LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is blij met UPC ???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door kuiffie »

Graag zou ik jullie reacties willen zien omtrend de gang van zaken bij UPC.
Ben jij ook genaaid , wacht jij nog steeds op die snellere verbindinding , zit jij ook al dagen zonder internet en telefoon ,.... of ben jij tevreden met UPC .
Vertel het !

Berkie
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2006 09:32

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Berkie »

Kuiffie,

Ik heb al jaren internet chello Easy bij UPC en ik heb bijna nooit problemen.

gr. Berkie

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door kuiffie »

BIJNA NOOIT.....

Berkie
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2006 09:32

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Berkie »

Hallo Kuiffie,

Nee nooit, dus. Als er iets is hoef ik alleen even het knopje op de modum even uit te zetten en na half minuutje weer aan. Maar dat is echt zelden en het laatste jaar nooit meer. En verder (je doet net of het niet bestaat) nooit problemen.
En ik heb toch echt geen connecties bij UPC .

gr. Berkie

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Chief »

Nou vooruit omdat jij het ben nog één keertje, totaal geen problemen al 4 jaar internet, en sinds april 2006 digitale tv en telefonie.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door agro »

en ik heb bijna nooit problemen.
BIJNA NOOIT.....
Nee nooit, dus. Als er iets is hoef ik alleen even het knopje op de modum even uit te zetten
Eerst bijna nooit problemen, dan nooit, maar als er iets is................
Ja ja, hoe geloofwaardig zijn die positieva's ook alweer??????????

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door rweelden22 »

had ook upc tot ik een rekening van 500 euro kreeg voor het bellen in de maand jan maar lijk me sterk toen was ik weg voor mijn werk
en nou neem ik aan dat de telefoon niet uit zijn eigen gaat bellen
ik gebeld naar dat tuig word er gezegt ja uw heeft gebeld heel veel ik zij dat kan niet wand niemand is bij mijn thuis geweest
en word er dood leuk gezegt nou als uw niet betaald dat komt er een deurwaarden waar ik op zegt laat maar komen kan ie gelijk heel de zooi mee nemen wat van upc is wat een vervelend berijf is dat zeg upc
heb ze zelfs de papieren van het werk gestuurd dat ik in het buiten land zat maar daar kijken ze niet naar dus upc zoet het maar uit

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door RobbieP »

Eerst bijna nooit problemen, dan nooit, maar als er iets is................
Ja ja, hoe geloofwaardig zijn die positieva's ook alweer??????????
het is toch niet erg als er af en toe een keertje iets mis is? als het maar goed opgelost wordt. Bij KPN gaat er ook wel eens wat mis

vanepan
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:15

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door vanepan »

Ik heb vorige week twee keer even geen verbinding gehad, verder gaat het eigenlijk prima. Ik heb al jaren UPC - classic.

Ik heb e.e.a. kunnen fixen met Quickfix !

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door pvd »

@agro: Berkie schreef:
Als er iets is hoef ik alleen even het knopje op de modum even uit te zetten en na half minuutje weer aan. Maar dat is echt zelden en het laatste jaar nooit meer. En verder (je doet net of het niet bestaat) nooit problemen.
En ik heb toch echt geen connecties bij UPC .
Dus hij heeft bijna nooit problemen en als hij die al heeft lost hij ze zelf op. Dus hij is in mijn ogen wel geloofwaardig.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door agro »

Dus hij is in mijn ogen wel geloofwaardig
Tuurlijk jonge.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Je zou in deze topic misschien ook moeten vragen ; wie is er tevreden met de beloofde ( waar je als klant voor betaald ) en werkelijke downloadsnelheden van chello.

