LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafoon behandelt je als oplichter.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

vodafoon behandelt je als oplichter.

Ongelezen bericht door janxx »

ben vandaag door vodafoon gebeld dat mijn rekening te hoog opliep en daarom maar een voorschot moest betalen. aangezien ik automatisch betaal en dit al 6 jaar lang, zonder een euro achterstand weigerde ik dit. we praten over een bedrag van 100 euro voorschot wat ik betalen moest. omdat ik weigerde heeft vodafoon alle 900 nummers geblokkeerd. mag dit zomaar ?
heb 2 abbonnementen lopen bij vodafoon een gebruik ik om af en toe te spelen op een betaalside zoals pokeren of bingo. het andere nummer is gewoon mijn telefoon voor dagelijks gebruik. beide nummers worden betaald via automatische incasso zonder achterstand en toch sluiten ze nummers af, hoe zit dat nu. groet

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: vodafoon behandelt je als oplichter.

Ongelezen bericht door Yme »

Ja, dit mag Vodafone doen. Zie de algemene voorwaarden:

Artikel 12 Zekerheidstelling
1 Vodafone mag te allen tijde, gelet op haar bekende feiten en
omstandigheden om haar moverende redenen, daaronder begrepen een
(tijdelijk) bovengemiddeld gebruik van de Aansluiting door Contractant
of Eindgebruiker, verzoeken dat binnen een door haar gestelde termijn
vooruitbetaling of (aanvullende) zekerheid in de vorm van een voorschot
of borgsom wordt verstrekt.

VFWEBRELATIONSBC
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 aug 2007 12:21

Re: vodafoon behandelt je als oplichter.

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@ janxx

dit is een standaardprocedure als iemand meer kosten dan normaal maakt. Dit staat inderdaad, zoals Yme weergeeft, in de Algemene Voorwaarden.
Ik kan me echter voorstellen dat je dit als vervelend ervaart, zeker als je altijd netjes je rekeningen betaalt.
Stuur me anders even een mailtje met je mobiele nummers, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

groet
Bas
Vodafone Web Relations

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: vodafoon behandelt je als oplichter.

Ongelezen bericht door janxx »

na telefoon van vodafoon alles opgelost. geen vooruitbetaling en alles weer aangesloten. tot nu toe tevreden. voda bedankt.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: vodafoon behandelt je als oplichter.

Ongelezen bericht door Big-V »

Fijn voor je dat het is opgelost. En ook erg correct dat je laat weten dat de klacht goed is afgehandeld.

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: vodafoon behandelt je als oplichter.

Ongelezen bericht door honest »

Wat ik me nu tlekens weer afvraag is waarom kan het wel via dit forum opgelost worden en niet via de normale weg.

Dit is gewoon bar slecht.

Gesloten