LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Delights_angels
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 aug 2008 09:39

vodafone

Ongelezen bericht door Delights_angels »

wil wilde even weten of er meer mensen zijn die zich storen aan vodafone ??

de laaste dagen is vodafone weer niet online te bereiken om online je verbruik te zien dit kan je zelf niet eens opvragen

maar als het zo als eerst ging kreeg je torenhoge rekeningen van ze

kan je hier iets tegen doen ???

kunnen ze dat zomaar doen dat je helemaal geen inzage hebt op je verbruik en dan vervolgens een rekening sturen ?

leotrosradar
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2008 12:52

Re: vodafone

Ongelezen bericht door leotrosradar »

Het niet kunnen lezen van je tegoed duurt onderhand
-met korte onderbrekingen dat het wel lukt- al meer dan een jaar.

jenteromy
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:58

Re: vodafone

Ongelezen bericht door jenteromy »

Storen doe ik me in zoverre aan Vodafone: het opzeggen van het abonnement wordt straal genegeerd. Ook al stuur je het met garantiepost, kosten bijna 11,= euro.
Maar het is na een dreigmail van mijn kant zeer snel opgelost, en naar belofte en behoren.

Wat echter wel zo (idd) is: ik kreeg een email en een sms dat ik mijn nieuwe rekeningoverzicht kon bekijken. Niets van waar. Mijn abonnement was immers beeindigd en ik kon helemaal niets meer bekijken. Nu had ik een belbundel van 22,50 maar door een fout mijn zijds, had ik mijn sim-kaart volledig geblokkeerd. Daardoor heb ik van de vier weken drie weken mijn telefoon niet meer kunnen gebruiken. KOSTEN voor mijn laatste maand: 30,= ! Zo even geincasseerd. Ik heb het gestorneerd en toen kreeg ik een brief dat het niet kunnen incasseren geen gang van zaken was. Ik heb daarom gemaild dat hun manier van doen geen goede gang van zaken was en dat ik eerst 100% tekst en uitleg over mijn rekening wil. Want inderdaad: dat de rekeningen van Vodafone altijd onbegrijpelijk hoog /hoger zijn, dat is inmiddels wel duidelijk. Eerst volledige inzage in mijn eigen rekening: dan pas betaal ik, niet eerder.

Kreeg hierop bericht dat het zeer druk is en dat het daarom lang kon duren voor ik antwoord zou verkrijgen

Maar...dat is toch OVERAL hetzelfde? Niet alleen bij Vodafone

PS Ik hekel de grote bek die je tegenwoordig altijd maar krijgt van de klantenservice

ilroberto
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 22:01

Re: vodafone

Ongelezen bericht door ilroberto »

Hey allemaal,



De storing van vodafone is inderdaad storend. Om deze reden heb ik mijn abonnement opgezegd. Echter doordat ik hem in december ben aangegaan willen ze hem niet per direct opzeggen. Dat heeft geleid tot onderstaande email correspondentie. Ben benieuwd wat ze hierop hebben te zeggen. :)







Geachte heer/mevrouw,


In uw reactie op mijn klacht over de onmogelijkheid van inzicht in mijn belgedrag erkent u de situatie. U schrijft dat er inderdaad sprake van storing is en dat er sprake is van ongemak. U schrijft echter dat dit geen rede is tot opzegging aangezien de mogelijkheid tot opvragen van de beschikbare belminuten een 'extra service' betreft.

Wellicht heeft u gelijk dat dit zo verwoord is in de gebruikersovereenkomst; echter doet dit niet terzake.
In uw reclame uitingen schetst u het beeld dat het opvragen van beldit wéldegelijk een mogelijkheid is bij het abonnement.

In uw omschrijving van My Vodafone op uw website http://www.vodafone.nl stelt u [ik citeer]:
"My vodafone is je eigen veilige pagina waar je alles rond je mobiele aansluiting kunt regelen.
Profiteer van alle gemakken en voordelen van My Vodafone.
...
Compleet inzicht in je tegoed en verbruik
...
"
Hierin staat niet dat men niet op de service mag rekenen, dus heb ik vertrouwen in deze dienst gesteld.
Met het niet leveren van de service heeft vodafone Artikeo 17.2 Afdeling 2. van het Burgelijk Wetboek Boek 7 overtreden doordat het product Vodafone Scherp niet de eigenschappen bezit die een koper redelijkerwijs mag verwachten.

