Telesur simkaart bestellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rebco
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 aug 2019 12:27

Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door rebco »

Het lukt me niet om een simkaart te bestellen bij Telesur. En op email reageren zij niet. Hun klantenservice nummer 0637001200 is niet in gebruik. Weet iemand wat er aan de hand is?

rwolters
Berichten: 1548
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door rwolters »

Een 06 nummer voor klantenservice is al opvallend.....

Moneyman
Berichten: 30109
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door Moneyman »

rebco schreef:
13 jan 2023 13:05
Het lukt me niet om een simkaart te bestellen bij Telesur.
Als ik de Google Reviews lees zou ik zeggen: wees blij.

rebco
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 aug 2019 12:27

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door rebco »

Telesur is een van de weinige providers dat werkt op het Vodafone netwerk. Ik heb drie netwerken in totaal. T-Mobile (Tele2), KPN (L-Mobi) en Vodafone.

liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

Kruidvat Mobiel en ook Jumbo mobiel zijn moeilijk leverbaar. Het maken van simkaart kost iets van tien euro. Op een simkaart prepaid zit ook houdbaarheidsdatum op en de winkel moet dus die kaartjes tijdig verkopen.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

rebco schreef:
13 jan 2023 16:46
Telesur is een van de weinige providers dat werkt op het Vodafone netwerk. Ik heb drie netwerken in totaal. T-Mobile (Tele2), KPN (L-Mobi) en Vodafone.
Ik ken nog een provider die werkt op het Vodafone netwerk: Vodafone. Misschien daar eens proberen?

liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

50 plus mobiel en Hollands nieuwe werkt ook via Vodafone.

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Bij Telesur kun je weer simkaarten bestellen zag ik. Zij moesten mensen voorzien van 4G simkaart en de oudere simkaarten zullen dan niet meer werken. Let wel dat je elke 6 maanden minimaal wat moet laten afschrijven van de simkaart en dat het beltegoed 365 dagen geldig is. Daarna moet je weer opwaarderen

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Ik wilde laten registreren, dan krijg je 5 euro extra beltegoed. Maar bij registratie komt er een foutmelding in beeld.

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Volgens KvK zou TeleSur zitten op een adres in Amsterdam. Echter daar is Telesur met de noorderzon vertrokken van dat adres aan de Gyroscoopweg en op e-mails wordt geen antwoord gegeven!

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door BL2 »

gezondheid schreef:
06 apr 2023 15:07
Ik wilde laten registreren, dan krijg je 5 euro extra beltegoed. Maar bij registratie komt er een foutmelding in beeld.
Wilde je soms betalen via je bunq rekening ? Je zou bij bunq kunnen informeren waarom er een foutmelding komt.

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door gezondheid »

BL2 schreef:
11 apr 2023 12:58
gezondheid schreef:
06 apr 2023 15:07
Ik wilde laten registreren, dan krijg je 5 euro extra beltegoed. Maar bij registratie komt er een foutmelding in beeld.
Wilde je soms betalen via je bunq rekening ? Je zou bij bunq kunnen informeren waarom er een foutmelding komt.
Dit heeft niets met bunq te maken. Erg vervelend dat u mij hierop gaat aanvallen.

MickeyBotai
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2023 15:44

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door MickeyBotai »

Telesur geeft aan je na registratie €5 extra beltegoed ontvangt. Het wordt ook nog vermeld op de verpakking van de simkaart die je ontvangt. Dat is echter een broodje aap verhaal, registreren lukt niet meer.

Waarom niet?
Na een belletje met de klantenservice, kreeg ik doodleuk te horen dat Telesur dat niet meer doet, dus geen extra €5 aan beltegoed na registratie. Dat heeft mij ruim 10 minuten aan wachttijd gekost, ongeveer €1,40.

Leuk verdienmodel van Telesur !!!!!!!!!
Nergens vermelden dat de €5 extra aan beltegoed tot het verleden behoort. De klant laten bellen met klantenservice, klant in de wacht zetten, dus minuten afsnoepen van het, z.g. gratis, beltegoed zodat er weer sneller moet worden opgewaardeerd door de klant. Chapeau !!!!!!!

KeesPoot007
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2023 13:56

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door KeesPoot007 »

Telesur werkt via Teleena, samen met de provider Vodafone - NL.
De vraag is, of de provider Vodafone op de hoogte is van deze praktijken van Telesur.
Relaas:
Beltegoed in € (dubbel sim), verdwijnt in niets. Navraag levert niets op! Lakse houding van klantenservice. Ruim 3 mnd ben ik al bezig met ze; verschillende emails gestuurd ([email protected] en [email protected] ) en in Suriname ook persoonlijk langs geweest. Je krijgt amper een reactie. Reactie die je toch nog soms krijgt is summier en niets zeggend. Telesur NL, contact gegevens bestaan niet of kloppen niet. Telesur is in mijn ogen een waardeloze Surinaamse OVERHEIDSBEDRIJF, zonder enige eigen waarde! Ik zou niemand willen aanraden. Vooral mensen die graag gebruik willen maken van dubbel sim en € moeten neer tellen. Pas op, deze verdwijnt zomaar in de leegte! En,… je kan nergens terecht!

LisaFlorens
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2024 02:22

Re: Telesur simkaart bestellen

Ongelezen bericht door LisaFlorens »

Ik heb een nieuwe Telesur-simkaart nodig. Kan ik er nog eentje kopen bij Kruidvat. Heeft iemand nog andere suggesties?

Plaats reactie