LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door witte angora »

Beste Vodafone.

Gedurende twee jaar had ik twee abonnementen bij u lopen. De ANWB had een hele mooie aanbieding, 50% korting gedurende de hele contractperiode, dus dat leek me wel wat. Immers, ik zat eerst bij T-Mobile, maar die had hier onvoldoende bereik. Met Vodafone zat ik wel goed.

Helaas is er aan de liefde een einde gekomen omdat ik, als ik wil weten wat voor weer het is, wel uit het raam kijk. Ik heb daar allemaal geen internetapps voor nodig op mijn telefoon. En dat geldt voor alles. Internet op mijn mobiel heb ik niet nodig. En abonnementen met alleen bellen en sms, dat bood u niet meer aan. Dus hier moesten onze wegen scheiden.

Beste Vodafone, twee jaar lang werden de kosten automatisch afgeschreven, en kon ik mijn rekening online inzien. Ging prima, dat scheelde me kosten voor de papieren rekening. Maar vertelt u mij nu eens:

Waarom kreeg ik vorige week een papieren rekening van 5 pagina's waar ik 2,31 ex BTW voor moet betalen, terwijl ik, aangezien de gesprekskosten voor november nog niet berekend zijn, er blijkbaar nog een kan verwachten? Ik heb nooit of te nimmer om een papieren rekening gevraagd, maar u brengt mij er wel kosten voor in rekening.

En nee, voor die 2,31 ex BTW ga ik inderdaad niet lopen bellen, dat hebt u heel goed gezien... Maar ik zou het toch wel fijn vinden als u het antwoord in dit topic plaatst, dan weten we dat ook weer...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

N heb je hiervoor eerst vodafone gebeld??.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee, ik heb niet gebeld, en het zou toch wel mogelijk moeten zijn om je gegevens nog een tijdje in te zien, ook al is het feitelijke abonnement beëindigd. Het gaat me nog niet eens om die paar centen, maar om het principe, dat er kosten in rekening worden gebracht voor iets waar ik niet om heb gevraagd of waar ik niet voor heb gekozen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door Jolijn »

witte angora schreef: Helaas is er aan de liefde een einde gekomen omdat ik, als ik wil weten wat voor weer het is, wel uit het raam kijk. Ik heb daar allemaal geen internetapps voor nodig op mijn telefoon. En dat geldt voor alles. Internet op mijn mobiel heb ik niet nodig. En abonnementen met alleen bellen en sms, dat bood u niet meer aan. Dus hier moesten onze wegen scheiden.
Die zijn er toch nog wel? http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/ab ... bonnement/

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door witte angora »

Jolijn schreef:
witte angora schreef: Helaas is er aan de liefde een einde gekomen omdat ik, als ik wil weten wat voor weer het is, wel uit het raam kijk. Ik heb daar allemaal geen internetapps voor nodig op mijn telefoon. En dat geldt voor alles. Internet op mijn mobiel heb ik niet nodig. En abonnementen met alleen bellen en sms, dat bood u niet meer aan. Dus hier moesten onze wegen scheiden.
Die zijn er toch nog wel? http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/ab ... bonnement/
Inderdaad Jolijn, ik zie het. Maar dat was in september dus niet, heb hun hele site afgezocht, zowel van hunzelf als via de aanbieding van de ANWB. Maar noppes dus.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door witte angora »

vogels schreef:
witte angora schreef:Nee, ik heb niet gebeld, en het zou toch wel mogelijk moeten zijn om je gegevens nog een tijdje in te zien, ook al is het feitelijke abonnement beëindigd.
Tuurlijk jij zegt een dienst op, maar zij moeten wel (GRATIS!!) een dienst blijven verlenen? Doe ff normaal.
Ik dacht toch wel dat ik al genoeg aan ze betaald heb in die twee jaar. Daarbij, ze hebben nog altijd geld van me tegoed, voor de rekening van november. En gratis of niet, er zijn gewoon afspraken gemaakt twee jaar geleden, daar horen ze zich gewoon aan te houden, of jij dat normaal vindt of niet.

Zou je je taalgebruik een beetje willen matigen?

SuzanneQ
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jan 2012 12:32

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door SuzanneQ »

Ik vind het echt belachelijk dat u dit meteen op het forum zet. Lekker makkelijk, zonder zelf enige moeite te ondernemen om het met Vodafone op te lossen. Had Vodafone gemailt, in plaats van het meteen op dit forum te zetten.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door Jolijn »