Dat, zoals u aanvoert, ik zelf de mogelijkheid heb om beltegoed bij te houden is geen reden waarom ik niet op deze service mag rekenen. Ik betaal namelijk voor uw product dus mag verwachtingen hebben

Derhalve meen ik in mijn recht te staan door bij deze te eisen dat mijn abonnement per direct opgezegd word en overgesloten naar KPN met nummerbehoud.

Alvast bedankt voor uw reactie




Hoogachtend,





J.Rob





p.s. Een kopie van deze mail zal naar de consumentenautoriteiten gestuurd worden.




Vodafone Klantenservice schreef:
>
>
>
> Vodafone logo
>
> 18 May 2009
>
> Onderwerp
> Geachte heer/mevrouw, Wegens het herhaaldelijk niet aanwezig zijn van informa...
>
>
> 18-05-2009 Ons antwoord
> Geachte heer Rob,
>
> U heeft ons een e-mail gestuurd, waarin u aangeeft dat u het abonnement per direct wilt opzeggen. U geeft aan met behoud van nummer te willen overstappen naar KPN, omdat u problemen ondervindt met het opvragen van de status van het tegoed. Dit is echter geen reden het contract eerder te beëindigen. Het opvragen van het tegoed is een extra service die wij bieden. U kunt ook zelf handmatig het verbruik bijhouden. De kosten die u buiten het tegoed maakt, zult u dan ook dienen te betalen. Op dit moment zijn er door het aanpassen van enkele systemen problemen ontstaan met het opvragen van het tegoed. Deze aanpassingen zijn noodzakelijk om in de toekomst deze service te kunnen bieden. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer er geen status opgevraagd kan worden. Onze technici doen hun uiterste best het ongemak te beperken.
>
> Via onderstaande link kunt u zich aanmelden om op de hoogte gesteld te worden over de weergave van het tegoed:
> http://www.vodafone.nl/prive/help/nieuwsbrief.
>
> Onze excuses voor het ongemak.
>
> De minimale contractsduur loopt tot 3 december 2009. U kunt vanaf 4 maanden voor contract datum een aanvraag voor nummerbehoud bij KPN indienen. De afdeling Nummerbehoud zal vervolgens Vodafone hiervan op de hoogte stellen. Het mobiele nummer kan dan na 3 december 2009 overgeheveld worden.
>
>
> Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support <https://myhelp.vodafone.nl/cgi-bin/cons ... _login.php> in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
>
> Met vriendelijke groet,
> Vodafone Klantenservice
>
> 15-05-2009 Ons antwoord
> Geachte heer, mevrouw,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de afdeling Special Services Vodafone.
>
> Zij zullen uw klacht spoedig behandelen.
>
>
> Met vriendelijke groet,
> Vodafone Klantenservice
>
> 14-05-2009 Uw vraag
> Geachte heer/mevrouw,
>
>
> Wegens het herhaaldelijk niet aanwezig zijn van informatie over mijn belsaldo wil ik per direct het abonnement opzeggen en mijn nummer oversluiten naar KPN.
> Behalve 13 en 14 mei heb ik ook op vele andere momenten geen mogelijkheid gehad om inzicht te krijgen in mijn verbruik.
> Dit heeft in het verleden tot kosten geleid, vanwege een verkeerde inschatting van de beschikbare belminuten.
> Ik weiger deze kosten in het vervolg te maken en zie dit gebrek in transparantie als een ingebrekestelling van Vodafone. Met deze ingebrekestelling heeft Vodafone van haar zijde contractbreuk gepleegd en hiermee is het contract ongeldig geworden.
>
> De oorspronkelijke contractduur ( tot 3 December 2009 ) is hiermee van de baan.
> Het betreft een SIM-only, dus kosten van een eventuele mobiele telefoon doen niet terzake.
>
> Gelieve Z.S.M. contact opnemen I.V.M. de opzegging van dit abonnement.
>
>
>
>
>
> Hoogachtend,
>
> J. Rob
>
> P.s. Een kopie van deze mail is richting consumentenbond verstuurd
> 14-05-2009 Reactie.
> Geachte heer, mevrouw,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
> U ontvangt binnen 2 dagen bericht van ons.
>
> Met vriendelijke groet,
> Vodafone Klantenservice
>
>
>
> Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Vodafone conformeert zich aan alle wet- en regelgeving die in het kader van privacybescherming van belang is. Meer informatie hierover vind je in onze Privacy Statement <http://pub.e-nieuwsbrief.vodafone.nl/re ... *Z3M1StZJU>.
>

