LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tja Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hardonk
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 13:07

Tja Mobile

Ongelezen bericht door Hardonk »

mijn brief aan Tmobile:
Ik ben nu enige tijd trotse bezitter van een Iphone, met een Tmobile
abonnement. Nu heb ik al eens geklaagd over het bereik binnenshuis. daarvoor heb ik een korting gekregen van 20%... Nu is het geval, dat ik veel onderweg ben en vanuit de auto mijn telefoontjes pleeg, dit is tevens een regelrechte ramp, mijn bereik is zeer slecht en als ik aan het bellen ben, dan komt het voor dat ik tot 6-10 uitval heb en mijn klanten, waar ik op dat moment mee aan het telefoneren ben dus keer op keer kan terugbellen.. Het volgende probleem is, wanneer ik onder weg iemand wil bellen, dan moet ik zoms tot wel 10 keer achter elkaar proberen om verbinding te krijgen. Mijn laatste probleem is het sms'n. Ik heb regelmatig mensen aan de telefoon, die mij op de hoogte brengen, dat ze mij een sms gestuurd hebben en ik deze niet ontvangen heb, geldt het zelfde voor voicemailtjes.. Wanneer ik mijn iphone opnieuw opstart, dan komt het wel eens voor dat ik inderdaad een oud smsje binnen krijg, maar dat is zeker niet zo bij alle smsjes. Ik ben een beetje radeloos geworden en heb een ander abonnement afgesloten bij Vodafone, welke een prima dekking heeft en al mijn berichten komen ook aan. Ik zit hier erg mee in mijn maag, heb een telefoon met een abonnement welke in niet kan gebruiken en dus nutteloos in mijn bezit is. Kunt u mij adviseren hoe ik nu verder moet met dit verhaal??

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Hardonk,

Graag verzoek ik je om je klacht via dit formulier aan ons kenbaar te maken.
Je dient op het formulier 7 korte vragen te beantwoorden via een dropdownmenu.
Verder ontvangen we graag 1 recent voorbeeld van een slechte verbinding.

Voor het invullen van het formulier dien je wel te zijn ingelogd op My T-Mobile.
Binnen 2 weken zal er dan telefonisch contact met je opgenomen worden.
Omdat het om een dekkingsklacht gaat zou ik je willen vragen om een alternatief telefoonnummer te vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Hardonk
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 13:07

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door Hardonk »

Richard,

Deze procedure heb ik al diverse keren doorlopen en heb dezelfde tekst als hierboven ook aan de heer Hamel gestuurd, zonder reactie vanzelfsprekend.
Ik heb afgelopen woensdag een sms gekregen van een van mijn vrienden, of in iedergeval deze had ik moeten krijgen en hij is er nog niet!?

Groeten, Jan

Hardonk
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 13:07

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door Hardonk »

Richard,

Dit formulier is de dekkingskaart, wat zou ik daarmee moeten doen en waar staan de vragen dan?

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Hardonk

Sinds november maken wij gebruik van dit formulier.
- Log in op My T-Mobile.
- Je dient de postcode / locatie aan te geven.
- Geef aan of het om 2G of 3G gaat.
- Klik op zoek
- De locatie verschijnt op de kaart met een tekstballon.
- In de tekstballon kun je klikken op 'ervaart u een probleem op deze locatie'
Dan kom je automatisch uit bij het formulier waar de 7 vragen staan.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Hardonk
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 13:07

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door Hardonk »

Richard,

Ik heb dit gedaan, maar dan kan ik maar een probleem tegelijk aangeven, betekend dit, dat ik dit een paar keer moet herhalen voor hetvolgende probleem?? Ik heb er nogal wat:

Ik kan regelmatig, waar ik ook ben binnen buiten in de auto of trein niet bellen of gebeld worden.

Ik heb op dezelfde locaties met zeer grote regelmaat uitval en dit herhaalt zich, tot ik het zat word om terug te bellen en of mijn klanten het zat worden om mij terug te bellen

Ik ontvang geen smsjes of mijn smsjes komen niet aan bij de ontvangers

Deze klachten komen dagelijks vanaf het begin van mijn aansluiting voor kan er niet echt een dag en een tijd aan geven, dan ben ik meer bezig met mijn telefoon administratie, dan met mijn eigen werk.

Thuis ben ik al helemaal niet te bereiken!!

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Lijkt me raar als je voor meerdere plekken dat apart zou moeten invullen.Kan je dat niet ergens anders in dat formulier zetten? Je zou verwachten dat er ergens wel een plek voor extra opmerkingen is.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door atesli »

@Hordonk, in welke regio woon je?
Ik heb ook T-Mobile, kan weleens minder bereik hebben maar stukje verder is het weer ok.
Vermoed dat je ver buiten de randstad woont en reist?

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Daarmee doe je net alsof het bereik slecht is buiten de randstad. In Limburg heb ik niks te klagen hoor, ook al is het ver van de randstad af. :lol:

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door atesli »

Bedoel ik niet, bedoel als je in een uithoek woont waar minder bevolkingsdichtheid is.
Ik heb zelden dekkingsproblemen met T-Mobile, weleens wat minder 3G in de trein als die door een polder raast maar dat kan ik wel begrijpen.

3G dekking in Amsterdam was half jaartje geleden wat minder, weet niet hoe het nu is, maar daar gaf het wat irritatie.
Verder dus nooit problemen met de dekking.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Hardonk
Ik zie dat anderen ook al een reactie geplaatst hebben.
Je hoeft het formulier maar 1 x in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Hardonk
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2011 13:07

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door Hardonk »

Het is heel erg fijn, dat ik een van de weinige ben die zoveel problemen heeft met de aangegeven klachten. Ik reis vanuit zandvoort naar Noord Limburg en Oost Overijsel, ik kan wel stellen, dat ik heel Nederland als mijn werkgebied heb. Ik heb overal deze problemen, of ik nu van Grubbenvorst naar Apedoorn, of van Amsterdam naar Hengelo...

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Tja Mobile

Ongelezen bericht door Yme »

atesli schreef:Bedoel ik niet, bedoel als je in een uithoek woont waar minder bevolkingsdichtheid is.
Ja ik snap je wel! In vergelijking met het noordoosten zitten we hier wel hutje mutje. :D

Gesloten