LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo telefonie met livebox

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marleen71

wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Marleen71 »

Heb net 4 dagen internet en telefoon van wanadoo via de live box....gratis naar vaste nummers bellen.....euh als je tenminste geen stroing hebt om de haverklap zodat je niet kan bellen en gebeld worden...stekker uit de livebox , even wachten, er weer in en na een paar minuten doet ie het weer... totdat het weer misgaat.....en nog steeds geen voicemail die het doet. Zijn er meer mensen met deze klachten? Ik heb al 10 euro verspild aan de helpdesk van wanadoo :roll:

madalton

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door madalton »

oh dus wel storings gevoelig?????zou het dan niet beter zijn allen het adsl abo te nemen, zonder de telefonie? maar is de besparing dan ook zo groot? en is het niet zo dat als de lijn van wanadoo het begeeft je gewoon kan blijven bellen via kpn?

Flierp

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Flierp »

Ja, volgens mij word voor wanadoo telefonie en extra nummer aangemaakt

madalton

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door madalton »

dus moet ik iedereen een andere nummer doorgeven??????? :cry:

Flierp

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Flierp »

NEE... ik zeg toch er word een extra nummer aangemaakt!!! dus je andere nummer doe het nog steeds en daar ben je gewoon te bereiken. wil je nou naar vast nummer binnen nederland bellen dan zou het weleens slim kunnen zijn om je uitgaande gesprek via wanadoo te laten lopen....

W Addink

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door W Addink »

ik heb een adsl abonnement van wanadoo nu werdt ik deze week gebeld of ik ok telefoon via wanadoo wilde mijn antwoord is NEE WAT SCHERTST MIJN VERBAZING DAT IK EEN MAIL EN BRIEF KRIJG GEFELICITEERD MET U TELEFOONABONEMENT en al heb ik inmiddels3x een half uur aan de telefoon gehangen ik krijg ze niet te pakken dit kost mij kapitalen die ik niet kan missen HELP!!!!!! :evil:

ronaldvb

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door ronaldvb »

goedemiddag, heb sinds begin feb adsl en tel via de livebox.
draadloze verbinding is goed naar pc, alleen minder sterk door livebox beneden bij telefoon en pc op 1e verdieping. tel. valt wel eens weg maar komt dan ook binnen 10 sec. wee terug.

ben dus zeker niet ontevreden, maar heb het probleem met het wegvallen van de lijn nog wel bij de helpdesk per email uitstaan.

gr, ronald

Aleida

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Aleida »

Beste mensen.

Is die livebox van Wannadoo al in heel Nederland beschikbaar ? Wij zitten in het oosten van het land en hebben er ook belangstelling voor.

goedkoop

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door goedkoop »

U kunt kijken op de internet site van Wanadoo of deze dienst er geleverd kan worden. Inderdaad is het zo dat in de gebieden, voorzien van een analoge aansluitingen, dit niet kan helaas.
U kunt hiervoor navraag doen bij de KPN. De wachttijden van Wanadoo zijn inderdaad erg lang. Hier wordt aan gewerkt hoorde ik van een medewerker. Het zou te maken hebben met een onverwacht massale aanvraag. Wellicht bent u in de gelegenheid om het probleem te mailen. Dat zou ik dan maar doen. Omdat bellen met Wanadoo en internetten erg voordelig is (en men net zoals ik graag van KPN af wil) is deze massale aanmelding eigenlijk ook geen wonder. Ze doen er ook moeilijk over bij de KPN als je zegt dat je je abonnement naar BelBasis wilt laten terugzetten omdat je via Wanadoo wilt bellen. Dan krijg je te horen dat dit niet mogelijk is. Da's heel gek want het kán wel. Maar het is gewoon onjuiste informatie die de KPN medewerkers geven dus.

kwade gebruiker

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door kwade gebruiker »

ik wacht al vanaf 12 november 2004 op een aansluiting adsl direct via wanadoo. Door een technisch probleem kunnen ze dit niet leveren. waar ik echt kwaad van wordt is dat ik dit dus niet kan afmelden,dit kan pas als de lijn geleverd is. BELACHELIJK !!!!!!! Denk goed na voor je met wanadoo in zee gaat de helpdesk is een muur waar je tegenaan loopt en waar ze ronduit brutaal zijn. Ik weet niet of dit er iets toedoet maar ik woon in het oosten van het land.

