LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] valse beloften HI KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nelleke_paul
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 mar 2008 10:11

valse beloften HI KPN

Ongelezen bericht door Nelleke_paul »

Van de week heb ik telefonisch contact opgenomen met de KPN voor een verlenging van mijn HI abonnement.
Ondanks dat ik, tot nu toe, nooit problemen heb gehad met de KPN vond ik het toch wat veiliger om dit telefonisch te regelen dan via internet.
Ik kreeg een zeer aardige mevrouw aan de lijn die mij vroeg welke gsm ik bij mijn verlenging wilde hebben. Ik gaf duidelijk aan dat ik mijn abonnement wilde verlengen met HI 25 voor 2 jaar en daar graag de Samsung Innov8 bij wilde hebben.
Op mijn vraag wat ik voor de telefoon bij moest betalen vertelde de mevrouw mij dat deze gratis is omdat het een 2-jarige verlenging betreft.
Tot twee keer toe heb ik de bestelling met haar doorgenomen waarna zij nogmaals oplas wat zij had ingevoerd. Uiteraard ook nog een keer nagevraagd of er extra kosten bij kwamen maar dit was uiteraard niet het geval zoals de mevrouw mij vertelde. 3x dubbelcheck dus!
Tot mijn verbazing kreeg ik 's avonds een bevestiging via e-mail van mijn bestelling...het abonnement klopte maar er zat een totaal andere gsm bij!(een veel ouder model) Uiteraard heb ik direct contact opgenomen, een fout maken is menselijk natuurlijk.
Helaas werd ik niet bepaald vriendelijk te woord gestaan en werd mij meegedeeld dat ik de bestelling zelf maar moest annuleren omdat het hun pakkie an niet was en dat ik dan nogmaals kon bellen voor een verlenging maar dat mij dit wel minimaal 110,= euro ging kosten voor de gsm.
Ik vind het uiteraard niet erg om zelf eventjes te annuleren en weer aan te vragen ook al is het mijn fout niet maar dat ze hun klanten rond uit voorliegen vind ik wel echt heel erg!
Ik hoop dat de KPN zich als nog aan de gedane bebolften zal houden en ik gewoon mijn abonnement incl GRATIS gsm krijg zoals afgesproken.

Zodra je om een andere reden dan abonnement aanvraag/verlenging met KPN HI belt is de klantvriendelijkheid ver te zoeken.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: valse beloften HI KPN

Ongelezen bericht door jelle. »

Ik denk niet dat het zoveel te maken heeft met voorliegen, maar met het feit dat er vanaf het begin al sprake was van miscommunicatie met betrekking tot het toestel. Dat zou ook verklaren waarom de medewerkster aangaf dat het toestel wel gratis zou zijn...

Welke toestel stond er wel op de bestelling? Want ik weet dat Samsung nogal verwarrende namen hanteert mbt de Omnia (8.0) en Innov8.. misschien dat ergens daar iets is misgegaan.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: valse beloften HI KPN

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Hier is inderdaad al vanaf het begin sprake van miscommunicatie.
De INNOV8 is nergens gratis bij een Hi 25 voor 2 jaar.

Gesloten