LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duchtone rekeningen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Remy

Duchtone rekeningen

Ongelezen bericht door Remy »

Waar ik mij aan erger zijn de rekeningen van het Duchtone all inn abonnement. Ze sturen de rekeningen in periodes van een maand die niet helemaal kloppen, zoals bv de periode van 27-11-01 t/m 26-12-01 die is vandaag binnengekomen. Hoe kunnen ze nu een rekening sturen terwijl die periode niet om is. Dan is er nog een probleem met die Dutchtone. De rekeningen worden automatisch van mijn rekening afgeschreven en ze zijn nog wel zo netjes om de datum van afschrijving te vermelden op de rekening maar zo zit er 2 weken tussen de afschrijvingen in en zo weer 3 weken en zo weer 6 weken. Ze denken zeker dat het geld op mijn rug groeit om 2 keer in dezelfde maand je rekening te betalen.

Sherida

Re: Duchtone rekeningen

Ongelezen bericht door Sherida »

De periode is het abonnement die moet je altijd vooruit betalen. Daaronder staat de periode vermeld van het bellen.
Dat is bij iedere provider zo.

remy

Re: Duchtone rekeningen

Ongelezen bericht door remy »

Beste shiela
Dat kan wel zo zijn maar die periode staat op de rekening en om een vb te geven: Er staat bij de laatste rekening de periode van 26-11 t/m 27-12 en de rekening wordt nog voor de 20ste gestuurd. Hoe kunnen ze nou weten wat ik de rest van die 7 dagen nog verbel want het gaat wel degelijk over die periode. En om het helemaal duidelijk te maken bij de All inn abbonnement betaal je fl. 50,- en daar mag je 2 uur "gratis" voor bellen dat klopt dat je die vooruit moet betalen maar als je boven die 2 uur bellen uit komt dan moet je gewoon de gesprekskosten gaan betalen en daar doel ik op namelijk met die periodes.

Groetjes Remy

remy

Re: Duchtone rekeningen

Ongelezen bericht door remy »

Beste sherida
Dat kan wel zo zijn maar die periode staat op de rekening en om een vb te geven: Er staat bij de laatste rekening de periode van 26-11 t/m 27-12 en de rekening wordt nog voor de 20ste gestuurd. Hoe kunnen ze nou weten wat ik de rest van die 7 dagen nog verbel want het gaat wel degelijk over die periode. En om het helemaal duidelijk te maken bij de All inn abbonnement betaal je fl. 50,- en daar mag je 2 uur "gratis" voor bellen dat klopt dat je die vooruit moet betalen maar als je boven die 2 uur bellen uit komt dan moet je gewoon de gesprekskosten gaan betalen en daar doel ik op namelijk met die periodes.

Groetjes Remy

Gesloten