Molly66
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 feb 2007 21:15

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Molly66 »

Ik heb per 05-02-2007 mijn Upc pakket binnen gehad, bellen en internetten. Binnen 10 dagen. Installatie was makkelijk. Oke, ik had wat problemen met mijn pc, maar helpdesk heeft mij prima geholpen, hoefde niet lang te wachten en werd prima geholpen. Het aansluiten van mijn telefoon, was simpel als ik hem niet in het verkeerde gaatje had gedaan. Al met al en waaronder ik 1x met mijn mobiele telefoon te hebben moeten bellen ben ik 4.80 voor alles kwijt en alles werkt prima.
:)
Dit kan ik niet over de service zeggen van Orange, die je van de een naar de ander toestuurd en het je nog moeilijker maakt dan het eigenlijk is. Ik zit helaas tot 30-09-2007 nog aan hun vast. Ik vind het op zich niet erg dat wanadoo overgestapt is naar Orange, maar het is er niet beter door geworden. Een nieuw contract heb ik niet van ze gehad. En het enige wat in mijn contract staat is minimale afname 12 maanden en 1 maand opzeg termijn. Er staat niets in dat als je jaar om is, je er weer voor een jaar aan vast zit.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door agro »

Omdat upc zo een geweldige service bied, en een geweldig bedrijf is staan ze natuurlijk al zo'n 8 a 9 jaar bijna onafgebroken in de top 3 van meest slechte bedrijven bij Kassa (VARA)

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Anastasia »

Naast de duizende tevreden klanten, waar tot nu toe alles goed ging, het probleem is juist dat als er maar iets fout gaat, ze net doen of het jou schuld is, en de vaak simpel op te lossen problemen worden gelijk tot echte problemen gemaakt.

De persoon die over de telefoon rekening klaagde, is er al een specificatie opgevraagt van de gesprekken?

Ik kreeg zelf ook plotseling Suriname op de rekening, omdat de buren een nieuwe Dect telefoon namen, en zij naar Rusland....

Beneden kregen we dus die verbinding van buren, en boven kregen zij die van ons!

Dus niets fraude, maar gewoon toevallig dezelfde code!
Er stond iets over wijzigen, en dat hadden we bijde niet gedaan, dus toch eigen schuld, en onze bijde aanbieders gaan dus vrijuit!

Dus ook als je niet thuis bent, die telefoon laat ik altijd aanstaan, dus is er altijd iets mogelijk!

UPC is als grote firma, dus altijd meer klachten, maar het probleem is het slechte oplossen, maar afhankelijk hoe je de vraag stelde zullen zij ook reageren, als ik bovenstaande lees, zouden er wel klanten tussen kunnen zitten die gelijk al boos reageren, terwijl ik voor andere die witheet waren na maanden het in een enkel gesprek snel oploste!

Blijf vriendelijk, zij doen ook alleen maar hun werk, maar laat je niet zomaar met een standaard antwoord wegsturen, vraag bij problemen altijd wat jij vind en wat zij daar tegen over zetten, goed luisteren, en duidelijke vragen zonder onzin of boze scheldwoorden, noteer ook altijd de naam van de persoon, want dan is het gelijk persoonlijker, en zij kunnen dan altijd op fouten aangespoken worden, ook de vraag of zij het zeker weten, want als twijfel mogen zij ook een deskundige collega vragen, niet iedereen kan alles weten, blijf vriendelijk, maar ga vooral door, en binnen 4 minuten is een probleem van 8 maanden met incasso en deurwaarders opgelost!

Anastasia.

Molly66
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 feb 2007 21:15

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Molly66 »

Mijn ouders hadden ook problemen met UPC, veel moeten bellen. Het een en ander nog niet opgelost. Ze hadden vooral problemen met digitale televisie.

Mijn ouders bellen alleen nog via UPC een pc hebben ze niet. Ze willen geen digitale televisie.

Puntje bij paaltje, omdat mijn ouders veel hadden moeten bellen, is UPC hun tegemoet gekomen in de kosten die mijn ouders hadden gemaakt voor het vele bellen met helpdesk.

Dus alles is toch bespreekbaar bij UPC. Voor de rest moet is het voor mij nog afwachten. Tot nu toe ben ik tevreden.

martin20vt
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2007 14:23

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door martin20vt »

Paar maanden terug kpn internet+bellen aangevraagd, inclusief 25 euri cadeaubon van bol.com. Enkele dagen daarna aanvraag geannulleerd (via email) na het zien van tv-uitzending van Radar en bij UPC internet+telefonie aangevraagd. Na een weekje had ik het modem binnen, aansluiten en werken. Sindsdien nog geen problemen. En die cadeaubon kreeg ik toch nog binnen.

r001
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:43

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door r001 »

Blij met UPC dat is misschien wat overdreven, maar ik ben in ieder geval tevreden over UPC. Ben anderhalf jaar klant en nog nooit problemen gehad, ook verhuizing tussendoor ging prima. Ze zijn welliswaar duurder dan concurrenten maar het is mij dat wel waard om op die manier probleemloos klant bij hun te zijn. De zeldzame keer dat ik hun moet bellen moet je wel even wachten, maar word altijd in één keer goed geholpen. Eén keer had ik onenigheid omdat mij toegezegd is, dat ik bepaalde kosten niet hoefde te betalen. Een email aan upc en het werd probleemloos gecrediteerd, inclusief excuses.

