LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
robkempers
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00

Canal Digitaal

Ongelezen bericht door robkempers »

Ik wou hier mijn verhaal even kwijt en doe dit zo eerlijk mogelijk.

1e: Begin dit jaar is er een kaartwisseling geweest, de kaarten hebben zij naar een totaal verkeerd adres gestuurd. Keurig de € 9,50 (belachelijk) overgemaakt. En een schriftelijke klacht ingediend. Nooit geen antwoord op gehad in juni contact formulier opgestuurd kreeg een antwoord meneer u heeft een week geleden antwoord gehad en wij nemen aan dat het in orde is terwijl ik die nooit heb ontvangen.

2: Ik kreeg een ander rekening nummer en moest mijn automatische betaling opzeggen en een nieuwe maken, nu dit doe ik niet want ik heb een jaarcontract en doe hierbij schriftelijk mijn verandering. Vervolgens kreeg ik een brief Hartelijk dank voor uw aanmelding het bedrag wordt maandelijks uitgekeerd..

3> Contact opgenomen bij Canal Digitaal. Het was een foutje van hun en alles zou hersteld worden. Ook weer gemeld dat ik nooit een antwoord op voorgaande problemen heb gehad. Ook gemeld dat ik het belachelijk vind dat ik voor de kosten moet opdraaien omdat er mensen zijn die sjoemelen. Ik heb een niet goedgekeurd SAB gekocht door de wisseling. Ik zou de € 9,95 terug gestort krijgen tevens zou ik mijn SAB mogen ruilen voor een Philips 2221. Die zou binnen 7 dagen gestuurd worden op zich nette service. Ik heb er bijverteld dat ik na 20 augustus een hele tijd weg ben. Ook zouden ze me per brief vertellen wat de oorzaak is geweest van het opsturen van de kaarten naar het verkeerde adres.
Vervolgens kreeg ik een brief, u heeft per email twee mails gehad in juni dus nu weet ik nog niets.
Uiteraard kreeg ik niet het toestel waarop ik een paar keer heb gebeld meneer we maken het in orde ook vermeld dat ik het geld nog niet heb ontvangen. Maken wij in orde meneer tot vandaag nog niet binnen.
Toestel kwam halverwege september speciaal iemand naar huis moeten sturen om hem aan te nemen.

4:27 september toestel geïnstalleerd en oude terug gestuurd. Kreeg binnen twee weken het volgende probleem als ik de Philips aanzette bleef hij vast zitten stroom eraf daarna deed hij het weer je gaat niet gelijk bellen. Na twee weken gebeurde het weer en ook kwam ik er achter dat de info en epg niet meer werkte.
Ik lig momenteel door ziekte veel in bed en als hij er niet is mis ik het natuurlijk wel als ik hem moet opsturen. Storing per contact formulier opgestuurd met verzoek vanwege defect binnen twee weken een nieuwe te sturen daarna stuur ik de andere terug. Ik kreeg het volgende antwoord U moet eerst de oude opsturen en dan krijgt u een nieuwe. Tweede email gestuurd dat ik ziek ben en geen zes weken kan wachten. Kreeg geen enkel antwoord. Waarop ik gebeld heb met de klantenservice die meneer was behulpzaam kreeg echter geen toestemming om het te regelen. Dus nu ga ik als ik beter ben wel weer verder kijken hoe ik het moet oplossen. Weer beloofd ook om de € 9,95 over te maken (wat nog niet gebeurd is) wel kreeg als te gemoedkoming een maand alle zenders waar ik eigenlijk niets aan heb.

Mijn advies is koop een goed gekeurd apparaat bij een dealer.

Jammer is het allemaal hun web is verbeterd hun mogelijkheden om te activeren is verbeterd maar hun service bij problemen laat nog steeds te wensen over.
Het is natuurlijk raar dat er zo moeilijk wordt gedaan over een toestel wat binnen twee weken defect is om dit niet plezierig op te willen lossen

Gesloten