LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wangedrag Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Maasstad ict
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2009 13:50

Wangedrag Tele2

Ongelezen bericht door Maasstad ict »

op 15 september internet plusbellen plus internet oplaptop aangevraagt.
dat is dus bij tele2 het domste wat je kan doen.
de klantenservice vertelde mij bij aanvraag duurd max 4 weken heeft u modem en toebehoren in huis.
Ook heb iik meerderen keren duidelijk gemaakt is voor een kleinbedrijf dan word er gezegt meneer daar is dit pakket uitstekend geschikt voor

na 6 weken helemaal niets van het super tele2 gehoord te hebben zelf maar weer eens gebeld en krijg dan tot mijn stomme verbazing te horen het pakket is gecanceld reden smoes 1 laswerkzaamheden smoes 2 de band opnamen is niet goed gegaan waarop dan uitaard mijn antwoord is dan beld u me toch terug om de opnamen opniew te doen dan word er volgens het protocol van tele2(helaas werk ik reglematig voor hun) de verbinding verbroken om dat de klant lastige vragen steld en daar is uiteraard geen antwoord op

weer terugebeld en krijg weer een medewerker aan de lijn die helmaal niks weet weer verhaal gedaan gaat het na kijken na 20 min komt die terug aan de telefoon enverteld mij doodleuk weet het niet moet u op niew aanvragen .
ook vraag ik hem waarom er bij de canceling geen bericht is gestuurd zegt hij doet tele2 niet te veel werk.
ik weer bellen met dat uitstekende tele2 die niets fout doet de klant zit altijd fout tele2 nooit(is uitspraak van medewerkers van tele2)

weer navraag gedaan over niew paket voor BEDRIJF weer een pakket aan geboden gekeregen (ik zit met dedline van 12 november word oude bedrijfspand gesloopt moet ik over naar niew bedrijspand het bestaande internet mee nemen is geen optie daar maakten meerdderen bedrijfjes gebruikvan )mij verzekerd dat het voor 12 november allemaal inorde komt en dat men als eerste de usb stick voor laptop zou activeren en mij binne 1 week toe zouden stuuren
uiteraard weer een van de vele leugens van tele2 daar loopt dat bedrijf van over nu 2 weken verder en niets van tele 2 weer gebeld zegt zo een schoft van tele2 gaat u toch gewoon naar ander ja weer 4 tot 6 weken wachten en na 12 november geen inkomsten meer van bedrijf

kortom tele2 doet helmaal niks interseert het ook niet dat er een bedrijf straks niet meer kan draaien

ik ga tele2 aansprakelijk stellen tot er weer op welke wijze dan ook internet in mijn bedrijf is
ook heb ik alle bewijzen van de toezeggingen van tele2 in handen dat ze voor 12 november zouden activeren emmails en brieven

dus pas op met deze oplichters
dit verhaal is nog veel langer en zal dat uitgebreid naar de media toestuuren daar was tele2 niet bang van doen we toch niets mee word er gezegt
crimineel gedrag dus kort om tele2 is een crimineleorginastatie en meot gestopt worden

meer info mail mij maar

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Wangedrag Tele2

Ongelezen bericht door fuiduif »

In plaats van een gratis laptop had je wellicht beter kunnen kiezen voor een LOI-cursus Nederlands.

Volstrekt onleesbaar stuk.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Wangedrag Tele2

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

:arrow: Ik blijf me verbazen over het aantal spelfouten dat iemand in een zin kan produceren. Daarnaast met zo'n warrig verhaal snap ik dat ze bij tele2 afgehaakt zijn..

Gesloten