Astrid78
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2005 21:49

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Astrid78 »

ik zou heel voorizictig zijn, lees het forum Internet-Wanadoo livebox maar eens heel goed door
helaas maar waar :!:

ykekind

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door ykekind »

Marleen71

Ook wij hebben grote problemen met wanadoo-telefonie. Ongeveer 5 keer per uur wordt de telefon eruit gegooid, zijn ruzie aan het maken met wanadoo, heb vandaag om een nieuwe live-box gevraagd!!
Ik hou je op de hoogte, jij mij ook??

live

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door live »

Het is helemaal niet zo dat je het telefoonnummer van wanadoo door moet geven aan familie ofzo. Dit nummer is extra service en daarmee kan wanadoo zien dat je er ook mee belt. Storing heb je overal mee ook met internet. Dus kan ook gebeuren met de telefonie. En als mensen nu eens doen wat ze ook gevraagd wordt, dan zou de wachtrij ook niet zo lang zijn. Dan bespaar je 10 euro cent. :lol: Ik heb het ook en de service is uitstekend. Ben heel goed geholpen. Maar ik doe dan ook wat ze vragen :P

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

heb je wel eens beseft dat het mischien niet beschikbaar is bij jou in de buurt? jullie schelden maar op Wanadoo. maar mensen maken zelf de grootste fout. En luisteren is daar 1 fout van

ykekind

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door ykekind »

Ik wil even reageren op de twee laatste schrijvers, waarom zou ik niet doen wat er gezegd wordt??? Het enige wat ik wil bereiken is toch dat mijn telefoon weer werkt?? Dit is niet zomaar een storing, 5 keer uitval per uur? En ja, ik doe precies wat zij van Wanadoo mij vertellen: stekker uit, even wachten, en dan werkt het weer. Lekker makkelijk joh, als je eigenlijk midden in een telefoongesprek zit!!!
Nee, je kan mij nog meer vertellen, het hele telefonie verhaal van Wanadoo zit volgens mij nog vol met kinderziektes, en die moeten allemaal nog uitgezweet worden!!

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

Dan had je eerst moeten wachten totdat Wanadoo de kinderziektes heeft verholpen. Maar Nederlanders zijn nou eenmaal hebbers, en als het gratis is staan ze als eerste in de rij. Ze zijn net één maand begonnen met telefonie, dan is het toch logisch dat er kinderziektes in zitten? Ruzie maken daar los je iets mee op, moet je vooral trots op jezelf zijn. Vaak kunnen die mensen aan de teleloon er ook niks aan doen,en proberen ons goed te helpen. Maar nogmaals ik ben een tevreden klant.

ykekind

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door ykekind »

Nou nou nou, wat een loftrompet over Wanadoo, ben jij soms een van de door ons ondergewaardeerde help-desk medewerker??
Als zo'n beetje 25% van de ondervraagde (zie video over adsl op deze site)problemen heeft met de help-desk is het toch aannemelijk dat er iets niet in orde is???
En dan nog wat: ik ben niet hebberig, en ook geen Nederlander!!
Hoe kom jij trouwens aan Gratis telefonie??? Ik moet er op zijn minst 1 euro 55 per maand voor betalen!!

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

Nou en voor die 1.55 zit jij zielig te doen, blijf dan gewoon bij kpn.
het is niet alleen bij Wanadoo waar de helpdesk slecht bereikbaar is, maar iedere helpdesk die je maar belt is moeilijk te bereiken. Zelfs van de Gemeente en de Overheid. maar het probleem is dat mensen lekker gefrustreerd raken als ze iets niet voor elkaar krijgen. Dan denken ze het maar lekker op een helpdeskmedewerker af te reageren. En nee ik ben geen medewerker van Wanadoo maar een tevreden klant. goh gelukkig bestaan die ook nog :P

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

Bij alle internet en telefoon providers is het bij de helpdesk een dikke bende!,

Alles werkt perfect, maar áls je een probleem krijgt, héb je een probleem,

Zover ik weet, is er geen één internet of telefoonprovider die alles keurig op orde heeft, het 0900 nummer moet ook zijn geld verdienen...

Wat loslopend vee achter de helpdesk, want dat personeel kost toch niks..., uitzendbureaus te over...,

De opbrengsten van dit 0900 nummer dekt het grootste deel van de kosten wel,

Diep triest, zoals er met mensen wordt omgegaan.

Theorie?, nee, helaas praktijk!.

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

Dat 0900 nr is ook gedeeltelijk voor jou. Gezien het feit dat mensen naar 0800 nrs zomaar bellen, maar ook met ieder klein probleempje naar de telefoon grijpen. Een wachtrij bij een 0800 nr. is vaak nog even wat langer (alle andere factoren gelijkgenomen).

De ene keer is het weer te duur de andere keer is de wachtrij te lang, dan zijn de mensen weer niet kundig genoeg om de problemen meteen op te lossen. Het is in Nederland in ieder geval niet snel goed, maar iets verder dan je neus lang is kijken kan niet altijd kwaad.

Gesloten