbelegger die in drie jaar tijd zijn vermogen weet te vertienvoudigen. En in de praktijk komt het er op neer dat ik mijn vermogen weet te halveren door continue verkeerde keuzes te maken.

Ik kies voornamelijk voor zekerheid. Beter een laag rendement en zeker weten dat ik er niet op verlies, als een risico nemen dat in deze tijden bijna een zekerheid is op een flink verlies. En bedenk: het wiel is al lang uitgevonden, en het ei is allang gekookt. Als je denkt een gat in de markt te hebben gevonden - honderden zijn je al voor gegaan. Als je hoge rendementen voor worden gespiegeld - vraag je dan af waarom ze geen lening van de bank konden krijgen.

Dat was overigens een van de redenen om indertijd, toen de woekerpolissen werden aangeboden, flink door te vragen. En toen bleek al dat de voorgespiegelde rendementen nooit gehaald konden worden, vanwege de kosten die iedere maand werden ingehouden. Er was zelfs een reële kans op verlies. Ik ben er niet ingetrapt, helaas als een van de weinigen blijkbaar. Maar ik zag toen al dat de kosten die werden ingehouden enkel het zekerheidje was van de aanbieder. Die liep geen enkel risico, maar ze hadden wel een vaste bron van inkomsten. De belegger liep juist wel risico, en we kennen de gevolgen.

Het is vragen, vragen, vragen, en pas als je zekerheid hebt ga je verder.

Bij Eneco kan ik een 'stukje zon' kopen of zoiets. Lijkt heel aantrekkelijk: je betaalt 60 euro (kan maximaal 12 x), en krijgt 5 jaar lang een korting van 15 euro op je energierekening. Dus 75 terug. Een flink rendement/winst. Helaas... dan moet je wel 5 jaar klant bij ze blijven. Stop je eerder? Mag - maar dan krijg je maar 60 euro terug. Weg is je rendement, sterker nog, je hebt enkel verlies omdat je wel de vermogensrendementsheffing moet betalen. Maar daar kwam ik pas achter door te blijven zoeken naar het addertje onder het gras. Dus ook hier trap ik niet in, want ik weet niet of ik over drie jaar, als dit contract afloopt, klant bij ze wil zijn.

En zo gaat het maar verder en verder.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Neem gewoon een bankrekening met drie procent rente.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Zucht.. .lekker off topic weer. De vraag is beantwoord.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Aps downloaden lukt niet

Ongelezen bericht door BL2 »

De vraag is beantwoord inderdaad, maar nu de gevolgen nog even bespreken kan geen kwaad.
Je kan niet genoeg waarschuwen, de Topicstarter is al E 20.000,- kwijtgeraakt door een verkeerde beslissing.....

Plaats reactie