LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marijke neumann
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2008 17:51

telefonie

Ongelezen bericht door marijke neumann »

mijn telefoonprobleem is opgelost, het heeft ze bijna 6 weken gekost om mij eens een nieuw kabeltje met adapter te sturen van modem naar stopcontact, Ik heb ze gevraagd waarom dit zo lang moest duren en nu denk ik uit hun brief op te maken dat ik 39 euro terug krijg, het lijkt wel een soort geheimentaal!
Maar het feit dat ik ze mijn mail aan Tros Radar doorstuurde heeft echt verschil gemaakt, ze boden zelfs excuses aan en zouden zeker rekening houden met mijn kritiek!
Dus probeer het ook eens. Overigens is Telfort m.i.ook van dezelfde familie als Orange, Wanadoo en ook Online.

Gesloten