LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn/casema????

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
antjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2005 11:58

kpn/casema????

Ongelezen bericht door antjuh »

ik ben van plan op korte termijn digitale tv te nemen aangezien ik een plasmascherm heb gekocht.
Wie o wie kan een beetje advies geven welke ik beter kan nemen KPN of casema?

Ik heb gehoord dat KPN wat vaker storing heeft en dat casema meer kanalen heeft.

Het gaat mij in eerste instantie om de kwaliteit van het beeld.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hoi

Ze bieden allemaal meer kanalen aan ,maar kan je ze ook allemaal onbetaald ontvangen .
En in het geval van de upc betaal je ook nog eens het basis abbie.


Tim

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door bot321 »

kpn heeft 24 kanalen. Storing valt mee
(extreem weer daar gelaten) en prima
beeld. Heb het nu bijna een jaar.
Bovendien korting bij nog meer diensten
van kpn.betaal zelf € 7.95.
Dus ben wel tevreden.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door inxsnl »

Bot hier sluit ik mij bij aan goed verwoord


Tim

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik neig ook over te stappen naar KPN, dus ben erg benieuwd naar alle ervaringen enzo

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door ?? »

Met een plasmascherm zou ik KPN / Digitenne sterk af raden. De beeldkwaliteit is bij lange na niet goed genoeg voor dat soort schermen, die genadeloos ieder foutje laten zien.

antjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2005 11:58

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door antjuh »

Ze bieden allemaal meer kanalen aan ,maar kan je ze ook allemaal onbetaald ontvangen
KPN heeft 24 zender en een aantal radiozenders voor € 7,95 en daar is een aanbieding met decoders voor € 69,-
Bij casema heb ik zowiezo al 24 gratis digitale zenders
Maar aangezien ik geen decoder heb kan ik een aanbieding nemen(dat ook € 7,95p/m kost en tot 1 jan 06 gratis) waarin nog eens 25 zenders zitten en 40 extra radio zenders en dan krijg ik de decoder gratis

Maar nogmaals het gaat mij om de kwaliteit van het beeld op een 106 cm plasmascherm.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door gjvisser »

Als je echt kwaliteit wil, dan moet je toch echt voor schotel gaan (dvd kwaliteit). Schotel is vele malen beter dan digitale televisie van Kpn etc.


Het is een investering van ongeveer 300 euro, maar de jaarlijkse kosten zijn nihil vergeleken met aanbieders zoals KPN. Heel veel zenders zijn gewoon gratis (zgn free to air kanalen), daarnaast kun je je abonnement zo aanpassen met extra zenders naar je eigen keuze. Hier betaal je natuurlijk wel voor.

wiel055

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door wiel055 »

Ja op 1 januari is het zover en kunnen door de afbraak van werkgelegenheid veel mensen het inluiden van het nieuwe jaar niet meer zien. Wat dat betreft heerst er in Den Haag de monopolie. Terwijl onze oosterburen al jaren de commercieele omroepen verplichten dat bij satellietuitzendingen moeten zij ook via de ether te zien zijn. De werknemers die nodig zijn voor onderhoud en instandhouding van de uitzending zijn hun baan kwijt door deze maatregel en komt dat niet meer terug.. De kijker die wel de omroepbijdrage betaalt via de belasting wordt dat ontnomen. Een schanddalig beleid dat je alleen als monopolist maar bedenken kan en normen en waarden aan de laars lapt. Want dat is de uitkomst van deze maatregel.

Bram van de Wiel

Gast

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door Gast »

waarom ga je niet naar een dealer zoals bcc of mediamarkt, die beide systemen verkopen?

test beide systemen live.

antjuh
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2005 11:58

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door antjuh »

Ik heb inmiddels de decoder van casema aangeschaft.
Ik moet zeggen dat t wel ff wennen is met die afstandbediening(weer 1 erbij :cry: ) maar het beeld is mooi!!!
Ook heb ik 10 dagen na de aankoop het geld van de decoder al teruggestort gekregen van Casema(goeie service)

Het beeld is toch beter als de analoge lijn en ik vind het nu best zo!!! :D

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: kpn/casema????

Ongelezen bericht door Jonjo »

Jammer dat je Casema hebt gekozen. Vanaf januari j.l. heb ik deze kabelboys, na een niet vooraf aangekondigde verhoging van ruim 16% eruit gegooit. Vanaf die tijd KPN digi. Het had van mij wel een paar jaar eerder mogen komen. SUPER.

Gesloten