Sandra 76
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2006 12:51

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door Sandra 76 »

vorige week opgebeld door de UPC voor een aanbieding voor telefonie van UPC. Goed gevraagd wat de proefperiode was (mocht het niet bevallen...) Deze was 1 maand, en daarna hadden we een contract voor 1 jaar met een opzegtermijn van ook weer een maand.Prima tot daar aan toe.Paar dagen (21 febr. 2007) hadden we het pakket binnen. Na overleg en het pakket bekeken hebben we besloten om het pakket terug te sturen, omdat we er toch vanaf wilden zien. Ik vanmiddag gebeld (20 minuten in de wacht..Pfff) Krijg ik een vriendelijke vrouw aan de telefoon. Ik leg haar het verhaal uit, en vraag hoe het zit met terugsturen van het pakket, omdat we een proefperiode hadden van een maand. Nou, zegt ze..ik ga het even voor u navragen. Bij navraag heeft mijn collega het helemaal verkeerd aan u uitgelegd, uw proefperiode was maar 7 dagen (inmiddels dus verstreken) zegt die vrouw. Ook wist ze me vertellen dat ik meteen ook maar internet heb aangevraagd via hetzelfde contract...Nou zou ie lekker worden, er is met geen woord over internet gesproken aan de telefoon zeg ik haar. Nou er is maar 1 mogelijkheid om er vanaf te komen, en dat is een klacht per brief te sturen naar UPC. Dat is de enige manier zegt ze. Anders moet u toch gewoon voor het volle jaar betalen. Wie heeft dit ook meegemaakt, en kan me advies geven wat nu te doe. Ik wil niet voor iets betalen wat ik niet neem. Sandra Versteeg

josnixs
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 15:09

Re: Wie is blij met UPC ???

Ongelezen bericht door josnixs »

Hoi
Ik ben over de vebinding tevreden heb altyd verbinding.
Ben heel boos over 3 rek a11,155,166€ allemaal zo hoog door 0900nrs
In het weekend gebeld dan ben ik nooit thuis,upc maar kan er dan niemand in je huis,ja ze gaan voor 130€ bellen en laten mijn LCD scherm en zeer waarde volle stereo a 10.000 gld gewoon achter alleen ff snachts een belspel bellen.
De laatste nota vertoond 1,5uur aaneen gebeld nr alles wat ik aanvoerde was niet goed genoeg ik heb een gsm orange daar is nooit een belspel mee gebeld bewijs dat ik elders ben willen ze ook niet aan voor mijn advocaat is het bedrag te laag.
Ik zit al 1,5 maand zonder tel en kan niet dl.
Alleen van de laatste rek heb ik een factuur gevraagd maar de andere moeten ook 0900 nrs zijn geweest ik had een code op 0900/06 nrs maar ja met code kan je nog bellen.
Ik zei dan neem ik mijn tel mee,reactie dan prikken ze er zelf een tel in enz
Ik heb nu een afsluiting genomen voor alle 0900/06 nrs zonder code als ik weg ga gaat de tel in de kluis.
Mensen denken die man is een fantast maar het is echt zo gebeurd en ik een regeling genomen a 25€ maar na 2 wkn nog niets ik gebeld toen zeiden ze u heeft een aanvraag voor een regeling ik kan zo nog een 10 min door gaan wie heeft hier ook ervaring mee daar vdaart van upc zei dit is nog laag we hebben rek a 1000den€ maar het komt altyd uit dat het toch een partner was of neefje wie weet raad????met okt ben ik van mijn contract af tot dan zit ik aan upc vast bvb dank Jos

Gesloten