LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediabox van UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
TonD

Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door TonD »

Sinds 1/7/2005 moeten wij vanwege beslissingen door UPC en gemeente Haarlem het Spaaanse TVE via een kastje bekijken.
Dit kastje moest 8 december j.l verplicht vervangen worden door de Mediabox van UPC (veel plezier met kijken). Nou van deze opmekring is nog niets terecht gekomen. UPC krijgt het niet voorelkaar om het signaal door te geven. Vanaf dinderdagavond zeker 10 keer gebeld met die club en elke keer wordt je met hetzelfde kluitje in het riet gestuurd.
Tot aan nu werkt nog niets. Als je boos wordt hangt men op. Als je om een leidinggevende vraagt zegt imen niet mogelijk. De geitenwollensokken dragers van UPC (Dhr Vianen voorop) durven hun verantwoordelijkheid niet te nemen en zorgen absoluut niet dat de klant krijgt wat hem belooft is. Vanmorgen beweert men zelf ijskoud dat ik pas maandagavond (12/12) voor het errst gebeld heb, terwijl ik zaterdag bij een service punt zelf heb gezien dat ik al vanaf donderdag avond bel.
"u kan toch analoog kijken." Wordt gezegd. Correct maar NIET het kanaal waar ik naar wil kijken (voor alle duidelijkheid dit kanaal is niet extra maar zit in het pakket wat ik via de mediabox kan krijgen en daar dan ook voor betaal!)
Hoe kunnen wie die geitenwollensokkenclub zover krijgen dat ik weer mijn kanaal kan kijken.

TonD

Re: Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door TonD »

Gisterenavond wederom met de geitenwollensokkenclub gebeld. De medewerker vertelde dat op basis van de info er een monteur moet langs komen want waarschijnlijk is de box stuk. Maar hoe toevallig....hun systeem om afspraken vast te leggen heeft storing. Mijn antwoord wqas dat ik dat al sinds donderdagavond hoor. Dus niets nieuws. Vanmorgen weergebeld maar nog steeds storing. "Belt u over een uur maar terug...." En garantie dat vandaag nog iemand kan komen kan niet worden gegeven. Terwijl ik al sinds donderdag (morgen dus een week0 op dit volk zit te wachten! Monopolistisch gedrag mag van Brussel niet, arrogantie behoort niet tot de normen en waarden van Balkenende,. Het enige wat je als consument bent is machteloos.

remcok99

Re: Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door remcok99 »

Hoezo monopolistisch gedrag? Je hebt keuzevrijheid, wie je je kanalen laat leveren. Als je UPC niet 'trekt' moet je zelf conclusies trekken en bijvoorbeeld alles bij hun opzeggen en je zaken ergens anders onderbrengen. Als consumenten op deze manier massaal, consequent en in de breedte gaan acteren (geld dus niet alleen richting UPC, maar voor alle leveranciers van diensten en producten), komt de service houding bij leveranciers er vanzelf in, want de leverancier die de beste prijs/kwaliteitsverhouding aanbied, zal de meeste klanten naar zich toe trekken.

Easy. Steek je energie in effectief consumentengedrag en laat de marktwerking spreken.....

TonD

Re: Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door TonD »

Als je in een gebied zit waar alleen UPC zit heb je geen keus.
Heden weer met die arrogante club gebeld. Nu is het probleem weer anders. Als je blijft drammen dat je de escalatie in wilt verbreken ze de verbinding.

remcok99

Re: Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door remcok99 »

Schotel = keuze?

peterwa

Re: Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door peterwa »

nog steeds geen digitale tv van upc
een foutje in hun database maar wel rekeningen krijgen van ze
wanneer wel, men weet het nog steeds niet
zal wel sint juttemus worden
denk erover om een schotel te kopen

ydrofsky
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 jan 2006 18:03

Re: Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door ydrofsky »

Sinds 1/7/2005 moeten wij vanwege beslissingen door UPC en gemeente Haarlem het Spaanse TVE via een kastje bekijken.
Deze zender pak ik met een schotel en digitale ontvanger gratis uit de lucht. Ook alle Nederlandse publieke en commerciële zenders ontvang ik gratis, en nog heel veel andere gratis zenders.

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: Mediabox van UPC

Ongelezen bericht door Rob A. »

Je kan zelfs 2 verschillende TVE's GRATIS ontvangen via de schotel.

Gesloten