jenteromy
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:58

Re: vodafone

Ongelezen bericht door jenteromy »

Voor de duur van het abonnement welke ik bij Vodafone had, hierna te noemen 1 jaar, heb ik op 1 maand na altijd inzicht gehad in mijn overzicht, en dan bedoel ik volledig. Alleen vind ik het jammer dat "abonnement beeindigd", ook meteen betekent dat je je laatste rekeningoverzicht niet meer kunt inzien. Terwijl ik hier nog wel een sms en email van ontving. Alleen de pagina was niet meer op te roepen. Eerder had ik al gemeld dat ik door een fout van mezelf mijn eigen simkaart had geblokkeerd en daardoor van de vier weken, drie weken geen gebruik meer kon maken van mijn telefoon. Als ik dan een belbundel van 22,50 heb en de telefoon in feite zelfs ook nog eens amper gebruik, ik dan een eindrekening van 30 euro van mijn rekening afgeschreven zie staan, dan accepteer ik dat echt niet. En dus heb ik de incasso teruggeboekt. En dan krijg je natuurlijk een schrijven: nou, de groeten.

Maar iemand moet helemaal zelf weten wat de reden van opzegging is. Hoef je niet eens te melden: dat is een zaak van iemand zelf.
Maar om nu over te stappen naar KPN? Die is nog duurder dan Vodafone, in ieder geval prepaid.

Waar ik al maanden een zeer goede ervaring mee heb, is T-Mobile....
Daar krijg ik geen spookrekeningen van, altijd een helder overzicht en hetgeen ik verbruik buiten mijn bundel, wordt netjes weergegeven. Heb daar de afgelopen maanden nog nooit voor een verassing gestaan. In tegenstelling tot Vodafone. Iedere maand dat je van hun je rekeningoverzicht ontvangt,is bijna gelijk aan het feit dat je een harde klap in je gezicht krijgt!

Succes allen

altijd wat
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2009 13:37

Re: vodafone

Ongelezen bericht door altijd wat »

wij willen ook van vodafone af en als je belt wordt je onbeschoft te woord gestaan je kan toch kijken naar je online rekening als je dat wil doen kan je niet meer inloggen eerst torenhogen rekeningen sturen en er niks op uit doen dan bel je met een vaste telefoon naar hun vaste nummer nou een ding weet ik zeker als je een abbonement wil afsluiten zijn ze heel vriendelijk maar als er wat opgelost moet worden krijg je alleen maar te horen heb jezelf veroorzaakt nou van ons mag vodafone liever vandaag als morgen uit de lucht gehaaald worden in een woord SCHANDALIG hoe ze je behandelen

leotrosradar
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 nov 2008 12:52

Re: vodafone

Ongelezen bericht door leotrosradar »

Geplaatst op 20 Mei 2009 09:09 door jenteromy

Voor de duur van het abonnement welke ik bij Vodafone had, hierna te noemen 1 jaar, heb ik op 1 maand na altijd inzicht gehad in mijn overzicht, en dan bedoel ik volledig.
Dan ben je wel een uitzondering. :roll:

Van mijn kennissen die bij VODAFONE een abonnement hebben / hadden,
heeft bijna iedereen problemen met dat "bedrijf", en is al vertrokken of dat van plan !

jenteromy
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:58

Re: vodafone

Ongelezen bericht door jenteromy »

Haha, ja sorry, kan ik ook niets aan doen! Ik meen het echt, maar nu ik er gelukkig eindelijk vanaf ben, rest me alleen nog de laatste maandbetaling. Een jaar bij Vodafone leek financieel gezien wel goed voor 4 jaar.

