LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De aanbieding van TV Home / Canal+

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
RichyH
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2005 10:32

De aanbieding van TV Home / Canal+

Ongelezen bericht door RichyH »

Vandaag binnen gekregen ... de aanbieding van Canal + om over te gaan naar TV Home.
Lijkt op het eerste oog best netjes:
* Gratis decoder twv €99,=
* Gratis installatiepakket twv €14,95
* Je betaalt hetzelfde als nu (€26,95 pm)
* Na een jaar betaal je zelfs minder! (€22,95 pm)

Maar .... als je Canal + bij TV Home neemt dan kost dat sowieso €22,95 pm ... oftwel je betaalt verplicht €4,= per maand teveel voor je Canal + !!!!!
Dus is die decoder eigenlijk helemaal niet gratis !!!!
En het is niet bekend wat de indeling van Canal + per 1 januari is.
Ook de kosten voor de nieuwe Canal + pakketten zijn nog niet bekend.

Een telefoontje naar TV Home (0800-0078) geen antwoord op al deze vragen en opmerkingen, behalve ...
"Zo gaat dat nu eenmaal bij acties en aanbiedingen"

Ik moet hier in ieder geval nog eens goed over nadenken.
En ik vraag me af of we duidelijkheid krijgen over Canal + voordat de aanbieding afloopt. (voor 1 januari 2006)

Misschien iets voor Radar om dit eens onder de loep te nemen.

RichyH
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2005 10:32

Re: De aanbieding van TV Home / Canal+

Ongelezen bericht door RichyH »

Heb nog even weer gebeld met de klantenservice.
Op de flyer die mij gestuurd is staat namelijk letterlijk dat ik voor het kijken van Digitale TV én Canal + op 2 TV's een extra decoder moet aanschaffen (á 99,=).
Dat is op zich niet zo verbazingwekkend.
Maar ... wat nergens staat en volgens de klantenservice wel zo is, is het feit dat je dan ook nog een 2e smartcard moet aanschaffen.
Heb je het Extra pakket TV Home, dan kost je dat €11,85 pm ipv €7,95 pm.
En nu komt het ... voor Canal+ moet je gewoon een compleet 2e abonnement aanschaffen (dan wel voor €22,95 pm)
Extra jammerlijk is het feit dat je nu de analoge versie van Canal+ wel door kunt lussen naar een andere TV.

Tip van de klantenservice: 2e decoder kopen en met je smartcard aan lopen. Voor €99,= minder loop je dan met je decoder heen en weer als je het mij vraagt.

De actie komt al met al wel raar op mij over als je goed begint te lezen en te vragen.

Noemen ze dat geen misleiding van klanten?

Kan Radar hier niet eens aandacht aan schenken?
Laatst gewijzigd door RichyH op 18 nov 2005 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: De aanbieding van TV Home / Canal+

Ongelezen bericht door DJD »

Ik heb ook tv-home het extra pakket en daar heb je ook gewoon een digitale ontvanger voor nodig in mijn geval 149 voor de panasonic. Die 99 zal dan wel de samsung zijn want die is er alleen nog maar. Ik kan canal + niet zien, omdat die niet in het extra pakket van 7.95 zit. Dus als ik die wel wil hebben moet ik 22.95 bij betalen.
Maar je hebt geen etxra decoder nodig om canal + plus en tv-home te kunnen zien hoor, je hebt alleen dus de digitale ontvanger voor tv-home maar dat is logisch en daar kun je alles mee zien. Je hebt dus een smardcart nogid en die activeer je en dan vul je in welke abb. je wilt en als je canal + wil zien

RichyH
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2005 10:32

Re: De aanbieding van TV Home / Canal+

Ongelezen bericht door RichyH »

Ik omschrijf de situatie dat ik op 2 tv's Canal+ wil kunnen kijken.
Dat kan niet met 1 decoder :D
(En met de analoge versie van Canal+ kan dat wel.)
Naast de extra decoder moet je dan ook nog eens extra onkosten maken voor extra smartcards :cry:

Had even "2 TV's" vergeten te typen :roll:

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: De aanbieding van TV Home / Canal+

Ongelezen bericht door DJD »

Ooooooooooooowzo ja maar kijk es op www.tvhomeforum.tk want je kan namelijk ook allemaal dingen doorlussen met scartplitsers enzo

Gesloten