LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Media Box

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
keepee2

UPC Media Box

Ongelezen bericht door keepee2 »

Sinds 31 december in bezit van de Media Box,aangesloten en geinstalleerd.Prima beeld, werkte goed, tot 3 januari,toen kreeg ik de melding dat de installatie voltooid werd!!! na 15 min geen beeld UPC bellen,die dag twee keer gebeld ,de oorzaak was,kreeg ik te horen, dat er iets fout zat in het systeem,4 januari gebeld,de melding lag bij de technische dienst werd mij verteld,7januari gebeld de melding ging weer naar de technische dienst,de oorzaak van 't niet funtioneren van de box was nu dat er geen account aangemaakt was!!!,na mijn opmerking dat de box 't wel gedaan had zei hij dat 't account "stuk" was gegaan!!!,9 januari weer gebeld de melding lag bij de technische dienst Woensdag zou de box weer werken,zoniet dan moest ik Donderdag maar weer bellen,
Ik denk dat ik nu voor ongeveer 5 euro gebeld heb en dat zal wel meer worden want hij doet 't niet,Fijn de eerste 6 maanden "gratis" de UPC Media Box.

ydrofsky
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 jan 2006 18:03

Re: UPC Media Box

Ongelezen bericht door ydrofsky »

neem een schotel met digitale ontvanger dan ben je van die kabeluitzuigerij af!

JaFO
Berichten: 241
Lid geworden op: 07 jul 2005 18:54

Re: UPC Media Box

Ongelezen bericht door JaFO »

als je UPC een beetje kent dan had je al kunnen weten dat het niks dan ellende is zodra er iets mis is.

Voor mij genoeg redenen om voorlopig geen digitale tv te nemen.
Bij sateliet-tv zit je met nog grotere ellende omdat de leverancier van de schotel je lekker het bos in kan sturen met smoesjes over een 'foute' sateliet ...

Reken er maar op dat ook die route duur zal worden zodra de geldwolven merken dat het enigszins populair wordt. Dus doe jezelf een plezier en ga geen lofzang zingen over de sateliet als 'gratis' alternatief.

Gesloten