Delights_angels
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 aug 2008 09:39

Re: vodafone

Ongelezen bericht door Delights_angels »

ik kan niks inzien als ik bel wordt nog net niet de tel er opgegooit als ik wil weten wat me hoogte is niet dat ik me straks een hartverlamming schrik en als je mail krijg je standaard mail

wil wel eens weten als ze zelf geen inzicht hebben hoe hun de kosten dan gaan doen ben benieuwd

jool-m
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2009 16:42

Re: vodafone

Ongelezen bericht door jool-m »

Nu is een (uiteindelijk) positive reactie. Na een heleboel gezeur over een via internet (op de vodafone site) en later via telefonisch contact, bestelde telefoon, die verkeerd geleverd werd. Retour gezonden, en dezelfde telefoon weer retour gekregen met mijn (ongelezen) begeleid schrijven. Heleboel telefoontjes waar niet op gereageerd werd, evenzoveel mails waar ook niets mee gedaan werd. Uiteindelijk heb ik een hele vriendelijke heer aan de telefoon gekregen. Deze man werkt bij Vodafone in Maastricht zelf en is dus geen sub-agent. Binnen no time heb ik de goede telefoon gekregen per koerier. Hoe het verder afloopt wacht ik nog even af, ik heb tenslotte nog geen factuur gezien maar ik had nooit klachten bij dit bedrijf en ik ben al lang klant bij hun. Dit was ook de reden dat ik iets meer geduld had!
Wordt vervolgd!
p.s. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met my vodafone on line rekening inkijken!! en het klopt ook altijd, (tot nu toe dan hè)

Moose
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 mei 2004 21:02

Re: vodafone

Ongelezen bericht door Moose »

Heb je al iets vernomen ilroberto?

JeeEss
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:30

Re: vodafone

Ongelezen bericht door JeeEss »

...Beter was geweest dat ik er nooit aan begonnen was!!

Abonnement afgesloten bij The Phonehouse - alle info moet naar beneden (voor mij) worden bijgesteld! Het kost méér en het blijkt allemaal nadeliger te zijn dan zij destijds (15 oktober 2008) hebben voorgespiegeld...

Na veel tragische voorvallen en veel hulp van Radar, ben ik e.i.n.d.e.l.i.j.k. van Telfort verlost - nu krijgen wij dit weer! Bestaan er nog bedrijven die betrouwbaar zijn??

