LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoop aan de deur door UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Gast

Verkoop aan de deur door UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Enkele weken geleden heb ik een digitaal abo op tv genomen bij UPC. De deur tot deur verkoperster vertelde mij dat zij mij een gratis proefabo van een mand mocht aanbieden. Dit abo loopt een maand en zou hierna enige verplichting automatisch aflopen. Valse beloften!

Bij het onderteken van de overeenkomst heb ik verzocht om duidelijk te vermelden wat zij mij mondeling vertelde. Ik probeer nu, nog voor het einde van de afloop van de proefmaand, het hele zaakje stop te zetten. Bij UPC doen ze heel moeilijk en schuiven de bewijslast op zijn schouders. Ik doe een poging en verwacht uiteindelijk geen problemen, maar mij rechtsbijstand zit te springen om dit soort zaken omdat ik het zwart op wit heb.

Ik vraag mij echter af in hoeverre ze de klant van deze fraduleuze deur tot deur verkoop de dupe laten zijn, want er worden onder valse beloften contracten afgesloten. Als je niet goed oplet zit je erin.

Wederom een goede reden om niet in zee te gaan met UPC. Wie wil er nou met een oneerlijke partij zaken doen die een een zeer slechte serive verleent. Heb ik het helemaal nog niet over de kwaliteit.

NB een upc-medewerker vertelde mij dat ze gestopt waren met deze deur tot deur verkoop omdat het teveel problemen opleverde.

Talletje
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 okt 2005 21:11

Re: Verkoop aan de deur door UPC

Ongelezen bericht door Talletje »

Ik weet niet waar je woont, maar er staat een sales stop op digitale TV van UPC, als sinds juni, behalve in sommige stukken van amsterdam en brabant, daar werd het nog mondjesmaat verkocht tot een week of 4 terug.

Zo lang de decoder niet is geleverd zit je nog nergens aan vast, zo lang je niet hebt getekend voor ontvangst ook niet.

Zou de algemene voorwaarden nog even nalezen, daar staat alles in ;)

Gesloten