witte angora schreef:
Jolijn schreef:
witte angora schreef: Helaas is er aan de liefde een einde gekomen omdat ik, als ik wil weten wat voor weer het is, wel uit het raam kijk. Ik heb daar allemaal geen internetapps voor nodig op mijn telefoon. En dat geldt voor alles. Internet op mijn mobiel heb ik niet nodig. En abonnementen met alleen bellen en sms, dat bood u niet meer aan. Dus hier moesten onze wegen scheiden.
Die zijn er toch nog wel? http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/ab ... bonnement/
Inderdaad Jolijn, ik zie het. Maar dat was in september dus niet, heb hun hele site afgezocht, zowel van hunzelf als via de aanbieding van de ANWB. Maar noppes dus.
Dit voorjaar nog heb ik een 2 jarig simonly Vodafone abbo afgesloten. Er waren toen en zijn nu nog ook zgn Scherp abbo's waarbij je een sms bundel kunt nemen. http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/ab ... bonnement/
Heb je wel goed gekeken? Het is wel toevallig dat het in september niet was?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef:Nee, ik heb niet gebeld, en het zou toch wel mogelijk moeten zijn om je gegevens nog een tijdje in te zien, ook al is het feitelijke abonnement beëindigd. Het gaat me nog niet eens om die paar centen, maar om het principe, dat er kosten in rekening worden gebracht voor iets waar ik niet om heb gevraagd of waar ik niet voor heb gekozen.
Waarom niet even een mailtje of belletje richting de Vodafone hierover ?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door Har06 »

SuzanneQ schreef:Ik vind het echt belachelijk dat u dit meteen op het forum zet. Lekker makkelijk, zonder zelf enige moeite te ondernemen om het met Vodafone op te lossen. Had Vodafone gemailt, in plaats van het meteen op dit forum te zetten.

Beiden kunnen:

Topic openen aangezien Vodafone meeleest.
Rekening betalen of eerst mailen of gratis bellen :wink:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Jolijn: in september (augustus had ik trouwens ook gekeken) heb ik die abonnementen niet gezien. Maar het zou best kunnen dat ze toen inderdaad niet leverbaar waren, maar dat Vodafone door het weglopen van diverse klanten deze abonnementsvormen weer ging aanbieden.

@ Allen: bellen kost 45 cent per gesprek, om iets aan te geven dat op die manier toch niet opgelost gaat worden. Dat doe ik dus niet. Mijn insteek is dat Vodafone hier inderdaad meeleest, en naar aanleiding van dit bericht haar beleid heroverweegt. Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Dit forum is simpelweg één manier om Vodafone te benaderen. Niks meer, niks minder, niks anders.

@ Vogels: dat we van mening verschillen is een feit. Maar iemand die een andere mening/insteek heeft meteen toe te roepen dat hij/zij normaal moet doen is geen manier van argumenteren. En nee, ik schakel de moderatie niet in, ik spreek je er zelf op aan.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door nevermind »

witte angora schreef: @ Allen: bellen kost 45 cent per gesprek, om iets aan te geven dat op die manier toch niet opgelost gaat worden. Dat doe ik dus niet. Mijn insteek is dat Vodafone hier inderdaad meeleest, en naar aanleiding van dit bericht haar beleid heroverweegt. Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Dit forum is simpelweg één manier om Vodafone te benaderen. Niks meer, niks minder, niks anders.
Dit is niet juist, want er is een andere manier om Vodafone te benaderen,namelijk via hun eigen forum.
Daar lezen zij zeker mee, wat hier maar sporadisch gebeurd.

http://forum.vodafone.nl/

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef:
@ Allen: bellen kost 45 cent per gesprek, om iets aan te geven dat op die manier toch niet opgelost gaat worden. Dat doe ik dus niet. Mijn insteek is dat Vodafone hier inderdaad meeleest, en naar aanleiding van dit bericht haar beleid heroverweegt. Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Dit forum is simpelweg één manier om Vodafone te benaderen. Niks meer, niks minder, niks anders.
Je kan contakt met ze opnemen via twitter, hyves, facebook
http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Ook kan je naar de vodafone winkel gaan.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door Har06 »

Chocomelk schreef:
witte angora schreef:
@ Allen: bellen kost 45 cent per gesprek, om iets aan te geven dat op die manier toch niet opgelost gaat worden. Dat doe ik dus niet. Mijn insteek is dat Vodafone hier inderdaad meeleest, en naar aanleiding van dit bericht haar beleid heroverweegt. Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Dit forum is simpelweg één manier om Vodafone te benaderen. Niks meer, niks minder, niks anders.
Je kan contakt met ze opnemen via twitter, hyves, facebook
http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Ook kan je naar de vodafone winkel gaan.

bij een vodafone winkel doen ze niets met klachten vanuit het kantoor :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

via mail krijg je altijd antwoord,ze beloven binnne?werkdagen..
bij mij duurde het twee werkdagen langer en ik dacht nou zal wel,die avond kreeg ik wel een mail en omdat het zo erg druk was kreeg ik een extra maand gratis bellen...

heb dit al eens ergens een keer geschreven dus niet terplekke verzonnen!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:via mail krijg je altijd antwoord,ze beloven binnne?werkdagen..
bij mij duurde het twee werkdagen langer en ik dacht nou zal wel,die avond kreeg ik wel een mail en omdat het zo erg druk was kreeg ik een extra maand gratis bellen...

heb dit al eens ergens een keer geschreven dus niet terplekke verzonnen!
was 1* niet voldoende ?, Vodafone is geen geef maar weg club :wink:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zal er ook geen maand gratis bellen voor krijgen, de abonnementen bestaan niet meer... :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vodafone, kom op, waarom nou ineens een papieren rekening?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: ja dat snap ik :lol: maar bedoel te zeggen ze antwoorden wel en de mogelijkheid is er

Gesloten