Situatie:
2 abonnementen á 22,50 per maand voor een contractsduur van 24 maanden (Halleeloeeiiaaa - wat MOETEN wij nog lang!!)
- Telefoon was niet geschikt voor de Vodafone abonnementskaart, dus deze moest (voor 2 locks) vrij worden gemaakt - kosten: E. 20,00.
- "Onder ons" zou voor 6 mensen 10 euro kosten - bleek 15,00 per maand te zijn.
Dit onderdeel was voor mij een reden Vodafone als provider te willen - dus een noodzakelijk onderdeel - Afijn, een verhoging van maarliefst 24 x 5, -- = 120 euro!
- Vodafone heeft onze klacht aangenomen en ons een compensatie verstrekt van E. 80,00 - het restant moest door The Phonehouse worden geregeld.
Die 80,00 zou worden gebruikt ter verrekening van de openstaande rekeningen - wat Vodafone nu verzuimd. Eerder kregen wij een SMS met het te betalen bedrag, waar ik keurig en tijdig op heb gereageerd. Vodafone dus niet en heeft ons afgesloten!! PARDON? Tja, klaarblijkelijk heel normaal bij Vodafone - in mijn optiek zéér ongehoord, maar dat terzijde.
Na heel veel toestanden bleek dat ze een notabedrag niet alleen door mij overgeboekt hebben gekregen, maar ook hebben verrekend met het inmiddels welbekende tegoed van 80,--. Nooit kreeg ik daar enige bevestiging van - sterker nog; zelfs de papieren facturen gingen maandenlang ongewenst aan mijn neus voorbij. Hoe kun je in Godsnaam dan de adminsitratie op orde houden?
Vodafone beloofde mij, wanneer ik een bedrag van zo'n 40 euro zou overboeken mij DIRECT weer aan te sluiten. Verontwaardiging en excuses te over en ik boek het bedrag middels een omweg over (ontving de TAN-code's voor een overboeking op mijn geblokkeerde toestel...) en stuur zelfs, ter bevestiging, ook nog eens de betalingsbewijzen naar The Phonehouse en Vodafone. U voelt hem al aankomen - de blokkade heeft zo'n 2 dagen geduurd!
Zakelijk en privé lag het hele netwerk op zijn gat!
Omdat dit voor mij de 'welbekende druppel' was, heb ik contact gezocht met ConsuWijzer - deze gaf mij alom gelijk en rechtvaardigde de wens (Lees: EIS) tot onmiddellijke royement van het inmiddels zwaar ongewenste Vodafone contract.
Hierrna begon het gedonder in de glazen pas goed! Inééns het volledige tegoed, zonder te hebben gebeld welteverstaan, v.e.r.d.w.e.n.e.n! Na wat gespeur op het web bleek ik mij in een wespennest te hebben gestort - Vodafone ten voeten uit!?
Hoe vaak ik heb moeten lezen dat spookrekeningen aan de orde van de dag zijn aldaar en het onvermogen (onwil) van Vodafone accuraat om te gaan met de onvrede van klanten - ging daarmee bij mij de lamp uit.
Ik heb voor de -tigste keer geëist dat ik mijn abonnement wil opzeggen, totdat het recht zal zegevieren ik géén 'Onder ons' meer wil en (de maximaal mogelijke) één stap terug wil in mijn abonnementen. Hierop WEDEROM geen enkel fatsoenlijk antwoord. Sterker nog; Vodafone kletst overal 'omheen' of negeren totaal de inhoudelijke kant van de klachten. Zij nemen de machtspositie in.
Wat rest je dan nog...Juist; De toestellen als vermist opgeven en laten blokkeren!
Spookrekeningen zijn nu onmogelijk - maar bellen en gebeld worden ook....

Voor mij is Vodafone echt een bizar slecht bedrijf gebleken - ongehoord en onbeschoft. Hun mogen de machtige partij uithangen en als klant mag je klaarblijkelijk slechts betalen wat hen jou voorhouden en voor de rest zij zij volstrekt niet voor reden vatbaar.

Ik laat het er zeker niet bij zitten!
Overmorgen heb ik weer contact met ConsuWijzer - ik sta niet alleen!
Onderwijl hoop ik vurig dat Radar ook voor deze gedupeerden haar nek uit zal steken.
Als consument moet je kunnen vertouwen en bouwen op hetgeen je wordt voorgehouden. Totdat het zover zal zijn voor mij in elk geval nooit geen abonnementen meer!!

julius87
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2009 19:46

Re: vodafone

Ongelezen bericht door julius87 »

