LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo sport NIET voor alle klanten !

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo sport NIET voor alle klanten !

Ongelezen bericht door ciske »

Je mag van mij het laatste woord hebben hoor, heeft geen fluit met begrijpen te maken. #eigenheimer.

stefanhouterman
Berichten: 509
Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10

Re: Ziggo sport NIET voor alle klanten !

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

ciske schreef:Ik heb nu een kastje en vind dat wel prima zo. Ik had niet het basis pakket gewoon analoog.
Veelgestelde vragen
Hoe bestel ik analoge televisie?

Je kunt analoge televisie niet apart bestellen. Analoge televisie krijg je automatisch als je Televisie van Ziggo bestelt.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo sport NIET voor alle klanten !

Ongelezen bericht door sjohie »

ciske schreef:Je mag van mij het laatste woord hebben hoor, heeft geen fluit met begrijpen te maken. #eigenheimer.
Ziggo heeft 4 jaar geleden, in 2011, de pakketten versimpeld, en voor TV er toen 3 gemaakt. Deze zijn inmiddels alweer veranderd qua naam en indeling, maar zoals je hier kan lezen, zitten in het basispakket, toen TV Standaard genoemd, zowel analoge als digitale kanalen. Als je dus met een analoge tv kijkt, heb je de analoge kanalen, maar ruil je die TV om voor een modernere LCD tv met digitale tuner, dan kan je binnen het zelfde abonnement, en voor het zelfde geld, ineens de zenders digitaal bekijken. Dus toen jij dat 2 jaar geleden nam, kreeg je er dus ook al de digitale kanalen bij.

Mogelijk dat je in een uitzonderingsgebied woont, denk aan waar Cogas actief is, dan kan eea iets anders zijn, maar daar lees ik niks over, dus dan heb je als standaard Ziggo klant al 4 jaar ook de digitale kanalen thuis gekregen. Ook UPC werkte voor de fusie zo trouwens, is zoals al gezegd iets technisch, waardoor de signalen niet van elkaar te scheiden zijn voor individuele abonnees.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo sport NIET voor alle klanten !

Ongelezen bericht door ciske »

Mogelijk dat je in een uitzonderingsgebied woont,
Ik denk dat Mokum daar niet onder valt. :lol:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo sport NIET voor alle klanten !

Ongelezen bericht door Wubo »

ook via de APP
dus internet van ziggo en app instaleren. heb je geen digitaal kastje voor nodig. alleen internet.

Gesloten