LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tmobile verklaart blackberry defect zonder reden.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
xMereell
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jun 2012 14:08

tmobile verklaart blackberry defect zonder reden.

Ongelezen bericht door xMereell »

Hallo,

ik heb vorig jaar augustus een witte blackberry bold 9780 gekocht met een 2jarig abonnement.
na ongeveer 5 maanden ging hij al kapot, apps verdwenen, hij liep zo vaak vast en kon niet meer bellen.
een maand geleden ben ik toch terug gegaan naar de winkel , eerst dacht ik oh dat komt wel terug.
maar nee , in de winkel zeiden ze dat ze het wel konden maken en stuurden hem op naar een reparateur in Nuth.
tot mijn verbazing kreeg ik hem terug na een week met een brief erbij dat hij defect was zonder reden.
dat er nieuwe software op zetten te duur was en ik dus maar een nieuwe telefoon moest kopen, hier ga ik natuurlijk niet mee in zee.
hij valt nog onder de garantie.
toen ik hem terug kreeg zat hij onder de krassen en ik stuurde hem zonder krassen op staat zwart op wit.
wat kan ik nu nog doen?
op mijn formulier staat dat defect wel onder de garantie valt als er geen waterschade is en dat is er niet.

Mvg.

Gesloten