Sinds september 2007 ben ik klant geweest bij Vodafone, ik heb dus ook veel last van de storingen gehad bij Vodafone. Ik had een abonnement van in totaal 70 euro ik had namelijk basis 50 1jaar (450 belminuten) plus 10euro onbeperkt sms en nog eens 10 euro onbeperkt internet plus uiteraard BTW, dus je kan wel zeggen dat ik een goeie klant was voor Vodafone. Ik betaalde elke maand zo'n 85 euro en de hoogste rekening was 115,- euro, ik heb uiteraard altijd netjes betaald. Die bedragen wist ik altijd wel te verklaren en keek daar nooit naar om, gewoon weg omdat het niet kon op MyVodafone omdat er altijd storing was en ik geen papieren rekeningen kon krijgen volgens Vodafone.De gehele looptijd heeft MyVodafone het misschien 3 keer gedaan. Maar ik dacht het is niet anders en hield mijn afschriften een beetje in de gaten maar die waren altijd rond de 80 en 1 keer 115 omdat ik op vakantie was geweest dus maakte ik me geen zorgen, alhoewel ik het wel erg asociaal vond dat ik geen specificatie kon krijgen en meerdere malen mijn beklaag heb gedaan bij Vodafone. Ik heb mijn abonnement ruim drie maanden van te voren opgezegd in Mei 2008 en ben over gegaan naar KPN Hi. Netjes alle rekeningen betaald en ben over gegaan met nummer behoud naar KPN Hi. Mijn Vodafone simkaart werd 18 augustus afgesloten en kon ik met mijn nieuwe sim bellen van KPN Hi. September 9 2008 kreeg ik nog een rekening van rond de 80 euro (uiteraard betaald) en dacht kan wel kloppen want je krijgt je rekeningen een maand later. Zonder zorgen ben ik verder gegaan met KPN Hi en alles was in orde. Totdat ik bezig ging met de financiering van mijn nieuw aan te kopen woning, en de bank mij tot mijn grote verbazing verteld dat ik een BKR notering had. Ik had geen idee waar dit vandaan kon komen. Dus heb ik meteen allerlei instanties afgebeld waar ik ooit een abonnement of iets anders had. Niemand wist van mij af. Totdat ik Vodafone klanten service aan de lijn kreeg, en de medewerkster mij doodleuk wist te vertellen dat ik nog een rekening open had staan van de maand september 2008 van 276,00 euro ??? Ik was toch afgesloten 18 augustus en overgegaan met nummer behoud????? Ik had 9 september toch een rekening betaald en in augustus heb ik mijn rekening ook netjes betaald. En afgezien van dat heb ik nooit een signaal, sms. Brief, of wat dan ook van Vodafone gehad dat ik nog iets moest betalen dus ik was met stomheid geslagen. Ook omdat ik altijd rekeningen had van 80 euro en mijn hoogste was 115euro (en voor de duidelijkheid die 276 euro was alleen de telefoon rekening nog zonder incasso kosten van 124,00 dus totaal 400 EURO!!!). Heb meteen het incasso bureau opgebeld en het verhaal uitgelegd dat ik bezig was met een hypotheek en dat ik echt niet op de hoogte was. Ik moest gewoon betalen en de BKR moest Vodafone regelen daarna zou ik pas een specificatie krijgen. Uiteraard heb ik de specificatie gevraagd na meerdere male aandringen, waar uiteindelijk 5 pagina´s van miste, alle kosten werden buiten mijn bundel gerekend en waren van 4 juli tot 18 augustus?????? daarnaast werd er geld gerekend voor data verkeer terwijl ik onbeperkt online had. De rekening klopte van geen kant en ik zit nu met een BKR terwijl Vodafone mij geen SMS of brief gestuurd heeft of laat staan bellen terwijl ze gewoon mijn nummer hebben. Maar mij lijkt het dat de rekening nergens op gebaseerd is en vraag me af of iemand een oplossing voor mij weet. Ik krijg misschien niet eens een hypoheek door deze vervelend fout van Vodafone. Als je belt met de klantenservice en je verhaal probeert te doen wordt je om de 2 seconden onderbroken door de medewerker van de klanten service die al helemaal geen verstand van zaken heeft en na 3 minuten gewoon de hoorn er opgooit ik heb alles geprobeerd voor opheldering bij Vodafone, briefen verstuurd, hoofdkantoor gebeld, Vodafone shop, klanten service, afdeling betalingen, webrelations (ene Antoine die gewoon geen antwoord geeft) noem maar op, niemand die wat weet en iedereen stuurt je weer naar de andere afdeling. Kan iemand mij helpen of heeft iemand hetzelfde mee gemaakt laat het me weten. Het lijkt met toch niet dat dit zomaar kan, en dat bedrijven als Vodafone hiermee wegkomen, het hele internet staat vol met deze klachten. Alsjeblieft ik ben een hardwerkende jongen van 21 nooit problemen met betalen en kon nu eindelijk een hypotheek financieren, maar door dit hele fiasco ligt alles op de klippen.

Zaki
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2009 13:49

Re: vodafone

Ongelezen bericht door Zaki »

ik heb bij Unamic almere gewerkt voor klantenservice van Vodafone, kpn en T-Mobile. En het klopt idd ze nemen mensen echt niet serieus. Je moet dus altijd gaan dreigen met advocaat of iets dergelijks. Dat is ook de reden dat ik daar maar een weekje heb gewerkt :lol: want hoe ze daar te werk gaan is niet correct :oops:

Gesloten