LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort verandert ingangsdatum abonnement zonder bericht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
klant94
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2012 21:49

Telfort verandert ingangsdatum abonnement zonder bericht

Ongelezen bericht door klant94 »

mijn ingangsdatum van mijn contract is zonder enig overleg of bericht veranderd van 1-11 naar 26-11, hierdoor kan ik een maand langer geen gebruik maken van mijn nieuwe mobiele telefoon. Ik heb een emailbevestiging gekregen met deze zin: "Uw abonnementskosten gaan pas in op de door u gekozen startdatum. De startdatum die u hebt gekozen is 01-11-2012".
Nu staat er 26-11 in "mijn telfort" en na uitgebreid telefonisch contact met iemand die zelf van niets wist en alles moest overleggen, zei ze dat het 12-11 zou worden, waar dat door kwam wist ze ook niet dat had haar meerdere ergens gevonden?!?! De vraag was of ik de door Telfort gestuurde email per post wilde opsturen zodat er gekeken kon worden of mijn klacht gegrond was. Ik geloof mijn oren niet, een email door Telfort gestuurd moet ik uitprinten en per post naar Telfort toesturen. Ik ga de gederfde kosten van het niet kunnen gebruiken van mijn nieuwe telefoon verhalen, ik zal de rechtsbijstandsverzekering in werking stellen en mijn klacht bij Radar, de consumentenbond en het Telfortforum kenbaar maken. Ik heb nu al ongelofelijke spijt van mijn overstap wat een wanprestatie.

Gesloten