LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon gehackt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fleurvanhal
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2017 19:12

Telefoon gehackt

Ongelezen bericht door Fleurvanhal »

Mijn telefoon is gehacked door iemand,( ik weet niet wie ). Kan het helpen dat als ik de telefoon van mijn moeder krijg ( maar wel hetzelfde sim kaartje). Blijft mijn telefoon dan gehacked? Het klinkt misschien heel dom maar ik weet het echt niet groetjes Fleur

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Telefoon gehackt

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hoe gehackt? Kun je hem nog wel deels gebruiken? Zo ja, zet hem eens terug naar de fabriekswaarden en kijk of alles bij het oude is. Ik weet dat het tegenwoordig mogelijk is om ook simkaartjes te hacken, dus kan men mogelijk direct de nieuwe telefoon weer in. Ik zou voor de zekerheid een nieuwe simkaart aanvragen.

Geisha
Berichten: 45
Lid geworden op: 31 jan 2009 23:23

Re: Telefoon gehackt

Ongelezen bericht door Geisha »

Ik wist niet dat telefoons gehackt konden worden. Hebben internet criminelen je nummer gestolen of gekoppeld aan allerlei diensten? Zo ja dan heeft dat niks met je telefoon te maken maar met je nummer. Ik zou dan en ander nummer nemen.

Gesloten