LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV4PC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mar88vdv
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 dec 2005 13:39

TV4PC

Ongelezen bericht door mar88vdv »

http://www.tv4pc.info/
Welkom in de wereld van GRATIS Satelliet en Kabel Televisie op je PC.
Kijk nu gratis Voetbal, Films, Sport, cartoons, Muziek kanalen gewoon op je PC zonder de kosten van een duur maandelijks abonnement.

Dit is echt GRATIS en 100% legaal


NIEUW!! Revolutionaire doorbraak op het gebied van Internet TV. Ben jij een sport fan? Kijk je graag films, hou je van muziek of wil je graag de zenders zien uit je eigen land die je alleen met een schotel en/of duur kabel abonnement kan ontvangen? Dan is dit zeker iets voor jou.



Dit lijkt te mooi om waar te zijn zou je zeggen maar het is echt waar, het werkt echt. Dit is nieuw dit is fantastisch. Het enige wat jij nodig hebt is een standaard computer met een Internet aansluiting. Je hebt geen computer kennis nodig, je krijgt van ons een stap voor stap Nederlandstalige handleiding waarmee je binnen enkele minuten van je PC een TV hebt gemaakt met alle zender waar je tot nog toe alleen maar van kon dromen.

Ik hoor je denken dat kan alleen maar illegaal zijn dit bestaat niet. Nee, dit is 100% legaal. Internet is een openbare bron. De zenders die je kunt bekijken zenden allemaal legaal uit op het Internet en beschikken over de uitzendrechten. De handleiding TV4PC vertelt je precies waar je moet zijn voor een bepaalde wedstrijd of film. Je hebt nu al keus uit meer dan 2000 kanalen waaronder: live voetbal wedstrijden van o.a. topclubs uit de Eredivisie, Bundesliga, Premiership, Primera division, Serie A en de Champions League.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, want ik vind het er nogal amateuristisch uitzien allemaal. Er staat ook nergens precies welke kanalen je precies kunt ontvangen.

Iedereen kan, met een beetje programmeeringskwaliteiten, zo'n programmatje maken en de kwaliteit van de site en het ontbreken van uitgebreide informatie op die site doet mij ook twijfelen aan de betrouwbaarheid.

En waarom beginnen ze er steeds over dat dit 100% legaal is, waarom zou dit niet zijn dan? :roll:

Misschien iemand die dit eens geprobeerd heeft of er meer vanaf weet?

hages006

Re: TV4PC

Ongelezen bericht door hages006 »

Ook ik was nieuwsgierig naar het fenomeen legaal TV op je PC kijken. Moet bekennen dat het allemaal nog niet top is. Op internet is wel een duidelijk overzicht van wanneer welk programma of wedstrijd uitgezonden wordt, zowel bij Sopcast als bij PP-Live. De kwaliteit van PP-Live is aceptabel, zolang je niet het venster op naximaal zet want dan wordt het allemaal wazig en onduidelijk. Sopcast kent eigenlijk alleen nog test kanalen en die vertonen nog veel storing. De mediaplayer moet telkens opnieuw de buffer vullen waardoor de beelden haperen of zelfs geheel stoppen.
Dan is alles ook in het chinees en als je geluk hebt in het engels.

Al met al niet echt comfortabel want dat doe je nog steeds gewwon lekker met je benen op de bank en op je breedbeeld TV of Flatscreen. Maar daar moet je dan wel voor betalen. Zo is het nou eenmaal met luxe, daar moet je voor betalen.

Rob Hagestein


Gesloten